Gå til innhold

Avlivning katt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trist 😢

noen ganger kan det hjelpe litt å dra et annet sted enn rett hjem etter st du hsr vært på klinikken. Dra på hytta i helgen for eksempel, der man kommer seg litt ut og får litt andre impulser enn å bare kjenne på tomheten.

men husk: man har liv å sørge. Det tar tid og er viktig å tillate seg. 

Anonymkode: 71d3b...34f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært med på det engang. Det var tungt og trist. Det som overrasket meg var hvor fort det gikk. 

• Liker 1
Skrevet
På 23.2.2018 den 23.07, Lollybby skrev:

Motbydelig!!  Empatisk kloke mennesker DRAR TIL VETERINÆR SOM VERDIG SETTER SPRØYTE OG EIERE ER MED!!

Nei, det var ikke motbydelig. Det hadde vært motbydelig om jeg hadde pint katten igjennom en 2 timer lang biltur når den var syk. Ikke fikk vi in til dyrlegen den dagen heller, så da var valget ganske enkelt. Når du er glad i katten, lar du den ikke ha det vondt.. 

Anonymkode: b5baf...992

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke motbydelig. Det hadde vært motbydelig om jeg hadde pint katten igjennom en 2 timer lang biltur når den var syk. Ikke fikk vi in til dyrlegen den dagen heller, så da var valget ganske enkelt. Når du er glad i katten, lar du den ikke ha det vondt.. 

Anonymkode: b5baf...992

Uff ja i noen tilfeller må man bare ta slike valg iallefall med den situasjonen du forklarer. Må ha vært grusomt! Men tviler ikke på at du er en god katteeier❤️

Håper ikke du lot kommentaren gå inn på deg!

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for alle svar, det hjalp mye!

Skal bestille time til neste uke😢 Kan skrive en liten oppdatering om hvordan det gikk..

Skrevet
2 minutter siden, Berrykisses skrev:

Tusen takk for alle svar, det hjalp mye!

Skal bestille time til neste uke😢 Kan skrive en liten oppdatering om hvordan det gikk..

Sender deg en klem ❤️ 

Anonymkode: c76ab...41d

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

I dag 9.15 sovnet pus stille inn i armene mine😢 De hos dyrlegen var så snille og tok alt i mitt tempo. Jeg gråt og gråt, og til slutt klarte ikke dyrlegen å holde seg lenger, så hun gråt en skvett sammen med meg.

Jeg satt ca en halvtime etterpå og bare koste med henne mens tårene rant 😭

Håper hun har d bra der hun er nå❤️

Gjest Springfjær
Skrevet
6 minutter siden, Berrykisses skrev:

I dag 9.15 sovnet pus stille inn i armene mine😢 De hos dyrlegen var så snille og tok alt i mitt tempo. Jeg gråt og gråt, og til slutt klarte ikke dyrlegen å holde seg lenger, så hun gråt en skvett sammen med meg.

Herregud jeg kjenner at det skjærer i hjertet 😭 kondolerer. det der er så vondt, det er det negative med å ha dyr 😭

Skrevet
9 minutter siden, Berrykisses skrev:

Det er så ufattelig vondt å gi slipp  :( Føler virkelig med deg ❤

Skrevet
27 minutter siden, Springfjær skrev:

Herregud jeg kjenner at det skjærer i hjertet 😭 kondolerer. det der er så vondt, det er det negative med å ha dyr 😭

Takk❤️

Ja man tenker ikke på d når man henter hjem et lite nøste på 12 uker, at man en dag må ta dette valget! 😢 Så tomt og rart å komme hjem etterpå..

Skrevet
24 minutter siden, Rumle skrev:

Det er så ufattelig vondt å gi slipp  :( Føler virkelig med deg ❤

Helt jævlig! 😭

Takk❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...