AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Del Skrevet 20. februar 2018 skal kjøre opp på Støren her jeg bor men det er ikke stasjon så jeg skal møte læreren min på trondheim stasjonen og betale der deretter kjøre til støren. lurer derfor på hvordan det blir med sensor? vil jeg møte sensor i trondheim så sitter han på til støren så starter vi der, eller møter jeg han et sted der? Anonymkode: 42272...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 20. februar 2018 #2 Del Skrevet 20. februar 2018 Dette vet vel neppe noen her. Ring kjørelæreren din og spør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Del Skrevet 21. februar 2018 Hvorfor skal du ikke kjøre opp der stasjonen er? Trodde ikke man fikk velge selv hvor man fikk kjøre. Da jeg kjørte opp trakk jeg mellom 9 ruter der og da Anonymkode: becbd...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. februar 2018 #4 Del Skrevet 22. februar 2018 På 20.2.2018 den 23.05, AnonymBruker skrev: skal kjøre opp på Støren her jeg bor men det er ikke stasjon så jeg skal møte læreren min på trondheim stasjonen og betale der deretter kjøre til støren. lurer derfor på hvordan det blir med sensor? vil jeg møte sensor i trondheim så sitter han på til støren så starter vi der, eller møter jeg han et sted der? Anonymkode: 42272...204 Men bare ring læreren din og spør? Hvis de har oppkjøringer der møter dere vel sensor en plass der. Kan ikke tenke meg at sensor sitter på mens dere kjører rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Del Skrevet 26. februar 2018 Er det oppmøtested på Støren? I så fall møter sensor deg der, og du må ha betalt på forhånd. Men dette vet helt sikkert trafikklæreren din, eller så sender du Mail til [email protected] og hører med de. Anonymkode: 482f0...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå