AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Vondt i halsen, roet ned det før i dag med å spise litt (lett-) is. Det var visst ikke lurt, for jeg begynte å hoste etter hvert som halsen ble varm igjen. Så, etter å ha hostet mange nok ganger, kom det slim. Så ble halsen litt roligere igjen. Som om det var noe på vei ned i halsen som den ville bli kvitt, få fanget i slimet og få ut igjen. Halsen er tydelig hoven. Altså, jeg kan ikke se det, men vondt å svelge. Jeg har drikket en del te med honning. Feber. Det er varmt her inne. Jeg har til og med satt på vifteovnen i tillegg til to varmeovner her på soverommet. Soverommet er litet, en 18kvm. Det er varmt her inne, ingenting er kaldt å ta på. Likevel fryser jeg. Musklene verker som om jeg har tilbakelagt en enorm distanse for noen timer siden. Hodepine. Vedvarende. Løs mage. Helt, som i vann. Men den er tom nå. Dette er vel noe mer enn bare en forkjølelse? Burde jeg prate med lege imorgen? Om jeg orker. Gah, så sliten. Selv om jeg er i god form. Jeg pleier gå en mil+ om dagen. Anonymkode: 5cf0e...c8d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 Høres ut som influensa, ville sett det ann et par dager. Men for all del, hvis du er bekymret, eller hvis det er uvanlig for deg å være så syk så er det bare å dra til legen hvis du selv ønsker det. Jeg ville dog ikke dratt til legen for noe slikt med mindre det vedvarer. Anonymkode: 2ff7f...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres ut som influensa, ville sett det ann et par dager. Men for all del, hvis du er bekymret, eller hvis det er uvanlig for deg å være så syk så er det bare å dra til legen hvis du selv ønsker det. Jeg ville dog ikke dratt til legen for noe slikt med mindre det vedvarer. Anonymkode: 2ff7f...0c4 Okei. Da pleier jeg meg selv og ser det an. Takk for svar du! <3 Anonymkode: 5cf0e...c8d
Gjest N-Nøff Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 jeg har vært sjuk i en uke, med 39,4 i feber osv. tror bare det går mye forkjølelse nå, og er vanskelig å skille forkjølelse fra influensa. Men ingenting er farlig som regel før du føler deg veldig dårlig og har ekstremt høy feber
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Skrevet 21. februar 2018 10 minutter siden, Neinøff skrev: jeg har vært sjuk i en uke, med 39,4 i feber osv. tror bare det går mye forkjølelse nå, og er vanskelig å skille forkjølelse fra influensa. Men ingenting er farlig som regel før du føler deg veldig dårlig og har ekstremt høy feber 39,4 er mye å ha over tid. Jeg tror det er noe mer enn bare en forkjølelse. Kanskje influensa? Uansett, det føles ikke bra. Så vondt i hodet, får ikke samlet tanker helt. God bedring du! Håper du blir frisk snart! Og jeg også. Takk for svar! <3 Anonymkode: 5cf0e...c8d
Gjest N-Nøff Skrevet 22. februar 2018 #6 Skrevet 22. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 39,4 er mye å ha over tid. Jeg tror det er noe mer enn bare en forkjølelse. Kanskje influensa? Uansett, det føles ikke bra. Så vondt i hodet, får ikke samlet tanker helt. God bedring du! Håper du blir frisk snart! Og jeg også. Takk for svar! <3 Anonymkode: 5cf0e...c8d Ikke hver dag har ikke hatt feber på endel dager nå. du får ta Ibux mot hodepinen. god bedring! og takk, er omtrent frisk igjen nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå