Gå til innhold

Trekantsex med venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden begynt å fantasere om at mannen min og jeg kan ha trekantsex med ei venninne. Det er spesielt ei venninne jeg tenker på som jeg tror kunne fungert for både mannen min og meg. Jeg fantaserer om å slikke henne til orgasme, at hun slikker meg til orgasme, at mannen min puler oss begge, at jeg og min venninne og jeg gnir fittene i hverandre, mens mannen min runker. 

Jeg har luftet tanken for mannen og han tenner på det. 

Hvordan skal vi eventuelt gå frem for å spørre venninnen min? Hva om hun ikke vil, kan hun trekke seg vekk som venninne? Og om hun sier ja, tenk om vennskapet tar skade etter sexen.

Noen som har erfaring med dette, enten som paret eller som venninnen og vil dele erfaringer? Hvordan gikk dere frem og gikk det bra? 

Anonymkode: 04cef...2d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig idé. Den tredje personen i en trekant bør alltid være en "fremmed". Trekant med en venninne går alltid (med unntak) til helvete. 

Anonymkode: d15a0...941

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dårlig idé. Den tredje personen i en trekant bør alltid være en "fremmed". Trekant med en venninne går alltid (med unntak) til helvete. 

Så enig!

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en dårlig idé ja. Det kan jo gå bra, men hvorfor risikere det?

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den siste tiden begynt å fantasere om at mannen min og jeg kan ha trekantsex med ei venninne. Det er spesielt ei venninne jeg tenker på som jeg tror kunne fungert for både mannen min og meg. Jeg fantaserer om å slikke henne til orgasme, at hun slikker meg til orgasme, at mannen min puler oss begge, at jeg og min venninne og jeg gnir fittene i hverandre, mens mannen min runker. 

Jeg har luftet tanken for mannen og han tenner på det. 

Hvordan skal vi eventuelt gå frem for å spørre venninnen min? Hva om hun ikke vil, kan hun trekke seg vekk som venninne? Og om hun sier ja, tenk om vennskapet tar skade etter sexen.

Noen som har erfaring med dette, enten som paret eller som venninnen og vil dele erfaringer? Hvordan gikk dere frem og gikk det bra? 

Anonymkode: 04cef...2d7

Ofte lett å tenke at en venninne er en grei løsning. Men ja, det kan gå til helvete. Men det er jo mange måter å spør på da. Du kan jo spør hva hun syntes om trekant i utgangspunktet. Start med det.

• Liker 1
Skrevet

Synes venninnen din at din mann er sexy? Jeg finner ikke mennene til min venninne noe sexy, og det hadde rimelig fort vært et nei fra meg. Da hjelper det ikke at du og mannen fantaserer. Så det er det første du må klare å få rede på, og det skulle ikke være så vanskelig å få ut av henne. 

For øvrig er det jo en fare for at vennskapet vil ta skade av det, dersom det ikke blir en bra opplevelse, men ikke nødvendigvis. Jeg hadde sex med et par, men vi måtte gi oss fordi hun ble sjalu tross at hun trodde at hun ønsket dette. Vi fortsatte som venner, og var enige om at det var greit at vi forsøkte, men at det ikke var en stor opplevelse. 

Anonymkode: 0e75c...0c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gjort det med venninne og min partner. Men vet nå i ettertid at jeg aldri kommer til å gjøre det med noen jeg kjenner fra før av, igjen..

Det har gått bra med oss, da hun er min aller beste venn, og barndomsvenn, Men det kunne jo gått galt også. Tenker jeg tilbake på det, så var det en STOR og dum risk å ta...

Velg alltid en fremmed person.

Altså, ikke en venn du har sex med, med din partner.. du kan heller bli venn med en fremmed etter sexen

Lykke til

Anonymkode: 3c736...577

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Ikke at jeg selv har noe erfaring med akkurat det, men unngå personer du kjenner. Det kan fort bli trøblete og komplisert.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig uenig. 

Gjest Fillerista
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Veldig uenig. 

Veldig enig.

Eller for å utdype: Vår riktignok begrensede erfaring tilsier at trekant med en venninne kan gå veldig bra, under og etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...