AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Hei. Jeg er 20 år og har fortsatt kviser. Det er ikke snakk om store cyster, men utbrudd på ansikt og rygg. Jeg vasker huden og tar lite meg ikke i ansikt. Og når jeg får store og vonde trekker de seg inn og blir mørke flekker. Har prøvd basiron og flere midler, men det hjelper ikke! Begynner å bli lei av å alltid ha genser som skjuler kvisene på ryggen.. har jeg et godt grunnlag til antibiotika? Anonymkode: 7ca85...dde
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Snakk med fastlegen. Mulig han henviser deg til hudlege. Anonymkode: d7af5...9e2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Fastlegen kan også skrive ut resept på feks Airol krem mot kviser eller noe annet. Anonymkode: d7af5...9e2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 Har du prøvd å kutte ut ALT av melkeprodukter? Jeg fikk resept etter resept hos legen. I en alder av 26 år var jeg rimelig lei av masse store vonde kviser som aldri gikk bort. Leste et sted at man får kviser av melk, så måtte jo prøve det. ALT av kviser forsvant. Hadde legen foreslått kostholdsendringer så hadde jeg sluppet mange arr og plager. Jeg får også kviser av sukker, men spiser sjelden det. Så kutt alt av melk (og sukker), inkludert laktosefritt, ost og alt av produkter som kan inneholde melkeprodukt i noen uker. Så ser du om det kan være problemet hos deg. Anonymkode: 9ba7b...61f
Turin Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 Mange av "mirakelkur"-produktene mot kviser der ute er bare ren humbug. Jeg merket ingen bedring selv før jeg brukte en krem som heter Differin. Den inneholder antibiotika og det kreves derfor resept for å få tak i den. Leger er som regel tilbakeholdende med midler som inneholder antibiotika. Lar du fastlegen din vite hvor mye kvisene virkelig plager deg? H*n kan være mer tilbøyelig til å skrive den ut for deg eller henvise deg til en hudpoliklinikk, om du er åpen om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå