Gjest kenneth Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 (Spør ikke meg hvorfor jeg kom på akkurat dette!) Jeg antar dagen man gifter seg er rimelig laaang. Skal vel litt til å få en bra dose søvn natta før også. Så, etter dag fylt med både det ene og det andre, og både kroppen og sinnet er utmattet - er det da noe futt igjen til "den store" hyrdestunden?
Gjest kenneth Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 litt futt var det da ja Hehe, ok. Men hva med symbolismen rundt "ritualet", og den slags? Gjør rammen rundt det hele det til en akt utenom det vanlige?
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Hehe, ok. Men hva med symbolismen rundt "ritualet", og den slags? Gjør rammen rundt det hele det til en akt utenom det vanlige? Nei, et helt vanlig knull. Hverken mer eller mindre.
Gjest Lompa Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Den natta var noe eget, noe spesielt, uten at jeg greier helt forklare hvordan...Men det var nok noe litt ekstra over det da ja.
Barbie Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Vi hadde ikke sex på bryllupsnatta vi! :-? Til det var vi altfor slitne.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 Vi la oss i badekaret da vi kom hjem vi,med hvert vårt halvlitersglass med vann. Der lå vi og pratet om dagen og hadde det innmari fint. Vi sovnet i hverandres armer i vår egen seng etterpå, og våknet opp til sol og fuglesang. Alldeles nydelig ramme for sengekosen på morgenen
Miss Marple Skrevet 16. februar 2005 #8 Skrevet 16. februar 2005 Det ble ikke noe på oss heller på bryllupsnatten. Begge sovnet med klærne på i sengen. Sparte det heller til morgenen etter...
Anki1971 Skrevet 16. februar 2005 #9 Skrevet 16. februar 2005 For oss ble det sex på bryllupsnatta i hvert fall - sex og kos i boblebad og - ja, en herlig natt! *sukk*
Wayah Skrevet 16. februar 2005 #10 Skrevet 16. februar 2005 Vi var så trøtte at vi gjorde det nesten i søvne Men det "måtte" liksom gjøres, det hørte med, selv om jeg skjønner dem som ikke orker.
Arwen Skrevet 16. februar 2005 #11 Skrevet 16. februar 2005 Vi var så trøtte at vi gjorde det nesten i søvne Men det "måtte" liksom gjøres, det hørte med, selv om jeg skjønner dem som ikke orker. Vi var vel der vi også men det "måtte" gjøres ja
Gjest Melk Skrevet 16. februar 2005 #12 Skrevet 16. februar 2005 Var ikke så slitne vi. Badet, drakk en flaske champis og hadde mer enn nok energi til å ha sex. Ble litt spesielt, men ikke bedre enn ellers. Synes det var mer spesielt å våkne opp dagen etter og vite at man var gift.
ashera Skrevet 16. februar 2005 #13 Skrevet 16. februar 2005 Ikke det helt store, nei... bryllupsnetter er oppskrytt!
Gjest Gjest nå... Skrevet 17. februar 2005 #14 Skrevet 17. februar 2005 Tror sex'n på bryllupsnatta faktisk er noe av det bedre vi har hatt jeg... Og orgasmen var bare så deilig atte, helt perfekt avslutning på en sånn dag!
Gjest TomKrus Skrevet 17. februar 2005 #15 Skrevet 17. februar 2005 Ikke det helt store, nei... bryllupsnetter er oppskrytt! Erfart mange..?
Gjest uri Skrevet 18. februar 2005 #16 Skrevet 18. februar 2005 Mannen hadde nok ganske store forhåpninger, men jeg sovna mens han strevde med å ta ut fliseklemmene i håret mitt Så bryllupsnatta kan vi ikke skryte over, men morningen etter.......
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #17 Skrevet 7. desember 2005 Mannen hadde nok ganske store forhåpninger, men jeg sovna mens han strevde med å ta ut fliseklemmene i håret mitt Så bryllupsnatta kan vi ikke skryte over, men morningen etter....... ← Jeg hadde faen meg vært så skuffa at jeg ville søkt om skillsmisse dagen etter med en gang. Er dere fortsatt gift blir jeg forundret. Regner med han finner noen som er mer lystne enn deg da hvis dere fortsatt er gift, man blir ALDRI for trøtt for sex, det er bare enda en dårlig unnskyldning...
LilleMy Skrevet 7. desember 2005 #18 Skrevet 7. desember 2005 Jeg hadde faen meg vært så skuffa at jeg ville søkt om skillsmisse dagen etter med en gang. Er dere fortsatt gift blir jeg forundret. Regner med han finner noen som er mer lystne enn deg da hvis dere fortsatt er gift, man blir ALDRI for trøtt for sex, det er bare enda en dårlig unnskyldning... ← Hva i all verden har du røyka i dag??!! Og hvor mange ganger har du hatt oppsatt hår eller arrangert bryllup for den saks skyld? Og mens jeg er i gang; hvor gammel er du egentlig???!!!
Tusseline Skrevet 7. desember 2005 #19 Skrevet 7. desember 2005 Det var nok et tulleinnlegg, LilleMy.
Gjest Epica ikke innl. Skrevet 7. desember 2005 #20 Skrevet 7. desember 2005 Etter den dagen er jeg ikke trøtt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå