Gå til innhold

Noe mer enn en forkjølelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vondt i halsen, roet ned det før i dag med å spise litt (lett-) is. Det var visst ikke lurt, for jeg begynte å hoste etter hvert som halsen ble varm igjen. Så, etter å ha hostet mange nok ganger, kom det slim. Så ble halsen litt roligere igjen. Som om det var noe på vei ned i halsen som den ville bli kvitt, få fanget i slimet og få ut igjen. Halsen er tydelig hoven. Altså, jeg kan ikke se det, men vondt å svelge. Jeg har drikket en del te med honning.

Feber. Det er varmt her inne. Jeg har til og med satt på vifteovnen i tillegg til to varmeovner her på soverommet. Soverommet er litet, en 18kvm. Det er varmt her inne, ingenting er kaldt å ta på. Likevel fryser jeg.

Musklene verker som om jeg har tilbakelagt en enorm distanse for noen timer siden. Hodepine. Vedvarende. Løs mage. Helt, som i vann. Men den er tom nå.

Dette er vel noe mer enn bare en forkjølelse? Burde jeg prate med lege imorgen? Om jeg orker. Gah, så sliten. Selv om jeg er i god form. Jeg pleier gå en mil+ om dagen. 

Anonymkode: 5cf0e...c8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som influensa, ville sett det ann et par dager. Men for all del, hvis du er bekymret, eller hvis det er uvanlig for deg å være så syk så er det bare å dra til legen hvis du selv ønsker det. Jeg ville dog ikke dratt til legen for noe slikt med mindre det vedvarer. 

Anonymkode: 2ff7f...0c4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som influensa, ville sett det ann et par dager. Men for all del, hvis du er bekymret, eller hvis det er uvanlig for deg å være så syk så er det bare å dra til legen hvis du selv ønsker det. Jeg ville dog ikke dratt til legen for noe slikt med mindre det vedvarer. 

Anonymkode: 2ff7f...0c4

Okei. Da pleier jeg meg selv og ser det an. Takk for svar du! <3

Gjest N-Nøff
Skrevet

jeg har vært sjuk i en uke, med 39,4 i feber osv. tror bare det går mye forkjølelse nå, og er vanskelig å skille forkjølelse fra influensa. Men ingenting er farlig som regel før du føler deg veldig dårlig og har ekstremt høy feber 

Skrevet
10 minutter siden, Neinøff skrev:

jeg har vært sjuk i en uke, med 39,4 i feber osv. tror bare det går mye forkjølelse nå, og er vanskelig å skille forkjølelse fra influensa. Men ingenting er farlig som regel før du føler deg veldig dårlig og har ekstremt høy feber 

39,4 er mye å ha over tid. Jeg tror det er noe mer enn bare en forkjølelse. Kanskje influensa? Uansett, det føles ikke bra. Så vondt i hodet, får ikke samlet tanker helt.

God bedring du! Håper du blir frisk snart! Og jeg også.

Takk for svar! <3

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

39,4 er mye å ha over tid. Jeg tror det er noe mer enn bare en forkjølelse. Kanskje influensa? Uansett, det føles ikke bra. Så vondt i hodet, får ikke samlet tanker helt.

God bedring du! Håper du blir frisk snart! Og jeg også.

Takk for svar! <3

Ikke hver dag :) har ikke hatt feber på endel dager nå. 

du får ta Ibux mot hodepinen. god bedring! og takk, er omtrent frisk igjen nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...