AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #21 Skrevet 24. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste som har vært ute en vinternatt før. Dessverre må mange erfare på den vonde måten og de blir hekta på kroken, gir kroppen sin og masse energi. Sånn fortsetter de å "hoppe" hver gang han sier " hopp" og blir skuffet hver gang de ikke hører noe når mandagen kommer, heller ikke tirsdag...osv. Men på forrige date lå dere jo sammen og så hverandre dypt inn i øynene, leide i parken og du fikk en rose. Du blir kjørt hjem og får kyss på hånden. Så er de borte for godt og du føler deg som en eskortepike. Noen opererer i gråsonen og da er det veldig vanskelig å vite om de bare er av den romantiske, litt rare sorten eller om de er playere. Anonymkode: fc938...629 Jøss..Denne "feelingen" har jeg ikke fått med meg. Jeg oppfører meg rett og slett ikke som et offer når jeg dater.. Anonymkode: 48e64...b6a 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #22 Skrevet 24. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss..Denne "feelingen" har jeg ikke fått med meg. Jeg oppfører meg rett og slett ikke som et offer når jeg dater.. Anonymkode: 48e64...b6a Heldig du da! Å forlede noen betyr jo at det er et offer der. Hensikten er jo å lure den andre for å oppnå noe. Når handlingene fra et menneske er motstridende, da er ikke personen genuin. Noen golddiger damer gjør det samme. Det er smiger for å oppnå noe. Det er jo naive ofre som faller for det. Ja, offer Anonymkode: fc938...629
Ulla Ullsokk Skrevet 24. februar 2018 #23 Skrevet 24. februar 2018 (endret) På 22.2.2018 den 5.11, AnonymBruker skrev: Å håndtere jaktinstinktet til noen slukkes ved å vise følelser, vise at de har "fått viljen sin", så slutter de å jakte på deg eller viser seg ekte frem. Det du nevner her er ganske typisk og normal respons hos den andre som er redd for forhold etter tidligere opplevelser. Hvis du leker og er redd osv, så kommer ikke det til å funke. Du må bare vise hva du føler, være ærlig og åpen om det. Han må finne ut av sine ting på egenhånd. Hvis du er redd for følelsene dine så skaper du mer frykt hos den andre. Mitt tips er å være det motsatte av det han er... Vær følelsesmessig modigere, vær mer åpen om følelser, vis frem følelsene dine og la han kjenne på at forelskelse og følelser ikke trenger å bety faenskap. Anonymkode: 8811f...22a Dette tror jeg også. Da viser de jo om de bare vil jakte! Jeg tror mange har mistet sjangser på bra forhold fordi begge har vært usikre og sendt forvirrende signaler. Da ender det gjerne med at en av partene overbeviser seg selv om (gjerne ved hjelp av venner) at den andre ikke er interessert og kutter for å beskytte seg selv. Når den som sitter igjen kanskje hadde klart å vise egne følelser hvis han fikk trygghet fra den andre. Så jeg ville valgt å legge meg flat og si at jeg er forelska. Da blir han enten skremt eller glad. Blir han skremt og trekker seg unna, så har du spart masse tid og kan komme deg videre uten å dra det ut mer. Da hadde du aldri fått personen likevel. Problemet her er stolthet, men har man nok selvtillit så sier man det rett ut likevel. Det er faktisk en ærlig sak å være forelska. Ellers er jeg enig med @sjonkelrolf, jeg ville sett mer på hva han gjorde for meg enn hva han sa. Endret 24. februar 2018 av Ulla Ullsokk
Gjest Overrasket Skrevet 24. februar 2018 #24 Skrevet 24. februar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Det der er å få damer tii å fremstå som dumme. En som datet meg, sa aldri at vi var venner. De har nok en lei tendens til å flørte, flørte og flørte. De kan oppføre seg som kjæresten din og ghoste etter sex. Har lært at du må høre på de ting som blir sagt i bisetninger og evt spørre rett ut. "Deilig å være single også da". Da må du spørre ( så du er ikke ute etter et forhold ). Osv. Dersom de faktisk sier ting så rett ut som "vi er bare venner". Da må du høre på det. Anonymkode: fc938...629 Det du snakker om, er en annen situasjon enn det jeg beskriver og det som var en del av åpningsinnlegget her. Men det gjelder ikke bare denne tråden. Basert på mange tråder på KG så finnes flere kvinner som klager på at mannen har oppført seg slik og slik. Men så kommer det frem i tråden at TS faktisk ble fortalt at forholdet kun var for uforpliktende sex, og at TS som ble fortalt det bevisst ungikk å svare med det eneste ærlige, nemlig å fortelle om faktiske følelsene. Og hvis du mener det virker dumt, så er det fordi at det faktisk er dumt med slik (mangel på) kommunkasjon og å tro at mannen kommer til å bli forelsket bare det går nok tid.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #25 Skrevet 25. februar 2018 På 22.2.2018 den 6.29, AnonymBruker skrev: Du må høre på det han SIER, ikke det han GJØR. For menn betyr ikke søte, koselige handlinger det samme som oss kvinner, de kan gjerne være romantiske som bare dét, men kun være interessert i sex. Om han sier at han ikke har følelser, så må du stole på det. Utallige jenter har brent seg på denne måten og det høres ut som du kanskje også blir en av dem. Anonymkode: c5aac...de0 Hææææææ?!?!?!!! Hele tiden har jeg lest "ord betyr ingenting! Handlinger gjør!!" så denne bar ny. Uansett, jeg er en kald kvinne. Avviser de jeg liker også forfi jeg er redd for nettopp det dere oppleber. Jeg er tross alt kvinne og vi har disse tåpelige evebryrtankene. Skjønner menn godt. Det er underholdende at vi er så styrt av følelser. Anonymkode: e2407...bb8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #26 Skrevet 25. februar 2018 Følelser er bare fint, så lenge de er ekte og nære. I handlingene ligger følelsene, der du får svar. Anonymkode: 17143...90f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå