AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Jada, jeg vet at dette bør skjekkes av psykolog. Men det passer ekstremt dårlig å starte den prosessen nå, så jeg spør her. K 26. Var stille og sjenert i barn og ungdomsårene, ble utsatt for mobbing/utfrysning. Er ikke særlig plaget av det lenger, og det var ikke verste sort av mobbing. Så jeg spiller ikke på offerrollen. Slet med å få venner, egentlig frem til nå. spredt nettverk også. Men jeg kan våkne opp en dag og være direkte negativ, sur og føler meg aggressiv inni meg. Jeg er totalt uten energi, klarer ikke å bry meg om andre, føler på en slags sjalusi og isolerer meg...da jeg ikke vil spre negativitet. Mitt hovedpeoblem føler jeg ligger på forhold. Mår jeg forelsker meg blir jeg en helt annen person. Jeg blir sjalu, trist, kjempe glad. Jeg kan like å tro at dette er gode mennesker som jeg kan få et fint forhold til. Men så.....ødelegger jeg med at jeg tror at vedkommende har dårlige hensikter. Han er tross alt mann. Da føler jeg at jeg har driti meg ut ved å være hyggelig, og blir heller kald og spydig i svarene mine, fordi jeg har "gjennomskuet" ham. Jeg kan føle meg vakker, være hjelpsom, spre god energi en dag, for så å være "ready to fight". Jeg blir jredd, føler meg snill....til å føle meg kriminell, få angst, føle meg som et offer og alle er ute etter meg. hva er typisk for dette? Anonymkode: 275fd...f12
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Høres ganske menneskelig ut egentlig.. Høres bare som om du sliter med å regulere følelsene dine, noe som kognitiv terapi har veldig god effekt på Anonymkode: 914ec...198 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Du vet opplagt ikke hva «splittet personlighet»/Dissosiativ Identitetsforstyrrelse/DID er. Heg kan garantere at det du beskriver ikke på noen måte er i nærheten av symptomene på det. Hva du eventuelt lider av, blr du få en lege eller psykolog til å finne ut. Anonymkode: 20149...42e 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 Det er umulig for noen her å svare på hva problemet ditt kan være. Ønsker du svar, bestiller du deg legetime. Ingen psykolog eller psykiater med integritet setter en diagnose over et kvinneforum. Anonymkode: 4ca7a...e82 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er umulig for noen her å svare på hva problemet ditt kan være. Ønsker du svar, bestiller du deg legetime. Ingen psykolog eller psykiater med integritet setter en diagnose over et kvinneforum. Anonymkode: 4ca7a...e82 På et manneforum da? Anonymkode: 275fd...f12 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 Det å være i ett forhold kan bringe frem gamle minner som har gitt deg lite tillit til andre mennesker. Kjærester kommer tettere inn på enn venner man har blitt kjent med uten de samme premissene om å være "oss to". Kanskje du trenger mere trygghet i forholdet enn du har vert forberedt på. Mye kan løses ved å snakke sammen om dette. Løser det seg ikke ville jeg Kanskje vurdert å søke hjelp. Anonymkode: d90f7...c1f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #7 Skrevet 17. mai 2018 Synest det høres mer ut som borderline personlighetsforstyrrelse/ emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 15b30...6f9 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #8 Skrevet 17. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synest det høres mer ut som borderline personlighetsforstyrrelse/ emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 15b30...6f9 Sier som anonym over - det første jeg tenkte da jeg leste dette var borderline pf, eventuelt andre personlighetsforstyrrelser. Håper du skal finne tid til terapi etterhvert og får hjelp med personlighetsproblematikken og selvreguleringen. Anonymkode: dc490...f22
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #9 Skrevet 17. mai 2018 Høres litt ut som borderline/emosjonelt ustabil pf. Men ingen her kan gi deg en diagnose, så bestill time hos en psykolog/psykiater hvis du plages med dette. Anonymkode: 7a72b...e0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå