Gå til innhold

Må jeg ha noen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater å være singel, samtidig som jeg liker at jeg kan leve livet mitt og prioritere meg selv for første gang på lenge. Problemet er at jeg er så avhengig av å ha en connection med noen og å ha noen. Noen å snakke og dele ting med, flørte med og være med. Har nylig mistet personen som har vært dette for meg de siste to-tre månedene og jeg savner det allerede. Jeg liker ikke å være for lenge i kun mitt eget selskap, liker ikke å flørte/ligge rundt og trives egentlig best i et forhold. 

Jeg knytter meg for mye til gutter på enkelte måter, mens jeg samtidig er forsiktig med å få ekte følelser før jeg merker det gjengjeldes. Allikevel så gir jeg virkelig så mye av meg selv til denne personen og håper alltid på at det blir kjærlighet. Det som tok slutt nå er det mest spennende og lidenskapelige jeg har følt før og jeg føler meg så tom og rastløs nå. Klarte å utvikle en heftig crush på ham, men vi kommer ingen vei og han backet ut på grunn av commitment issues og redsel for følelser. 

Jeg interesser meg ikke for å «finne en ny» og er stort sett avvisende mot dem som tar kontakt. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg trenger å ha NOEN eller HAN? Jeg kommer ikke inn på han fordi han er så stengt når det kommer til følelser. Det virket nesten som om han var redd jeg skulle få følelser for han fordi han da måtte åpnet opp mer selv. Jeg har kommet litt gjennom i kriker og kroker på ham og har «plantet et frø» som jeg vil se om vokser.. Aldri følt meg så alene som jeg gjør etter ham, og jeg vet ikke om det er forelskelse eller mangelen på alt jeg fikk.. 

Hva gjør jeg?

Anonymkode: b3a2d...20d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: e45cd...332

Skrevet

Vent til du har blitt glad i deg selv, vet hva du vil med livet ditt, vet hvordan partner du vil ha, og er følelesmessig balansert nok :) Man "må" ikke ha noen nei! :)

Anonymkode: d6e15...29f

• Liker 1
Skrevet

Les seriøse romaner i stedet.

Skrevet

Som kvinne vil du aldri være komplett uten en mann ved din side. Du vil alltid savne noe, ikke føle deg hel. 

Anonymkode: e6891...916

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som kvinne vil du aldri være komplett uten en mann ved din side.

Anonymkode: e6891...916

Trøsten er at HAN kan være Jesus. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...