AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Igår kveld og hvertfall nå merker jeg en kald følelse i svelget, akkurat som om jeg har spist mint som ligger nederst i spiserøret. Virker også som at det er kaldt inni ørene. Jeg er ikke syk, ikke feber. Har noen andre opplevd det? Hilsen kvinne 34. Anonymkode: 3240f...86f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Noen? Det er fortsatt slik.. Anonymkode: 3240f...86f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Hei. Fant du ut av dette? Har opplevd dette selv den siste uken. Har forsøkt med syrenøytraliserende uten effekt. Anonymkode: 044f5...105
Bareine Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Har ikke svaret, men skjønner hva du mener, jeg har også opplevd det tidligere i vinter. Fellesnevneren de gangene jeg husker har det vært lenge siden sist jeg spiste, typisk på slutten av arbeidsdagen og rett før middag/på vei hjem fra jobb.
Krvijkhg Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Har ikke merket at det kommer spesielt når det er lenge siden jeg har spist. Kommer og går helt tilfeldig. Føler det har blitt mer de siste dagene, men det føles kanskje sånn fordi man tenker mer over det. Har det gått over for deg? Er ikke bare lett å få reist til legen med ting nå for tiden heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå