marqwert Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 (endret) Hei, er en gutt på 16 som kjenner en klump i nakken, høyre side helt opperst i nakken. Den føles noen lunde hard ut, viser på bildet hvor den er. Grunn til bekymring?? kjente den der for ca 5-6 måneder siden også, nå de siste dagene har jeg pirket veldig mye på den osv fordi jeg er så redd. I handen min får jeg og noen rare utslett til tider som også vist i bildet Takk på forhånd for svar, det hjelper veldig mye på. Endret 19. februar 2018 av marqwert
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Jeg har også en klump i nakken. Kan på en måte bevege den under huden. Spurte legen min om det en gang, han sa det var en fettklump elns, ingenting å bekymre seg over. Du bør nok dra til legen for sikkerhetsskyld, men du trenger ikke å bekymre deg unødig. Anonymkode: 8924c...e98 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Hvis du er bekymret så går du til legen, det er sannsynligvis ingenting men det er noe man sjekker ut. Anonymkode: 4884c...62e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå