Gå til innhold

Diaré hver dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt diaré omtrent hver dag i flere år. Kan ikke huske at det har gått flere uker der jeg ikke har hatt det. Har egentlig aldri falt meg inn å gå til lege med det, fordi jeg ikke har følt meg dårlig. Det er kanskje 1-4 ganger daglig. Har også vanlig avføring. Er det noen som har det samme? 

Anonymkode: 9f43a...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da langt ifra normalt. Hvorfor du ikke har skjønt det å gått til legen er et mysterium for meg. De fleste klarer å vurdere når lege bør oppsøkes. 

Anonymkode: 8dea1...eb5

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da langt ifra normalt. Hvorfor du ikke har skjønt det å gått til legen er et mysterium for meg. De fleste klarer å vurdere når lege bør oppsøkes. 

Vel, det finnes en del mennesker med kronisk diare. Jeg hadde det før selv. Nå har jeg bare periodisk diare etter diett ved hjelp av lege. Blant annet kan jeg ikke spise alt for mye fiber og ingen bønner, kikerter eller linser. Heller ingen rå grønnsaker. 

Anonymkode: 75bce...5c0

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke har vært bekymret. Har ingen smerter, ikke syk. Reagerer heller ikke på melkeprodukter. Så har vel egentlig vendt meg til det. Men bør vel kanskje nevne det for lege ja :) 

Anonymkode: 9f43a...183

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det finnes en del mennesker med kronisk diare. Jeg hadde det før selv. Nå har jeg bare periodisk diare etter diett ved hjelp av lege. Blant annet kan jeg ikke spise alt for mye fiber og ingen bønner, kikerter eller linser. Heller ingen rå grønnsaker. 

Anonymkode: 75bce...5c0

Men man drar til legen for å sjekke om noe er galt. Man går ikke med diaré i flere år uten å tenke på at det kanskje skulle vært sjekket. 

Skrevet

Diaré over tre dager, skal lege kontaktes

Anonymkode: 92e71...3ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...