AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Jeg har gått i flere år uten å sjekka meg for infeksjoner fordi jeg var i et forhold i mange år. Når jeg gikk ut av forholdet fikk jeg en fast partner i et 1/2 år. Senere lå jeg med to tidligere partner én gang - de sa begge at de var rene og 100% sikre. Nå har jeg møtt ei dame jeg virkelig liker og vi har date'a i 3 mnd. Har også hatt sex med henne. Dessverre kontakta personen jeg lå med, før dama jeg nå dater, om ubehag i underlivet.. Hu har nylig testa seg for klamydia, så det tar noen dager før svar. Hvordan skal jeg fortelle dama mi dette om jeg får påvist noe selv? Jeg har jo ingen symptomer, og heller ikke dama mi så vidt jeg vet. Hva er sjansene her?generelt har jeg et ganske sensitivt underliv og kjenner det godt, men nå blir jeg faktisk sykt stressa. Jeg har vært naiv og dum, og nå sitter jeg i "tidenes" situasjon.. Anonymkode: 5b799...02e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 Stress ned, si det til dama. Klammis er like vanlig som influensa Anonymkode: 59ac1...57d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Du sier det som det er. Jeg hadde synes det var voksent, manndig og trygt om kjæresten min hadde sagt det til meg hvis vi var i samme situasjon. Slikt skjer, alle har et liv før de møter sine kjære. Blir hun sur så sier det mer om henne og godt å få vite det før det blir mer følelser involvert. Anonymkode: 51d30...7e9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 Jeg var i ca samme situasjon, og fikk påvist klamydia! Han nye typen min lo litt, og tok kur sammen med meg. Klamydia er ganske så vanlig. Anonymkode: 0c61f...4ce
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Skrevet 21. februar 2018 Si det som det er. Enkelt og greit. Men du MÅ si det, symptomfri eller ei. Ubehandlet klamydia kan føre til sterilitet hos kvinner, så du er absolutt nødt til å informere henne om at hun kan være smittet, så hun får behandlet det i tide. Anonymkode: 173fe...d20
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #6 Skrevet 21. februar 2018 Det er ganske så vanlig at menn ikke får symptomer på klamydia, men man kan smitte andre for det. Bare si det, det er bare voksent at du gjør. Anonymkode: 918d6...07e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå