Ulrikke Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har ingen egne barn, men er stemor til tre (på ni, fem og fire år). I dag er de hos mamma'n, men de kom innom sammen med henne med tegninger og presanger til meg - og kort fra mamma'n til meg, som jeg ble veldig rørt av. Hun skrev hvor mye hun setter pris på meg, for at jeg er glad i ungene hennes osv. Vi har et helt ok forhold, men å få dette skriftlig var virkelig ok!! Ble helt rørt jeg, og jeg har ikke noe til overs for morsdag og farsdag til vanlig... Flere som har hatt en positiv dag? 15
Gjest MrsL Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Så herlig å lese om en familie som har det så flott sammen :-)
Gjest Xavia Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Så koselig å lese om din morsdag Ulrikke!
Gjest Pet Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Sånn var min morsdag: Kl 13 - sender sms til min sønn (14år): Vet du ikke at det er morsdag i dag? Svar : Nei, det ante jeg ikke. Jeg : Skal du ikke gratulere meg, da? Han : He he. Gratulerer. :-? Må legge til at vi aldri har brydd oss noe særlig med mors- og farsdager her i huset, hadde faktisk glemt det selv...
Brunhilde Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Så koselig Ulrikke - jeg er sikker på at du fortjente det! God morsdag!
Gjest Pia Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Mener at selv om du er stemor er d fint å bi satt pris på! Selv om jeg ikke fikk noe. Fikk bare slengt i ansikte av samboeren min at jeg ikke er noe mor. Jaja tenkte jeg, ikke så nøye. Men traff godt i hjerte. Jeg har mer me denne gutten å gjøre enn hans mor har. Jeg bor sammen med han, kjøper mat, klær å gir han omsorg. Er rett å slett mye mer involvert me han en hans mor. Da han er hos ho 1 dag i mnd. Og resten bor han hos oss. Sånn er d, får bare vente til man får egene barn.
Chloe- Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Mener at selv om du er stemor er d fint å bi satt pris på! Selv om jeg ikke fikk noe. Fikk bare slengt i ansikte av samboeren min at jeg ikke er noe mor. Jaja tenkte jeg, ikke så nøye. Men traff godt i hjerte. Jeg har mer me denne gutten å gjøre enn hans mor har. Jeg bor sammen med han, kjøper mat, klær å gir han omsorg. Er rett å slett mye mer involvert me han en hans mor. Da han er hos ho 1 dag i mnd. Og resten bor han hos oss. Sånn er d, får bare vente til man får egene barn. Den kommentaren kunne han spart seg for. Jeg hadde ikke funnet meg i det! 5
ViljaH Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Da driter du i farsdag, for du har da ikke noe barn som har far. 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Jeg hadde også en veldig fin morsdag, men kort og tegninger fra min stedatter. Mannen min derimot kom med samme kommentar som over her, at jeg ikke var mor ennå (vi skal ha baby i mai) Men gjett om han ble satt på plass av svigermor, der smalt det at jammen var ikke jeg mamma for ungene hans når de var hos oss, jeg stilte mer opp enn visse andre i mange situasjoner (den var ment til biomamma som er av den egoistiske typen) Men jammen gjorde det ikke vondt i hjerte å få høre det fra ham altså. Så neste år blir det ikke noe farsdagsfeiring her i huset. Anonym poster: 84b7253cab106e70197dac2d2ab27cc2
Rhiannon Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Jeg hadde også en veldig fin morsdag, men kort og tegninger fra min stedatter. Mannen min derimot kom med samme kommentar som over her, at jeg ikke var mor ennå (vi skal ha baby i mai) Men gjett om han ble satt på plass av svigermor, der smalt det at jammen var ikke jeg mamma for ungene hans når de var hos oss, jeg stilte mer opp enn visse andre i mange situasjoner (den var ment til biomamma som er av den egoistiske typen) Men jammen gjorde det ikke vondt i hjerte å få høre det fra ham altså. Så neste år blir det ikke noe farsdagsfeiring her i huset. Anonym poster: 84b7253cab106e70197dac2d2ab27cc2 Så bra at svigermor tok deg i forsvar!! 3
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Så koselig Synes det er koselig at stemødre som stiller opp og gjør en innsats for stebarna blir gjort litt stas på de også den dagen! 1
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Jeg markerer også farsdagen for min samboer selv om han ikke er faren til min sønn Syns det er koselig at de stremødrene og fedrene får en ekstra oppmerksomhet for den flotte jobben de gjør. Selvfølgelig finnes det de som ikke involverer seg i barna de ikke er biologiske foreldre av, noe som er veldig trist, men da er det desto viktigere å belønne de som gjør det
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #13 Skrevet 12. februar 2013 Tråden er nesten på datoen 8 år gammel. Anonym poster: b12cf2fe1f15d287017f28d128b7dd4b
Harlekin Skrevet 12. februar 2013 #14 Skrevet 12. februar 2013 Tråden er nesten på datoen 8 år gammel. Anonym poster: b12cf2fe1f15d287017f28d128b7dd4b Det er da morsdag hvert år 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå