Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er en mann på 20 år og har en stor penis. Den er  25.5 cm stiv målt ærlig å redelig på oversiden. 

Jeg har prøvd å være sammen med en jente på min alder men hun syntes det var vondt når jeg ble ivrig. Dessuten kan det være litt flaut på stranda hvis man har for liten shorts. Så er ikke alltid så kult :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så flaut ;-)

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, kamal skrev:

Hei, er en mann på 20 år og har en stor penis. Den er  25.5 cm stiv målt ærlig å redelig på oversiden. 

Jeg har prøvd å være sammen med en jente på min alder men hun syntes det var vondt når jeg ble ivrig. Dessuten kan det være litt flaut på stranda hvis man har for liten shorts. Så er ikke alltid så kult :)

For lite og for mye - det er hardt å være mann:sarkasme:

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, kamal skrev:

Kjøp større shorts, problem løst...

Anonymkode: 3ef49...354

• Liker 2
Skrevet

Hvis det gjør vondt når du «blir ivrig», så er det du som gjør noe feil, har ikke noe med størrelsen å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Slapp av den krymper med alderen 😂

Anonymkode: 32d37...7a5

Skrevet

Små peniser gjør også vondt når mannen ikke bruker den rett. 

Anonymkode: dc634...b8a

• Liker 2
Skrevet

Ok.

Anonymkode: ffdd8...c89

Skrevet

Uff, så trist. Også problemet med små shortser da... Du har virkelig noe å jobbe med, kanskje kjøpe klær som passer??

Anonymkode: 88770...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...