AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Jeg klarer ikke de triksene der man ser om ''skålen'' buer utover eller innover. Eller om det kommer en knekk i linsen når man pressen den sammen. Men linsene mine har tekst og bokstaver på. Hvilken vei skal de? Skal teksten og tallene leses riktig vei fra utsiden av ''skålen''? På linsen Eller skal man kunne lese de riktig vei fra innsiden av ''skålen''? Anonymkode: 0539e...42b
Gjest Reputation Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Linsene dine har tekst og bokstaver på? Du må prøve deg frem, så ser du det. Det er ganske stor forskjell på buet som en rund skål, og flat på toppen som en tallerken
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Klarer ikke se det? er du seriøs? Anonymkode: adba2...9ba
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Du må nesten si hvilket merke linse du bruker. Jeg har aldri hatt linser med tekst og boktaver på, bare prikker og streker. Det klart enkleste er om du legger linsen i håndflaten din, i den øverste linjen som går helt til kanten av hånden. Om du bretter hånden sammen, skal kantene på linsen da gå innover om den er på "retten". Ellers går kantene utover. Anonymkode: 833e0...fae
Hanne67 Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 Her er det forklaring med bilder: https://www.coptikk.no/Tips/Kontaktlinse-rett-vei
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Pleier bare ta de på jeg, kjenner fort om det er feil vei Anonymkode: 5becb...1a5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke se det? er du seriøs? Anonymkode: adba2...9ba Ja har prøvd forskjellige merker og alle hadde tall og bokstaver på i liiten hvit skrift. Jeg er nærsynt, ikke langsynt. Anonymkode: 0539e...42b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 Linsene som korrigerer viser mer cowboy hatt enn skål. Du merker fort om det er feil vei. Anonymkode: e07b6...617
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, Reputation skrev: Linsene dine har tekst og bokstaver på? Du må prøve deg frem, så ser du det. Det er ganske stor forskjell på buet som en rund skål, og flat på toppen som en tallerken ja husker ikke hva som sto på de, crx 7444 eller noe i den duren. Jeg klarer ikke se om skålen er buet eller innover. Har prøvd alle de triksene men ser ikke forskjell. Eneste måten jeg kan få de rett vei på er å se på teksten, men jeg vet ikke hvilken av de som er rett og feil. Har prøvd begge veier men kjenner ingen forskjell på øyet heller. Anonymkode: 0539e...42b
Gjest Reputation Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ja husker ikke hva som sto på de, crx 7444 eller noe i den duren. Jeg klarer ikke se om skålen er buet eller innover. Har prøvd alle de triksene men ser ikke forskjell. Eneste måten jeg kan få de rett vei på er å se på teksten, men jeg vet ikke hvilken av de som er rett og feil. Har prøvd begge veier men kjenner ingen forskjell på øyet heller. Anonymkode: 0539e...42b Da ville jeg tatt med linsene til optikeren din, så viser de og lærer deg 😊
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke se det? er du seriøs? Anonymkode: adba2...9ba Det er månedslinser jeg har og optikeren sa de var vanskeligere å se forskjell på enn dagslinser Anonymkode: 0539e...42b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #12 Skrevet 20. februar 2018 Åja drit, fant ut av det De tallene / laser markeringen skal vises riktig vei fra utsiden av skålen. Så da får jeg fortsette med den metoden. Anonymkode: 0539e...42b 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #13 Skrevet 20. februar 2018 Prøv å ta de inn feil vei. Det merker du er som å ha sand i øyet, og du ser ingenting. Anonymkode: e0407...ab1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå