Lassie Skrevet 12. februar 2005 #1 Skrevet 12. februar 2005 Når dere har hatt mellomblødninger, har likevel mensen kommet til riktig tid da? (For dere som har regelmessig mens) Eller har den blitt utsatyt pga mellomblødningene? Håper på hurtig svar, selv om det er natta...
Sniglå Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Hos meg kommer mensen regelmessig ja, selv om jeg har masse mellomblødninger!
Arkana Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Hos meg kommer mensen regelmessig ja, selv om jeg har masse mellomblødninger! Samme her. Men jeg har ikke hatt mellomblødninger annet enn i begynnelsen, da jeg først begynte med p-piller og når jeg byttet merke.
Nabodama Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Ta en tur til legen, og sjekk om muskelknuter i livmoren er årsak til mellomblødningene. Det var det hos meg, og etter at jeg fikk tatt dem bort, har jeg ingen mellomblødninger.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Hos meg kommer mensen regelmessig ja, selv om jeg har masse mellomblødninger! Samme her.
Sniglå Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Ta en tur til legen, og sjekk om muskelknuter i livmoren er årsak til mellomblødningene. Det var det hos meg, og etter at jeg fikk tatt dem bort, har jeg ingen mellomblødninger. Muskelknuter? Hvordan kommer de der? Er det vanlig? Jeg har hatt mellomblødninger i 3-4 år, og har byttet p-pillemerker (tror jeg har vært innom de fleste), gått perioder uten noen prevansjon, og nå prøver jeg med p-plaster.... Gynekologen sa at siden han ikke fant noe, må jeg bare prøve meg frem for å finne ut hva som passer for meg. Kan han ha oversett sånne muskelknuter? Frustrerende.... :evil:
Sienna Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har mellomblødninger hele tiden, har ikke lenger noen fast menssyklus. Den kan komme når som helst. Gikk på p-sprøyte i et år, og sluttet for et halvt år siden, og siden da har det vært slik.
Nabodama Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Gynekologen ser ikke muskelknutene, som ligger inne i livmoren. Jeg fikk utskrapning i narkose, fordi legen min hadde mistanke om at det kunne være derfor jeg hadde blødninger. Og det viste seg at jeg hadde en stor muskelknute der inne. Etter at den ble fjernet for et år siden, har jeg ikke hatt noen plager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå