Gå til innhold

Å vite hva man er ute etter...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 27 år gammel kvinne, som ikke helt vet hva jeg er ute etter når det gjelder forhold. Synes dagens dating marked bare handler om bekreftelse, og klare å kapre så mange som mulig. Men jeg trenger å føle noe for en person. Alt annet er totalt uintressant. Saken er at jeg har gardert meg hele livet! Jeg har aldri turt å ta skrittet, og har heller funnet alle slags grunner til at jeg ikke burde bli sammen med en person. Men jeg lurer på om jeg har behov for å være sammen med noen. Å ha sex med noen jeg er forelska i og vite føler det samme er drømmen, men jeg klarer ikke se for meg et liv med mann og bArn (enda). Men jeg vil liksom ikke vente til jeg 35 år før jeg har sex heller :///// 

hadde såbra sjans til å kanskje prøve med en fyr jeg klarte å bli ekstremt tiltrukket og betatt av og er det faktisk fremdeles. Men jeg slet med selvhat og trodde det verste om alt og alle, og dere aner ikke hvor fanget en kan føle seg. Men ingenting gir meg grunn til å tro at fyren fremdeles liker meg. Det sier egentlig seg selv at man går lei av en person som er iskald slik som jeg var. 

men jeg begynner å miste håpet på å møte noen. :/ 

Anonymkode: 2e48d...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok vi kan ha det litt på samme måten. Det må føles riktig, og det må være følelser inne i bildet.

Jeg er blitt en 26 år gammel mann, og føler meg fortsatt ganske uerfaren på denne fronten. Men det siste året har jeg datet endel jenter, fått følelser for noen av de. Hun ene falt jeg pladask for! Men gikk ikke veien med noen av de.

Men er det noe jeg kjenner jeg begynner å bli sikker på, så er det nettopp hva jeg vil ha :) Hun jeg falt for var vel nesten definisjonen av det, hvertfall nærme.

Men jeg er også lagd sånn at jeg satser ganske hardt hvis jeg kjenner for meg selv at det kan bli noe for min del! Men har jobbet hardt for å komme dit. 

Men begynner å stresse jeg også, mtp på at man nærmer seg 30 år, og egentlig har gått glipp av mye. slik føler jeg det hvertfall. Men etter å ha datet endel det siste året nå, så VET jeg at jeg har noe å tilby i et parforhold. Har også slitt med selvhat, og vært veldig negativ i forhold til meg selv. Men er stopp på det nå :) 

Anonymkode: 69ebe...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...