Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så lette å lure for penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er i alle fall mitt inntrykk.

Kvinner er ofte uvitende om rettighetene sine og blir ofte lurt til å betale mer for varer og tjenester enn menn.

Og dersom de skulle være klar over sine rettigheter, betaler de likevel fordi de er så konfliktsky at de heller betale enn å ta en krangel. Selv om de har retten på sin side.

Kvinner er i tillegg godtroende og stoler på alle som banker på døra og vil inn for å se at "alt står bra til", eller som bare trenger litt penger til husleie bare denne ene måneden.

Og vil du få en kvinne til betale regningen for deg er det bare å se hardt på henne og be henne fiske frem lommeboka med bestemt stemme. 

Anonymkode: 032c6...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg alltid hørt at kvinner er hysteriske og kranglete om de prøver å si ifra at de har rettigheter, og nå sier du at vi skal gjøre det allikevel?

Anonymkode: 5043d...905

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har jeg alltid hørt at kvinner er hysteriske og kranglete om de prøver å si ifra at de har rettigheter, og nå sier du at vi skal gjøre det allikevel?

Anonymkode: 5043d...905

Det er en hersketeknikk. Meget effektivt for å få kvinner til å betale mer enn de egentlig skal. 

Dette funker ikke på menn. De bare ler av hersketeknikker. 

Anonymkode: 032c6...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du TS - siden du nå oppretter alle disse trådene om hvor mye bedre menn er enn kvinner på alle områder - kan du ikke bare skaffe deg en mann ? Så slipper du å irritere deg over alle de håpløse kvinnene. Og vi slipper å irritere oss over tråd nr. ørten om samme (utvannede) tema.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at du har klart å profittere på dette da TS, at du får kvinner til å bla opp, og nå tjener flere mill i årslønn.

Jeg er kvinne og driver et enkeltmannsforetak hvor jeg leier meg ut som It konsulent. Jeg tjener 1,5 mill i året og tar meg alltid betalt det jeg vet at min tid er verd, så ingen lurer meg. For min del så opplever jeg at menn "blar lettere opp", og det vil si at kvinner er mer tilbøyelige til å diskutere prisen hvis jeg har gitt et tilbud.

Og det du sier om at en mann kan få kvinner til å betale regningen for seg ved å se hardt på henne - for en gentleman.

Anonymkode: bd299...de4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp hvor enkelt sugarbabes lurer til seg flere 100k fra menn... og hvor mange kvinner som lurer til seg arv og penger fra rike, naive menn...

Anonymkode: 737a3...336

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner har en mindre hjerne som mangler noen vitale deler. Det gjør at kvinner er mindre rasjonelle og mer opptatt av, "det føles som der riktige å gjøre".

Anonymkode: e019e...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror igrunn det er ganske likt fordelt mellom kjønnene, men på forskjellige arenaer. Mange menn vil lett la seg lure for penger, ting eller tjenester av en attraktiv ung kvinne eller "lettvinte" måter å bli rik på, mens det virker å være betraktelig flere kvinner som vil betale for engleskoler, magiske krystaller og denslags. Gitt at det er flere menn i begge ender av "skalaen" enn kvinner vil jeg tro andelen veldig lettlurte er noe høyere hos menn enn kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er knyttet til kjønn, selv om jeg kjenner meg igjen og er kvinne.

Jeg tror det er knyttet til at vi lever i ett privilegert og relativt ærlig samfunn, der mange av oss ikke konfronteres med uærlige sjeler før i voksen alder. 

Anonymkode: 4e976...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi kvinner har en mindre hjerne som mangler noen vitale deler. Det gjør at kvinner er mindre rasjonelle og mer opptatt av, "det føles som der riktige å gjøre".

Anonymkode: e019e...571

Hvile deler, da? Kom hjerne med tekniske navn

Anonymkode: 737a3...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om mange menn som sender på millioner til sin internettkjæreste som har så mange problemer i hjemlandet sitt. Nigeriasvindel tenker de visst ikke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...