Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #21 Skrevet 13. februar 2005 Stakkars deg :trøste: Du får ha god bedring iallfall, det er noe kjipt dritt det der!
Gjest LoisLane Skrevet 13. februar 2005 #22 Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan ikke gjøre annet enn å gi deg den største og beste klemmen jeg har. Pussig, for jeg tenkte på deg i dag. Er mye slapp og trøtt selv for tiden, og så tenkte jeg på Lilleulv, som virkelig har slitt. Håper at du klarer å holde hodet over vannet. Ikke gi opp! Du tar vel en tur til legen?
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #23 Skrevet 13. februar 2005 Du kan vel knapt trene sålenge du har viruset i kroppen... Skikkelig kjipe greier. Sant nok. Merkelig dette Lilleulv sliter med. At man ikke får gjort noe med det :-? Misunner henne ikke nei.
Gjest meya84 Skrevet 14. februar 2005 #24 Skrevet 14. februar 2005 blander meg inn i tråden igjen jeg Men må bare si det: Det er virkelig noe DRITT.... :-x :-x som en ikke kan unne NOEN...
Gjest Lilleulv Skrevet 14. februar 2005 #26 Skrevet 14. februar 2005 Uuuuuuuuuurk! Var hos legen, men de nekta å ta prøver av meg Det var litt sånn her: vi kan påvise kyssesyken til krampa tar oss, men vi får ikke gjort noe med det allikevel så det er ingen vits.... jepp, de har offisielt gitt meg opp. *kryper under dyna*
Ephemera Skrevet 14. februar 2005 #27 Skrevet 14. februar 2005 God bedring, Lilleulv Håper det bare er en virusinfeksjon denne gangen! Jeg ligger selv syk med halsvonde og forkjølelse. Har gjort det siden lørdag. Jeg har fått time til legen imorgen fordi jeg må ha sykemelding til jobben. Jeg har astma i tillegg, så jeg blir fryktelig tett i brystet når jeg er forkjølet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå