Gå til innhold

Hersketeknikktråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Og nei, denne skal IKKE flyttes til "sosial prat", fordi vi anonyme har også våre behov :jolie: 

Anonymkode: 9b180...e57

Hvem tror du at du er som kan bestemme hvilke tråder som skal flyttes til "sosial prat"? 

Anonymkode: 6d7df...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem tror du at du er som kan bestemme hvilke tråder som skal flyttes til "sosial prat"? 

Anonymkode: 6d7df...4e5

Slutt å kopier essensen av hva jeg nettopp skrev din infantile og uimaginære fotsopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kattekusken said:

Slutt å kopier essensen av hva jeg nettopp skrev din infantile og uimaginære fotsopp.

Det er du som vannet ut essensen min!

Anonymkode: 6d7df...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattekusken skrev (4 minutter siden):

Hvem er vel du, en intetsigende anonymbruker som er like betydningsfull som et enslig sandkorn i Sahara's endeløse sanddyner, som tror du kan diktere hva Crème de la crème av Kvinneguiden (som du for øvrig ikke er et medlem av, da jeg er det eneste medlemmet og jeg kan ikke tenke meg noen andre på dette gudsforlatte forumet klarer å oppfylle kravene til The KG Supreme, altså undertegnede stiller for at man skal kunne bli medlem) kan skrive i andre tråder eller ikke?

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem tror du at du er som kan bestemme hvilke tråder som skal flyttes til "sosial prat"? 

Anonymkode: 6d7df...4e5

Jeg kan trøste dere begge med at dere har et visst talent for hersketeknikk, men det dere greide å lire ut av dere var egentlig rett og slett sørgelige greier. Dere må nok studere tekster skrevet av virkelig lærde hersketeknikere og lære av disse, før dere kan få noen slags diplom i hersketeknikk. :jolie:

Anonymkode: 9b180...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Jeg kan trøste dere begge med at dere har et visst talent for hersketeknikk, men det dere greide å lire ut av dere var egentlig rett og slett sørgelige greier. Dere må nok studere tekster skrevet av virkelig lærde hersketeknikere og lære av disse, før dere kan få noen slags diplom i hersketeknikk. :jolie:

Anonymkode: 9b180...e57

Tenk at den personen som er den verste sammensetningen av atomer siden nedsmeltingen av atomreaktoren i Tsjernobyl tror at h*n kan belære noen om noe som helst. Personlig skammer jeg meg over å i det hele tatt eksistere i samme univers som en person som deg selv. Den eneste trøsten jeg har å klamre meg til er at for en hver partikkel finnes det en antipartikkel, og vi får bare håpe og be om at verdens forskere klarer å lage nok antipartikler for hele ditt legeme. Det er nok den egentlige grunnen til at CERN ønsker å utvide til partikkelakseleratoren til 100km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattekusken skrev (7 minutter siden):

Tenk at den personen som er den verste sammensetningen av atomer siden nedsmeltingen av atomreaktoren i Tsjernobyl tror at h*n kan belære noen om noe som helst. Personlig skammer jeg meg over å i det hele tatt eksistere i samme univers som en person som deg selv. Den eneste trøsten jeg har å klamre meg til er at for en hver partikkel finnes det en antipartikkel, og vi får bare håpe og be om at verdens forskere klarer å lage nok antipartikler for hele ditt legeme. Det er nok den egentlige grunnen til at CERN ønsker å utvide til partikkelakseleratoren til 100km.

Jaha, så du har ni-lest tekster som ble skrevet av lærde hersketeknikere den siste halvtimen? Og dette var det du "lærte" av  å studere disse tekstene? :sjarmor:

Anonymkode: 9b180...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå må alle smårollingene gå og sove! :babysmokk:

🤣

Anonymkode: 9b180...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnenavn skrev (11 minutter siden):

@Beeblebrox her hører du hjemme. God natt, lille venn. 

Lame! Godnatta,  store fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig patetisk å starte en tulletråd om hersketeknikker, som bare samler opp masse hjernedødt vås. Tydelig at du lever et trist og tomt liv hvor du desperat søker respons og oppmerksomhet.

Håper du får et mer spennende liv med denne tråden

😘

Anonymkode: 5010a...438

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utrolig patetisk å starte en tulletråd om hersketeknikker, som bare samler opp masse hjernedødt vås. Tydelig at du lever et trist og tomt liv hvor du desperat søker respons og oppmerksomhet.

Håper du får et mer spennende liv med denne tråden

😘

Anonymkode: 5010a...438

Nei dette er ingen tulletråd. Tråden ble opprettet fordi noen her på KG tydeligvis har et behov for å bruke slike teknikker.

God natt :kyss:

Anonymkode: 9b180...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...