AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Jeg har to pakker strimlet storfe i fryseren, som jeg gjerne vil bruke opp. Men til hva? Syns jeg har rundet internett når det gjelder ideer, noen gode forslag her inne kanskje? Anonymkode: b0f43...960
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Biff chop suey, eller andre lignende asiatiske retter Biffsnadder Chili con carne Anonymkode: 12a49...2ae
Linkas Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Bruker å lage couscous, en god saus, grønnsaker og biffstrimler(eller svin).
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Biffsnadder 😍😍😍😋 1 paprika i strimler 1 løk i skiver halv pose sjampinjong i skiver Stek kjøttet og ha til siden i en bolle Stek sopp i masse meierismør (altså stekepannen skal ikke bli helt tørr, soppen trekker til seg mye mens den steker) tilsett resten av grønnsakene og til slutt kjøttet lag feks pommes frites eller potetbåter ved siden sammen med saus (jeg syns bearnaise er best) helt konge 😋😋😛 Anonymkode: 1cd85...475
Rosewood Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Biff stroganoff Wok Biffsnadder Pizza 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Er det ferdigstrimlet fra butikken? I så fall anbefaler jeg noe langkokt, så kjøttet rekker bli mørt. Bolognaise, chili con carne, øl- eller rødvinsgryte med kjøtt og grønnsaker, cottage pie, biff stroganoff etc. kan bli veldig bra. Jeg hadde nok holdt meg unna retter der biffstrimlene skal stekes raskt, siden jeg har inntrykk av at ferdig strimlet kjøtt fra butikken ofte er seigt og gjør seg best som grytekjøtt. Anonymkode: deef1...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå