AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Jeg har spist lavkarbo i rundt to år, og jeg spiser vanligvis ikke brød, pasta, poteter osv som sies å binde magen. Jeg spiser derimot mye grønnsaker og bær, og jeg lurer på om det er dette som er grunnen til at jeg har så bløt avføring. Det er vanskelig å få tømt seg skikkelig og få tørket seg ren, og jeg må veldig plutselig på toalettet så jeg må bare løpe. Er det flere som har opplevd det samme? Vet dere om noe som hjelper? Jeg blir veldig takknemlig for svar Anonymkode: 39295...ad2
DonaldDuck Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har spist lavkarbo i rundt to år, og jeg spiser vanligvis ikke brød, pasta, poteter osv som sies å binde magen. Jeg spiser derimot mye grønnsaker og bær, og jeg lurer på om det er dette som er grunnen til at jeg har så bløt avføring. Det er vanskelig å få tømt seg skikkelig og få tørket seg ren, og jeg må veldig plutselig på toalettet så jeg må bare løpe. Er det flere som har opplevd det samme? Vet dere om noe som hjelper? Jeg blir veldig takknemlig for svar Anonymkode: 39295...ad2 Spiser du mye sukkerfrie pastiller, sukkerfri sjokolade osv? Det kan i hvert fall ha en slik effekt på meg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 For lite fiber kanskje? Mange som tar psylliumfrøskall (Fiberhusk), linfør, etc. Mange har som Duck nevner problemer med kunstig søtning. Anonymkode: 40b70...521
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, DonaldDuck skrev: Spiser du mye sukkerfrie pastiller, sukkerfri sjokolade osv? Det kan i hvert fall ha en slik effekt på meg. Nei, jeg spiser ikke noen av delene😖 jeg klarer ikke finne en bestemt matvare som forårsaker det Anonymkode: 39295...ad2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For lite fiber kanskje? Mange som tar psylliumfrøskall (Fiberhusk), linfør, etc. Mange har som Duck nevner problemer med kunstig søtning. Anonymkode: 40b70...521 Jeg har vanskelig for å tro at jeg spiser for lite fiber ettersom jeg spiser så mye fiber som jeg gjør. Men kanskje for mye av en type fiber? Anonymkode: 39295...ad2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #6 Skrevet 22. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har spist lavkarbo i rundt to år, og jeg spiser vanligvis ikke brød, pasta, poteter osv som sies å binde magen. Jeg spiser derimot mye grønnsaker og bær, og jeg lurer på om det er dette som er grunnen til at jeg har så bløt avføring. Det er vanskelig å få tømt seg skikkelig og få tørket seg ren, og jeg må veldig plutselig på toalettet så jeg må bare løpe. Er det flere som har opplevd det samme? Vet dere om noe som hjelper? Jeg blir veldig takknemlig for svar Anonymkode: 39295...ad2 Ja, ettersom det er mye fiber i frukt og grønt. Anonymkode: 57dd1...abf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå