Gå til innhold

NOKAdietten

_lykkepusen_

Anbefalte innlegg

har noen spm angående NOKAdietten.

skal nokadietten erstatte alle måltider?

smaker det godt, og hvilke smaker er "best"?

hvor mye koster dette og hvor får jeg kjøpt det?

og sist men ikke minst, fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Det koster rundt 250kr for en pakke med ca 25 måltider. Du blander det ut med melk, enten lettmelk, ekstra lett, eller skummet. Det velger du selv :) Du velger også selv hvilken smak du foretrekker, men jeg tror de fleste foretrekker sjokolade. Du får kjøpt NOKA i en rekke helsekostbutikker, du må bare gå rundt og se om du finner et sted :)

Hvor mange måltider du vil erstatte velger du selv. Bare husk at det er en erstatter, så om du tar NOKA som middag, så spiser du ikke middag den dagen. Ellers går man opp i vekt. NOKA virker kjempebra, synes jeg. Man er litt sulten i begynnelsen, men magen og kroppen venner seg snart til å få mindre i systemet. Men alle næringsstoffer er jo i blandingen, så man blir ikke slapp og sliten eller ute av stand til å trene :)

Bare husk å trappe forsiktig tilbake til vanlig mat, og begynn gjerne rolig også, gjerne bare bytte ut ett måltid i en uke, og så to uken etter osv. Hvis du begynner pang rett på vanlig mat igjen etter endt kur, så vil du nok tro at NOKA ikke virker, for da kommer kiloene ganske fort på igjen. Men NOKA virker, du må bare være forberedt på å skifte livsstilen din, for det er den som har gjort at du har lagt på deg i utgangspunktet.

Lykke til! NOKA er supert om du vil slanke deg og er litt utolmodig og trenger en pangstart på vektnedgangen, men trening og variert og sunt kosthold er alltid det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar:)

gleder meg til å prøve nokadietten. håper jeg liker den da, hørt om flere som brekker seg når de skal drikke den. jeg skal bruke nokadietten i tilegg til at jeg skal trene veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hvis du kjøper sjokoladevarianten og bruker blender, så er det kjempegodt med en liten bit banan oppi. Du kan f.eks. ha 1/3 banan oppi til frokost-shake'en, og så 2/3 banan i middags-shaken. Anbefaler deg det om du er usikker på smaken, pluss at du sier du skal trene mye. Da får du litt god trenings-energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...