AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Har bestilt Sydenreise i slutten av juni. Skal mest sannsynlig gjennom en vektoperasjon (Sleeve) i april - begynnelsen av mai.. Hvor lang tid etter operasjonen kan du bade i basseng/sjø? Noen her som har vært i Syden etter vektoperasjon og kan dele erfaringer med meg? Anonymkode: 9f1fc...8e4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bestilt Sydenreise i slutten av juni. Skal mest sannsynlig gjennom en vektoperasjon (Sleeve) i april - begynnelsen av mai.. Hvor lang tid etter operasjonen kan du bade i basseng/sjø? Noen her som har vært i Syden etter vektoperasjon og kan dele erfaringer med meg? Anonymkode: 9f1fc...8e4 På grunn av ulike bakteriefloraer i Norge og syden så bør du ikke reise. Får du som nyoperert infeksjon fra mat, drikke, eller annen smitte så kan dette bli slemt. Mitt råd er at du ikke reiser. Det kan gå bra, men du kan få deg en dyrekjøpt opplevelse og erfaring. Alternativt utsetter du operasjonen. Anonymkode: e5b7a...d42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå