Gå til innhold

Typen får kramper under orgasme.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex for første gang med typen i helgen. Ble helt overraskende når typen fikk kramper når han fikk orgasme. Han hadde orgasme ca 7 ganger i løpet av helgen. Han fikk kramper hver gang.  Han skikkelig ristet og stønnet også temmelig høyt.

Ble litt paff, aldri opplevd menn sånn. Ble litt satt ut jeg. Andre med denne erfaringen?

Anonymkode: 25d1e...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex for første gang med typen i helgen. Ble helt overraskende når typen fikk kramper når han fikk orgasme. Han hadde orgasme ca 7 ganger i løpet av helgen. Han fikk kramper hver gang.  Han skikkelig ristet og stønnet også temmelig høyt.

Ble litt paff, aldri opplevd menn sånn. Ble litt satt ut jeg. Andre med denne erfaringen?

En eks fikk noe lignende, han hadde en mild tourettes, men vet ikke om det var en sammenheng der. 

Anonymkode: 5ec19...a2a

Skrevet

Dårlig trent? Lite magnesium? Ung og uerfaren? 7 på rad eller i løpet av hele helgen? Mange spørsmål, flere svar.

Anonymkode: d2228...044

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får lignende selv. Traff ei dame for noen uker siden og hun hadde aldri opplevd det før. Hun ble litt paff første gangen sa hun, men merket at hun ble mer tent av lydene og syntes sexen ble sinnsykt mye bedre. I tillegg får jeg slike "orgasmer" i stedet for å komme og sprute etter kort tid. Detmed kan vi holde på i flere timer og flere ganger. Da får hun også orgasme på orgasme og er svært fornøyd.

Så ikke bli paff og nyt det rett og slett. Det gjør jeg i hvertfall. Ps. Ingen touretts inne i bildet😉

Anonymkode: 619c7...f7f

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig trent? Lite magnesium? Ung og uerfaren? 7 på rad eller i løpet av hele helgen? Mange spørsmål, flere svar.

Anonymkode: d2228...044

Nei, han er ikke dårlig trent, han er godt trent, veldig tynn. Han har det sånn kunne under orgasmen, ikke ellers. Han er ung og uerfaren. Han fikk 5 på rad, men det var ca halvtime mellomrom mellom de 3 første. De to siste orgasmene, fikk han dagen etter. Han hadde kramper alle gangene det gikk for han. Han kommenterer ikke det, men at han har det utrolig deilig. 

Det virker som han veldig nyter det og at det oppleves som om det er orgasmen tar av og virker som det er årsaken til krampene? Meg er den første han har sex med.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får lignende selv. Traff ei dame for noen uker siden og hun hadde aldri opplevd det før. Hun ble litt paff første gangen sa hun, men merket at hun ble mer tent av lydene og syntes sexen ble sinnsykt mye bedre. I tillegg får jeg slike "orgasmer" i stedet for å komme og sprute etter kort tid. Detmed kan vi holde på i flere timer og flere ganger. Da får hun også orgasme på orgasme og er svært fornøyd.

Så ikke bli paff og nyt det rett og slett. Det gjør jeg i hvertfall. Ps. Ingen touretts inne i bildet😉

Anonymkode: 619c7...f7f

Kan jeg spørre, har du alltid vært sånn, eller kom det sånn sammen med henne? Får du flere orgasmer og er det styrken på orgasmen som får deg til å riste å stønne så mye?

Skrevet

Har opplevd et par menn som er sånn når de kommer. Tyder jo bare på at han syns det var sykt digg og fikk fullbody orgasm :)

Anonymkode: 02c3e...998

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd et par menn som er sånn når de kommer. Tyder jo bare på at han syns det var sykt digg og fikk fullbody orgasm :)

Anonymkode: 02c3e...998

Fullbody orgasm? Dumme meg, jeg må vist nesten oppdateres litt der tror jeg hehe. Hva betyr det egentlig, er det noe helt spesielt som skjer under en sånn orgasme?

Har en følelse at orgasmen er skikkelig hard lissom, hvis du skjønner?

Hva skjedde med de menna som hadde den samme oppførselen, ble det mye kramper og høy stønning og følelse av å miste kontrollen? Er det bare under orgasmen eller før og etter også? Min har det mest rett før og spes under orgasmen, men varer også til ca et halvt til ett minutt etter orgasmen.

Skrevet

Du er heldig! Er jo bare deilig å ha sex med en som mister litt kontroll når han kommer. Typen min er så rolig og kontrollert at jeg merker ikke at han har kommet :P kan telle på en hånd alle gangene han har kommet med et lite stønn. Skjønner ikke at det går an jeg... jeg holder jo på å besvime hver gang jeg kommer og klarer ikke å kontrollere hvilke bevegelser og lyder som kommer. 

Anonymkode: e46e6...b67

• Liker 2
Skrevet

Sånn er jeg å og jeg er dame. Krampe i beina og tærne. Se på det som positivt. Får jeg ikke kramper så får jeg heller ikke orgasme. 

Anonymkode: 369db...6bb

Skrevet

Det hadde vært skikkelig turn off for meg.

Anonymkode: 90135...c86

Skrevet

Jeg tror det er du som er uerfaren når du kaller det kramper. Ikke at det er han som er det.

Skrevet

Orgasme ER muskelkramper. Vil heller tro at de som blir overrasket av dette har ingen eller svake orgasmer selv?

Anonymkode: 68cf9...6eb

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg tror det er du som er uerfaren når du kaller det kramper. Ikke at det er han som er det.

Skjønner ikke helt? Har ikke kjempe erfaring, 2 stk før han jeg er sammen med nå. Ingen av dem var sånn, helt rolige og skjønte knapt at dem fikk orgasme.

Han jeg er sammen med nå, skikkelig rister og spenner seg og rykker skikkelig i hele kroppen og beina. Han lager også masse lyder, alt virker så ukontrollert når han får orgasme.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt? Har ikke kjempe erfaring, 2 stk før han jeg er sammen med nå. Ingen av dem var sånn, helt rolige og skjønte knapt at dem fikk orgasme.

Han jeg er sammen med nå, skikkelig rister og spenner seg og rykker skikkelig i hele kroppen og beina. Han lager også masse lyder, alt virker så ukontrollert når han får orgasme.

Dette er fordi han har en orgasme der han slipper seg helt løs. Han nyter faktisk å ha sex med deg. Du tilfredstiller han så mye at han har det jeg kaller "balledype uttømminger." Man mister kontrollen når man gir seg hen og sentralnervesystemet konsentrerer seg om orgasmen. 

Kramper gir smerter og ubehag og han ville klagd og blitt redd for hva som hendte med han. En orgasme er ikke kramper men en fri flyt av hormoner og nerveimpulser gjennom kroppen.  Gode orgasmer gir mye sterkere nerveutladninger og hormonell respons enn orgasmer der man bare holder på til man kommer...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du tenner virkelig denne mannens sexlyst, med andre ord. Vær glad og fornøyd. ;) Dette er ikke farlig i det hele tatt. Mange kvinner er like ukontrollerte under gode orgasmer. Når man får en dame til å skrike (ufrivillig), da har hun hatt en bra opplevelse.

Hun har også en flyt av oxytocin i kroppen i forbindelse med orgasme som faktisk har den effekten at hun føler seg ekstra forelsket i noen minutter. Mannen får en utskillelse av dopamin som kan gjøre at han føler seg helt høy like etterpå, som av et narkotisk stoff. Dette kan binde et par tettere sammen, fordi de får hverandre til å føle seg så bra under sex og orgasmer. :)

Også er det selvsagt endorfiner inne i bildet pga at hjerterytmen øker under samleiet og den fysiske aktiviteten. Noe som er kroppens eget velværehormon. 

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Ser for meg en som ligger med epileptiske anfall:fnise:

Anonymkode: 692e6...dc6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg en som ligger med epileptiske anfall:fnise:

Anonymkode: 692e6...dc6

Gjorde jeg også. -Djesus! tenkte jeg, da jeg så overskriften på tråden. -Denne fyren har epilepsi. Men da jeg leste HI så... -Nei.

TS har denne fyren på kroken. Han har svelget duppen og snøret, også. 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Orgasme ER muskelkramper. Vil heller tro at de som blir overrasket av dette har ingen eller svake orgasmer selv?

Anonymkode: 68cf9...6eb

Muskelsammentrekninger:)

Kramper kommer pga en opphopning av melkesyre i vevet som kroppen ikke har fått transportert bort. Orgasmen kommer ikke av det samme. Den kommer av nervestimuli. Så det er forskjellen, altså.

Endret av Tøytigern
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En eks fikk noe lignende, han hadde en mild tourettes, men vet ikke om det var en sammenheng der. 

Anonymkode: 5ec19...a2a

Samme her

Anonymkode: 9eb43...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...