AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Hei! Jeg er ofte plaget med urinveisinfeksjon. Det siste året har jeg gjort alt av tips for å forebygge, noe som har funket, inntil nå. Jeg fikk uvi igjen og fikk antibiotika (penomax). Jeg gikk på kuren i 7 dager og ble helt fin igjen. Fire dager senere ble jeg akutt kvalm en ettermiddag. Kastet ikke opp men var utrolig kvalm resten av dagen. Våknet kl 3 om natten pga kvalmen, og ble sittende en stund på do i tilfelle jeg måtte kaste opp. Det skjedde ikke, så jeg gikk og la meg igjen. Tre timer senere våknet jeg av svie i underlivet/skjeden. Jeg er så redd for at dette er en ny uvi. Jeg vet ikke om kvalmen henger sammen med at jeg svir eller om dette er helt tilfeldig. Er ogaå veldig redd for at det kan ha spredd seg til nyrene og at jeg har fått nyrebekkenbetennelse (og at det er grunnen til at jeg er kvalm). (Jeg har for øyeblikket også mensen). Noen som har noen tanker, erfaringer eller tips å dele? Anonymkode: f0aae...207
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Ja det kan godt være en ny UVI. Anonymkode: 43ce8...350
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Kom deg til legen. Det er mulig du ikke ble helt kvitt uvi sist. Du kjenner kroppen din best, men jeg blir også sånn når jeg har mensen. Men om du aldri opplever det, så er det kanskje litt rart at det skulle begynt nå.. Uansett, bestill legetime. Anonymkode: 111fe...efe
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Du bør be om en grundigere undersøkelse syns jeg. Som du selv sier kan det ha spredt seg til nyrene. Bestill legetime nå i dag god bedring Anonymkode: bc17c...ca1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Det at det svir nedentil etter antibiotikakur, kan også været tegn på underlivssopp. Det er sikkert litt individuelt, men jeg får ALLTID sopp der ca. en uke etter antibiotikakur. Tror det er veldig vanlig! Anonymkode: d2824...66b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå