AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Del Skrevet 22. februar 2018 Ja, tittelen sier vel alt. Jeg merker at vintermørket begynner å gå utover humøret; alt er liksom så slitsomt, meningsløst og krevende. Så hvorfor ikke lese noe skikkelig positivt, morsomt, feel ood, whatever? Det er jo sikkert flere i samme gate. Men hva? Jeg liker det meste bortsett fra sci-fi, men det er lenge siden jeg har lest noe annet enn pensum, og derfor er det en fordel om den er av typen "umulig å legge fra seg". Ellers blir den fort nettopp det. Anonymkode: f97c3...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 22. februar 2018 #2 Del Skrevet 22. februar 2018 Har du lest noe av Sir Terry Pratchett? Jeg synes Discworld-bøkene er oppslukende, det er et fascinerende univers han har skapt der. Og ikke minst morsomme og med mange snåle karakterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #3 Del Skrevet 23. februar 2018 8 hours ago, Pantoten said: Har du lest noe av Sir Terry Pratchett? Jeg synes Discworld-bøkene er oppslukende, det er et fascinerende univers han har skapt der. Og ikke minst morsomme og med mange snåle karakterer. Jeg har ikke det - takk for tips! Anonymkode: f97c3...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bortbyting Skrevet 23. februar 2018 #4 Del Skrevet 23. februar 2018 Har du lest bøkene til Karin Brunk Holmqvist? De er morsomme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Del Skrevet 23. februar 2018 Shantaram, umulig å legge fra seg. Men smaken er jo forskjellig. Anonymkode: 853ec...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå