AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 For en tid tilbake siden gikk min daværende kjæreste fra meg. Iløpet av tiden vi var sammen, fikk jeg operert inn silikon. De er ikke til plage på noen måter og er så små at de ikke synes når jeg har klær på. Hvis jeg derimot kler av meg, eller noen tar på dem, vil jeg tro at det legges merke til. Nå har jeg begynt å komme til hektene igjen etter bruddet, noe som har ført til at jeg har begynt å tenke på fremtidige partnere. Hvordan skal jeg gjøre dette? Skal jeg gi beskjed om at jeg har det eller la han oppdage det selv? Føler meg litt dumt og sårbar, og dette var ikke i mine tanker da jeg tok det. Trodde jeg og han jeg var sammen med skulle forbli sammen. Hva kommer mennene (hvis det i det hele tatt blir noen) til å si? Er redd for å bli lei meg igjen, og tanken på at noen skal miste lysta på meg på grunn av silikonpupper føles veldig tung akkurat nå. De ser forresten helt ok ut. Ikke store og struttende, men en anelse rundere enn de fleste naturlige bryst. Anonymkode: 10831...16b
Mr. Kilmister Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en tid tilbake siden gikk min daværende kjæreste fra meg. Iløpet av tiden vi var sammen, fikk jeg operert inn silikon. De er ikke til plage på noen måter og er så små at de ikke synes når jeg har klær på. Hvis jeg derimot kler av meg, eller noen tar på dem, vil jeg tro at det legges merke til. Nå har jeg begynt å komme til hektene igjen etter bruddet, noe som har ført til at jeg har begynt å tenke på fremtidige partnere. Hvordan skal jeg gjøre dette? Skal jeg gi beskjed om at jeg har det eller la han oppdage det selv? Føler meg litt dumt og sårbar, og dette var ikke i mine tanker da jeg tok det. Trodde jeg og han jeg var sammen med skulle forbli sammen. Hva kommer mennene (hvis det i det hele tatt blir noen) til å si? Er redd for å bli lei meg igjen, og tanken på at noen skal miste lysta på meg på grunn av silikonpupper føles veldig tung akkurat nå. De ser forresten helt ok ut. Ikke store og struttende, men en anelse rundere enn de fleste naturlige bryst. Anonymkode: 10831...16b Tror du kan ta det knusende med ro... Endret 19. februar 2018 av Mr. Kilmister
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Nei det er da vel ikke noe å "informere om". Det merker de jo selv Anonymkode: e4c26...44e 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Det ser man jo i det du kler av deg. Hvis de lurer på noe, så spør de vel.. Anonymkode: 73b27...e54
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Er vel ingen grunn til å informere om det? Virker som du skammer deg over de, det har du ingen grunn til Anonymkode: 4b617...00b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 Aldri opplevd noe negativt fra menn når de finner ut at jeg har silikon, virkelig tvert imot. Anonymkode: 24ebd...977
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 Hvorfor gjøre en greie ut av det overhodet? Vil du ikke ha silikon mer, tar du dem ut. Vil du beholde dem, gjør du det. Anonymkode: a68ab...9ff
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 Jeg synes absolutt ikke du trenger å informere om dette. Det vil han jo oppdage etterhvert, på samme måte som alt annet om deg. Du har tatt dine valg og du har såklart ingenting å skamme deg over! Anonymkode: 804bb...dd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå