AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Har noen av dere tatt rumpeoperasjon? Hvordan opplevde dere det? Ble dere fornøyd? Fikk dere problemer senere? Anonymkode: 4758f...99b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 jeg har tatt. jeg tok det i tyrkia. Jeg la inn implantater og fett og er kjempefornøyd! ca 2 år siden jeg tok det, men det har holdt seg like fint. har ingen problemer med de og det føles helt naturlig nå. var veldig rart i begynnelsen. hadde celluitter før jeg tok operasjonen (ikke mange, men noen få) etter operasjonen har jeg ingen. Anonymkode: 4df63...344
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har tatt. jeg tok det i tyrkia. Jeg la inn implantater og fett og er kjempefornøyd! ca 2 år siden jeg tok det, men det har holdt seg like fint. har ingen problemer med de og det føles helt naturlig nå. var veldig rart i begynnelsen. hadde celluitter før jeg tok operasjonen (ikke mange, men noen få) etter operasjonen har jeg ingen. Anonymkode: 4df63...344 Åja, men gjør de sånn stor forksjell? Kan man velge å ha veldig stor rumpe Anonymkode: 4758f...99b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Hvorfor vil du ødelegge kroppen din. Store rumper ser aldri bra ut. Folk som fyller i rumpene sine, ser ut som om de bruker bleier Anonymkode: 84bd7...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ødelegge kroppen din. Store rumper ser aldri bra ut. Folk som fyller i rumpene sine, ser ut som om de bruker bleier Anonymkode: 84bd7...8ab Vil ha stor i forhold til kroppen min Anonymkode: 4758f...99b
Kragebein Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Kragebein, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå