AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Lurer egentlig på hva dere anser som en god samtale, eller hvordan dere tenker en god samtale burde utarte seg. Se gjerne gjennom suksessfulle samtaler dere tidligere har opplevd. Føler det er fryktelig vanskelig å "lese" noen over tekstmeldinger, da folk har så forskjellig måte å skrive på, og man ikke har noen kroppsspråk å gå etter. Anonymkode: 5ddc0...ccd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Åpne med å spørre, "kåt?". Anonymkode: cd89a...e38 4
Elaine Marley Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Noen som hadde vist interesse tilbake hadde vært fint. Ga opp hele greia. Ble drittlei av å spørre om ting og bare få svar tilbake uten spørsmål tilbake. Så måtte jeg finne på nye ting mens de svarte. Korte svar ala "ja", "nei", "det er bra", "ok" osv til alt er heller ingen sikker vinner. Hvis man ikke er interessert så skjønner jeg ikke poenget med å svare egentlig. Så for min del setter jeg pris på noen som viser interesse for meg samtidig som jeg blir kjent med dem også, og gjerne humor og flørting. Man bare merker at samtalen flyter bra fremover. Jeg misliker også de som begynner å snakke om sex veldig tidlig i samtalen. Eller som skal fortelle om hvor stor penis de har. Turn off.
boblevann Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Fikk en melding en gang av en som skrev «når skal vi knulle?». Det bør man ikke gjøre ikke «hei» eller noen ting, bare «når skal vi knulle?». Gadd ikke svare han en gang. 3
Mr. Kilmister Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 5 minutter siden, boblevann skrev: Fikk en melding en gang av en som skrev «når skal vi knulle?». Det bør man ikke gjøre ikke «hei» eller noen ting, bare «når skal vi knulle?». Gadd ikke svare han en gang. Jeg fatter ikke at det går an. Tror han virkelig at det vil funke? For et naut😀
boblevann Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: Jeg fatter ikke at det går an. Tror han virkelig at det vil funke? For et naut😀 Ikke jeg heller 😅 lurer den dag i dag på om har fått napp med den kommentaren 🤔
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 12 minutter siden, Mr. Kilmister said: Jeg fatter ikke at det går an. Tror han virkelig at det vil funke? For et naut😀 Tipper taktikken er: Spør xxx stk. om de vil knulle, håp på at et par svarer. Eventuelt at et par lagrer deg til booty call når de er fulle. Dersom en har normalt utseende, så er det sikkert ikke utenkelig at et par vil si ja. Noen er jo desperate, eller bare ute etter sex (og ok med åpenhet). Anonymkode: 5ddc0...ccd 1
femme_folle Skrevet 21. februar 2018 #8 Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer egentlig på hva dere anser som en god samtale, eller hvordan dere tenker en god samtale burde utarte seg. Se gjerne gjennom suksessfulle samtaler dere tidligere har opplevd. Føler det er fryktelig vanskelig å "lese" noen over tekstmeldinger, da folk har så forskjellig måte å skrive på, og man ikke har noen kroppsspråk å gå etter. Anonymkode: 5ddc0...ccd Blir så opphisset at jeg har vanskelig for å skjule det når en mann penser samtalen inn på fransk litteratur!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #9 Skrevet 21. februar 2018 Menn må lære seg å skrive litt lenger setninger, og være "på". Det vil si at når de får melding fra en kvinne, må de ikke la det gå 4 timer før de svarer. Det kan være greit å sette av noen minutter til å skrive litt, og da er det hyggelig med hele setninger, og noen spørsmål tilbake. Og så heller si at man kan prates litt senere. Jeg mister interessen hvis en mann ikke gidder å chatte litt når vi først har fått kontakt. Her er det lite å gå på hos meg... Og ikke sex-prat før man har snakket sammen flere ganger. Greit å si at man er en nær og kjærlig person, men ikke hinte om sex eller si noe om kroppen sin etc. Det liker veldig få damer. Når man har blitt mer kjent, kan det være greit å sjekke ut sex-biten litt, men ikke for drøyt og raskt fram. Og vær ærlig, om jobb, bosituasjon, høyde, osv. Det er så trist å finne ut at man har løyet når man først treffes. Anonymkode: 929d6...4cc 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #10 Skrevet 21. februar 2018 Synes mannen bør gi noen komplimenter fra begynnelsen for å skape litt spenning. Han bør vise at han er glad for matchen, være fløtete. Er litt typisk for de norske mennene å ikke skrive komplimenter, men bare slik platonisk, høflig, hyggelig, som om vi like godt kunne vært samme kjønn. Blir så kjedelig da. Anonymkode: e851a...530
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #11 Skrevet 21. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes mannen bør gi noen komplimenter fra begynnelsen for å skape litt spenning. Han bør vise at han er glad for matchen, være fløtete. Er litt typisk for de norske mennene å ikke skrive komplimenter, men bare slik platonisk, høflig, hyggelig, som om vi like godt kunne vært samme kjønn. Blir så kjedelig da. Anonymkode: e851a...530 #metoo Anonymkode: 43303...4ee
Gjest Overrasket Skrevet 21. februar 2018 #12 Skrevet 21. februar 2018 Enkelt og kort! "Knullekveld?" -> Strand-selfie -> Grisete smilefjes -> Lorry restaurant om 20? Få ord, maksimal målrettethet. Skravling og å utveksle livshistorier kan man gjøre i sengetøyet på morgenkvisten.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #13 Skrevet 21. februar 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes mannen bør gi noen komplimenter fra begynnelsen for å skape litt spenning. Han bør vise at han er glad for matchen, være flørtete. Er litt typisk for de norske mennene å ikke skrive komplimenter, men bare slik platonisk, høflig, hyggelig, som om vi like godt kunne vært samme kjønn. Blir så kjedelig da. Anonymkode: e851a...530 Ser at noen kanskje kunne misforstå her, men jeg mener ikke at samtalen skal dreie inn på sex overhodet. Men at han viser at han synes jeg er attraktiv, samtidig som han stiller bli-kjent-spørsmål. Anonymkode: e851a...530
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #14 Skrevet 21. februar 2018 9 timer siden, femme_folle skrev: Blir så opphisset at jeg har vanskelig for å skjule det når en mann penser samtalen inn på fransk litteratur! Nå ble jeg nysgjerrig på hva det er med fransk litteratur? Anonymkode: e851a...530
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2018 #15 Skrevet 21. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at noen kanskje kunne misforstå her, men jeg mener ikke at samtalen skal dreie inn på sex overhodet. Men at han viser at han synes jeg er attraktiv, samtidig som han stiller bli-kjent-spørsmål. Anonymkode: e851a...530 Og hvordan skal man liksom vise at man synes det, da? Eksempler?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #16 Skrevet 21. februar 2018 13 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Og hvordan skal man liksom vise at man synes det, da? Eksempler? Det synes jeg mannen kan finne ut selv. Synes ikke mannen skal kopiere andres komplimenter og gi til en dame. Det skader virkelig ikke å si at han synes hun er fin, skiller seg ut osv. Han må også være litt løs og ledig i språket, uhøytidelig. Ut fra hovedinnlegget tolker jeg TS som en som skriver veldig korrekt, så det blir kjedelig. Slike tekster skal ikke analyseres. Anonymkode: e851a...530
Elaine Marley Skrevet 21. februar 2018 #17 Skrevet 21. februar 2018 Er det virkelig vanskelig å skrive til noen at du synes de er attraktive? Jeg har blitt veldig glad for menn som for eksempel skriver: "så flott du er", "du er en veldig søt dame" eller "så vakker du er". Det trenger ikke å være komplisert i det hele tatt.
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2018 #18 Skrevet 21. februar 2018 Hva menes egentlig med "løs og ledig i språket"? For noen er det slik at når man skriver noe, så bruker man gjerne korrekt skriftspråk som om man skulle skrevet en tekst av ett eller annet slag. Å ikke bruke korrekt skriftsspråk når man skriver blir unaturlig. Jeg er også selv av den typen som gjerne skriver korrekt bokmål når jeg skriver, uansett om det måtte være en formell rapport, en epost eller chat, SMS osv. Hvorfor? Jo, fordi man skriver.
Elaine Marley Skrevet 21. februar 2018 #19 Skrevet 21. februar 2018 Jeg har ikke noe imot korrekt skriftspråk, og det å skrive så korrekt som mulig er viktig for meg. Folk er sikkert forskjellig der da, men for meg er det et stort pluss å skrive korrekt.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #20 Skrevet 21. februar 2018 Morsom og underholdende og synes jeg er morsom og underholdende, svarer med en gang, skriver korrekt, treffer balansen mellom flørting og klisje, foreslår date ganske tidlig og er spontan. Anonymkode: 09a73...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå