AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Og som ikke har hengt her inne i mange år og huske hvordan ting var før du hang på kg. Har kg gjort datingen din mer stabil og trygg, eller har kg gjort datingen mer usikkert og urolig? Hva har kg generelt gjort med deg på innsiden, som ikke var der før du hang her inne? Anonymkode: bbe71...f57
Gjest Overrasket Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 KG har gjort at jeg ikke lar meg overraske så lett mer.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 5 minutter siden, Overrasket skrev: KG har gjort at jeg ikke lar meg overraske så lett mer. Kan du utdype litt? Jeg har ikke hengt her inne så lenge og merker at jeg var mye tryggere i datingsammenheng før jeg hang her. Derfor kommer jeg ikke til å henge her inne svært mye lenger, av rent prinsipp. Jeg kunne jo ha valgt å få "kg-rustningen" og bli "tøff nok" til å henge her inne, men ser ikke helt vitsen med å bruke energi på det når jeg heller bare kan legge dette bort og fokusere på noe annet Lurer på om jeg er den eneste som har det slik. Anonymkode: bbe71...f57
Lee Jones Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 (endret) Jeg hadde ikke mye dating og kjæresteerfaring. Var faktisk helt tilfeldig at jeg fant KG. Var forelsket i ei på universitetet og ville lese litt om dating. Nå har jeg vært her noen år og KG har uten tvil gjort at jeg ikke vil gifte meg, ha barn eller date. Har skremt meg helt bort. Heldigvis føler jeg mennesker er mye bedre mennesker IRL, men det er vel fordi mange ikke gir uttrykk for sine tanker. Uansett KG har gjort meg sikker på at jeg ikke vil involvere meg i damer annet enn vennskap. Endret 19. februar 2018 av Lee Jones
Gjest Overrasket Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du utdype litt? Jeg har ikke hengt her inne så lenge og merker at jeg var mye tryggere i datingsammenheng før jeg hang her. Derfor kommer jeg ikke til å henge her inne svært mye lenger, av rent prinsipp. Jeg kunne jo ha valgt å få "kg-rustningen" og bli "tøff nok" til å henge her inne, men ser ikke helt vitsen med å bruke energi på det når jeg heller bare kan legge dette bort og fokusere på noe annet Lurer på om jeg er den eneste som har det slik. Anonymkode: bbe71...f57 Tja. Man, om man trenger det, kan bruke KG til å bli flinkere til å legge frem egne synspunkt, forklare hva man mener og stå for meningene sine. Men du har helt rett, det er mye annet fint å bruke tiden på.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Ofte så hører man jo om de som møter på hindring og problemer i dating når man leser her inne, og ikke nødvendigvis alle solskinnshistoriene. Og ofte så syns jeg mange av erfaringene til damene her inne et spot on på mine egne erfaringer, og jeg har hatt mye utbytte av å lese her inne. Men man må kunne klare å skille på ting, hvis man leser alle innlegg her inne som den fulle og hele sannheten, er man fort på dypt vann. Mange her inne deler sine erfaringer (negative og positive), noen troller, og andre er kun ute etter å spre hat. Men jeg har selvfølgelig fått opp øya litt, når jeg har vært i datingsituasjoner hvor jeg selv har tenkt at "han har jo så mye å gjøre, det er derfor han ikke svarer meg før fredag", "han er livredd for forpliktelser, så de neste månedene, er det best jeg ikke stiller noen krav, eller krever noe respekt for mine tanker og følelser", "jo, det er meg han vil ha, han bare syns det er så utrolig Vanskelig å slippe tak på sin x, pga barna de har sammen, så han trenger tid, men hun har vært så stygg og slem, de bare bor sammen, men forholdet er helt dødt"... Også går jeg inn her, å leser om 10 andre damer med nøyaktig samme erfaring, og får høre nøyaktig de samme frasene fra slike menn, det har jo da gjort at jeg har lært litt og annet ved at enkelte mennesketyper kan man ofte kjenne igjen. Men igjen, man skal kjenne på sin egen magefølelse først og fremst, også kan man lese andres tanker, meninger og erfaringer her inne, å ta de litt med i betraktning. Men den fulle og hele sannheten vil sjeldent komme fra et innlegg på kg. Anonymkode: 9dffd...070 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Jeg synes jeg selv har fått mange gode råd her inne, og jeg drar nytte av andre sine innlegg, spesielt om andres erfaringer. Jeg er ikke så lettskremt, og synes også de kjipe erfaringene og tipsene er lærerike. KG er godt å ha, og her er mange gode folk som er flinke til å dele, rådgi og trøste hverandre 😊 Anonymkode: 1abb2...3dd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå