AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Del Skrevet 21. februar 2018 På jobb har jeg en sjef som flere med meg mener ofte har en feilaktig oppfatning av virkeligheten, og gjerne en overoptimistisk formening om hvordan våre kunder oppfatter oss som bedrift. Han kan av og til egenhendig gjøre håpløse taktiske grep som alle rundt ham skjønner er dårlige - og som kan koste oss arbeid - men det virker ikke som han skjønner det selv, og han vil ofte dikte opp andre årsaker for å forklare hvorfor det ikke gikk veien. Jeg tror ikke engang han skjønner selv at feilen ofte er fullt ut hans egen. Uansett, jeg lurer på om det finnes et godt beskrivende ord for en slik person? Anonymkode: 25d37...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Del Skrevet 21. februar 2018 Adhd? I sterk grad,eller litt manisk? Anonymkode: d7ee6...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 21. februar 2018 #3 Del Skrevet 21. februar 2018 Virkelighetsfjern? Superoptimist? Fjern? Blåst? Eller best av alt: virkelighetsfjern superoptimist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 23. februar 2018 #4 Del Skrevet 23. februar 2018 Hva med skækk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #5 Del Skrevet 23. februar 2018 Man skal være varsom med å diagnostisere folk på bakgrunn av en 3-4 linjers beskrivelse på et forum, men han høres litt manisk ut. Anonymkode: e1476...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå