AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Jeg ble ganske gira etter analsex en kveld, og siden jeg sov alene ble det til at jeg brukte vibratoren min der bak. En himmelsk opplevelse, men når jeg tok den ut var det en del avføring på/rundt tuppen. I mitt altfor kåte øyeblikk hadde jeg glemt å tre over en kondom... Nå har jeg skylt godt, vasket og brukt vibratorrens, til og med vanlig såpe, men lukten går ikke helt vekk. Har en teori om at det kan ha noe å gjøre med at den er av silikon? Ikke vet jeg.. Noen som kan hjelpe meg her? Hva bør jeg gjøre for å fjerne lukten av avføring? Lukten er ikke så innmari sterk, men den kjennes når du stikker nesen nærme nok. Anonymkode: 097d0...36a
Gjest Alterego666 Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 Lukten går vekk, gi det litt tid. Den er antiseptisk så godt som du har renset.
Nmtt Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Du kan jo klemme ut saften av en sitron og putte den i et glass Kanskje det hjelper??
Gjest HanenIFlokken Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 Akkurat nå, Nmtt skrev: Du kan jo klemme ut saften av en sitron og putte den i et glass Kanskje det hjelper?? Sitronvann er ganske sterkt så vil tro at det ville løst opp belegget på vibratoren ganske fort
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Skrevet 21. februar 2018 Kjøp ny... Anonymkode: 65288...e5d 1
Nmtt Skrevet 21. februar 2018 #6 Skrevet 21. februar 2018 52 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Sitronvann er ganske sterkt så vil tro at det ville løst opp belegget på vibratoren ganske fort Hmmm.. sant nok.. Rosevann da?
Nmtt Skrevet 21. februar 2018 #7 Skrevet 21. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp ny... Anonymkode: 65288...e5d Men så skjer det samme igjen, hva gjør man da? Vibratorer kan være dyre... kan ikke ha det som en forbruksvare...
LiseOslo Skrevet 21. februar 2018 #8 Skrevet 21. februar 2018 vask den flere ganger, gjerne også med sitron som foreslått. Det burde fjerne lukta
SlemUlv Skrevet 21. februar 2018 #9 Skrevet 21. februar 2018 Men vanlig såpe?? Man bruker vibratorrens!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #10 Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble ganske gira etter analsex en kveld, og siden jeg sov alene ble det til at jeg brukte vibratoren min der bak. En himmelsk opplevelse, men når jeg tok den ut var det en del avføring på/rundt tuppen. I mitt altfor kåte øyeblikk hadde jeg glemt å tre over en kondom... Nå har jeg skylt godt, vasket og brukt vibratorrens, til og med vanlig såpe, men lukten går ikke helt vekk. Har en teori om at det kan ha noe å gjøre med at den er av silikon? Ikke vet jeg.. Noen som kan hjelpe meg her? Hva bør jeg gjøre for å fjerne lukten av avføring? Lukten er ikke så innmari sterk, men den kjennes når du stikker nesen nærme nok. Anonymkode: 097d0...36a Mann eller kvinne? Anonymkode: 8d9fe...43c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #11 Skrevet 21. februar 2018 Bruk godt med salo først å avslutt med vibrator rens Anonymkode: 94f53...e70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå