Gå til innhold

Overkjørene mødre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er så dritt lei av mødre som bare overkjører pappaen og bestemmer alt! Gidder ikke åpne en tanke en gang om dette faktisk er bra for barnet eller bare straffer det for å straffe far? Hvorfor er verden enda så urettferdig? Kvinner kjemper for likestilling, men når det kommer til barna er de tydeligvis helt i mot det! Da er det tydeligvis bare barnevakt og penger pappaer er gode for. 

Herregud! Måtte få ut litt frustrasjon, jeg regner med at jeg ikke er alene å føle at mødre tror de eier barnet, bare fordi de gikk gravide? Hallo??! Barnet hadde aldri vært i din mage om ikke pappaen til ungen din hadde hjulpet deg med det, det er en grunn til at du ikke kan lage denne ungen alene. Det er fordi man må være to! om å oppdra den. Du vet ikke best bare fordi ungen kaller deg for mamma isteden for pappa!

Anonymkode: 1d056...4ee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg er så dritt lei av mødre som bare overkjører pappaen og bestemmer alt! Gidder ikke åpne en tanke en gang om dette faktisk er bra for barnet eller bare straffer det for å straffe far? Hvorfor er verden enda så urettferdig? Kvinner kjemper for likestilling, men når det kommer til barna er de tydeligvis helt i mot det! Da er det tydeligvis bare barnevakt og penger pappaer er gode for. 

Herregud! Måtte få ut litt frustrasjon, jeg regner med at jeg ikke er alene å føle at mødre tror de eier barnet, bare fordi de gikk gravide? Hallo??! Barnet hadde aldri vært i din mage om ikke pappaen til ungen din hadde hjulpet deg med det, det er en grunn til at du ikke kan lage denne ungen alene. Det er fordi man må være to! om å oppdra den. Du vet ikke best bare fordi ungen kaller deg for mamma isteden for pappa!

Anonymkode: 1d056...4ee

Helt enig! Har vært borti de som får barn utenfor et forhold og som nekter far å se barnet sitt fordi det er "mitt barn ". Da mister du min respekt. 

Anonymkode: d2a38...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor og hvorfor omgås dere slike mødre da? Har aldri møtt en eneste slik i mitt liv, men leser om dem her (beskrevet av stemødre stort sett). Men å bli lei dem i det virkelige liv? Hvor mange ekskoner/mødre har dere i livet deres?

Anonymkode: 9d0aa...d30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg er så dritt lei av mødre som bare overkjører pappaen og bestemmer alt! Gidder ikke åpne en tanke en gang om dette faktisk er bra for barnet eller bare straffer det for å straffe far? Hvorfor er verden enda så urettferdig? Kvinner kjemper for likestilling, men når det kommer til barna er de tydeligvis helt i mot det! Da er det tydeligvis bare barnevakt og penger pappaer er gode for. 

Herregud! Måtte få ut litt frustrasjon, jeg regner med at jeg ikke er alene å føle at mødre tror de eier barnet, bare fordi de gikk gravide? Hallo??! Barnet hadde aldri vært i din mage om ikke pappaen til ungen din hadde hjulpet deg med det, det er en grunn til at du ikke kan lage denne ungen alene. Det er fordi man må være to! om å oppdra den. Du vet ikke best bare fordi ungen kaller deg for mamma isteden for pappa!

Anonymkode: 1d056...4ee

Etter en stund når de blir slitne av å skal gjøre alt selv, da klager de på at far aldri gjør noe. Er det så rart da når han aldri har fått slippe til.

Anonymkode: 4cf89...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme sier folk om meg. Spesielt de som ikke kjenner situasjonen.

Anonymkode: 2064b...787

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma'n er den egentlige sjefen, og best når det gjelder :baby:

Anonymkode: e865c...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg er så dritt lei av mødre som bare overkjører pappaen og bestemmer alt! Gidder ikke åpne en tanke en gang om dette faktisk er bra for barnet eller bare straffer det for å straffe far? Hvorfor er verden enda så urettferdig? Kvinner kjemper for likestilling, men når det kommer til barna er de tydeligvis helt i mot det! Da er det tydeligvis bare barnevakt og penger pappaer er gode for. 

Herregud! Måtte få ut litt frustrasjon, jeg regner med at jeg ikke er alene å føle at mødre tror de eier barnet, bare fordi de gikk gravide? Hallo??! Barnet hadde aldri vært i din mage om ikke pappaen til ungen din hadde hjulpet deg med det, det er en grunn til at du ikke kan lage denne ungen alene. Det er fordi man må være to! om å oppdra den. Du vet ikke best bare fordi ungen kaller deg for mamma isteden for pappa!

Anonymkode: 1d056...4ee

Synes vel ofte problemstillingen er omvendt jeg da. At nybakte mødre savner at far er mer tilstede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck tafatte fedre som ikke stiller opp for barns sine fra dag 1!!!

Anonymkode: f7a7e...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, GoldenLioness skrev:

Synes vel ofte problemstillingen er omvendt jeg da. At nybakte mødre savner at far er mer tilstede...

Det er også et problem ja, men akkurat i denne tråden er det ikke det som er problemet overhodet. Ikke kupp tråden, lag din egen..

Her i denne saken så er det overhodet ikke det som er problemet. Jeg ønsker samvær med barna mine, fra dag en hun gikk fra meg har hun vært vanskelig. Og jeg vet at det er mange mødre som er slik! Men tror du de er ærlig om det? At de forteller høyt til alle venninnene sine at «jeg saboterer med vilje for pappaen til barna mine»? Tviler på det..

Anonymkode: 1d056...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...