AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #21 Skrevet 24. februar 2018 Trist 😢 noen ganger kan det hjelpe litt å dra et annet sted enn rett hjem etter st du hsr vært på klinikken. Dra på hytta i helgen for eksempel, der man kommer seg litt ut og får litt andre impulser enn å bare kjenne på tomheten. men husk: man har liv å sørge. Det tar tid og er viktig å tillate seg. Anonymkode: 71d3b...34f 1
Avalon Skrevet 25. februar 2018 #22 Skrevet 25. februar 2018 Jeg har vært med på det engang. Det var tungt og trist. Det som overrasket meg var hvor fort det gikk. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #23 Skrevet 26. februar 2018 På 23.2.2018 den 23.07, Lollybby skrev: Motbydelig!! Empatisk kloke mennesker DRAR TIL VETERINÆR SOM VERDIG SETTER SPRØYTE OG EIERE ER MED!! Nei, det var ikke motbydelig. Det hadde vært motbydelig om jeg hadde pint katten igjennom en 2 timer lang biltur når den var syk. Ikke fikk vi in til dyrlegen den dagen heller, så da var valget ganske enkelt. Når du er glad i katten, lar du den ikke ha det vondt.. Anonymkode: b5baf...992 3
Berrykisses Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #24 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var ikke motbydelig. Det hadde vært motbydelig om jeg hadde pint katten igjennom en 2 timer lang biltur når den var syk. Ikke fikk vi in til dyrlegen den dagen heller, så da var valget ganske enkelt. Når du er glad i katten, lar du den ikke ha det vondt.. Anonymkode: b5baf...992 Uff ja i noen tilfeller må man bare ta slike valg iallefall med den situasjonen du forklarer. Må ha vært grusomt! Men tviler ikke på at du er en god katteeier❤️ Håper ikke du lot kommentaren gå inn på deg! 1
Berrykisses Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #25 Skrevet 26. februar 2018 Tusen takk for alle svar, det hjalp mye! Skal bestille time til neste uke😢 Kan skrive en liten oppdatering om hvordan det gikk..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #26 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, Berrykisses skrev: Tusen takk for alle svar, det hjalp mye! Skal bestille time til neste uke😢 Kan skrive en liten oppdatering om hvordan det gikk.. Sender deg en klem ❤️ Anonymkode: c76ab...41d 1
Berrykisses Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #27 Skrevet 7. mars 2018 I dag 9.15 sovnet pus stille inn i armene mine😢 De hos dyrlegen var så snille og tok alt i mitt tempo. Jeg gråt og gråt, og til slutt klarte ikke dyrlegen å holde seg lenger, så hun gråt en skvett sammen med meg. Jeg satt ca en halvtime etterpå og bare koste med henne mens tårene rant 😭 Håper hun har d bra der hun er nå❤️
Gjest Springfjær Skrevet 7. mars 2018 #28 Skrevet 7. mars 2018 6 minutter siden, Berrykisses skrev: I dag 9.15 sovnet pus stille inn i armene mine😢 De hos dyrlegen var så snille og tok alt i mitt tempo. Jeg gråt og gråt, og til slutt klarte ikke dyrlegen å holde seg lenger, så hun gråt en skvett sammen med meg. Jeg satt ca en halvtime etterpå og bare koste med henne mens tårene rant 😭 Håper hun har d bra der hun er nå❤️ Herregud jeg kjenner at det skjærer i hjertet 😭 kondolerer. det der er så vondt, det er det negative med å ha dyr 😭
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #29 Skrevet 7. mars 2018 9 minutter siden, Berrykisses skrev: I dag 9.15 sovnet pus stille inn i armene mine😢 De hos dyrlegen var så snille og tok alt i mitt tempo. Jeg gråt og gråt, og til slutt klarte ikke dyrlegen å holde seg lenger, så hun gråt en skvett sammen med meg. Jeg satt ca en halvtime etterpå og bare koste med henne mens tårene rant 😭 Håper hun har d bra der hun er nå❤️ Det er så ufattelig vondt å gi slipp Føler virkelig med deg ❤
Berrykisses Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #30 Skrevet 7. mars 2018 27 minutter siden, Springfjær skrev: Herregud jeg kjenner at det skjærer i hjertet 😭 kondolerer. det der er så vondt, det er det negative med å ha dyr 😭 Takk❤️ Ja man tenker ikke på d når man henter hjem et lite nøste på 12 uker, at man en dag må ta dette valget! 😢 Så tomt og rart å komme hjem etterpå..
Berrykisses Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #31 Skrevet 7. mars 2018 24 minutter siden, Rumle skrev: Det er så ufattelig vondt å gi slipp Føler virkelig med deg ❤ Helt jævlig! 😭 Takk❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå