Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Salka skrev:

Nei, si det du. 

Du mener jo tydeligvis han har vært respektløs. Da bør du jo evne å forklare hvorfor. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir feil å henge ut Løke når S.E er verre er min mening. Hun slipper unna pga hun er jente. Og fordi hun nå spiller uskyldig og søt image.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Xstrella skrev:

Ja det tror jeg. Bare les instagrammen hennes. Barn fra 9 år skriver goals, drømmekroppen, babe og du er såååå perfekt på bildene hennes. Hun viser ofte pupper og rumpe på bildene. Hun vet hun er forbilde for barn, men kjører sexlooken og poster halvnakne bilder. Så dette blir dobbelmoralistisk.

Jeg følger henne ikke noe sted og uttaler meg kun som seer av et familieprogram på tv2. 

Jeg tror også at alle andre deltagere har større respekt for konseptet og trenerene sine enn Løke viser. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Du mener jo tydeligvis han har vært respektløs. Da bør du jo evne å forklare hvorfor. 

Sikter sikkert til at det er respektløst å være nesten naken, det kan nesten kalles overgrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xstrella skrev:

Det blir feil å henge ut Løke når S.E er verre er min mening. Hun slipper unna pga hun er jente. Og fordi hun nå spiller uskyldig og søt image.

Hun er "bare" en dum blogger. Han er tross alt voksen og han driter seg så loddrett ut. Boratdrakt er såååååå 2000-tallet. Og nå har han sprunget maraton, syklet Jotunheimen rundt og nå til slutt danset i boratdrakt.

Og S.E. har vel en egen tråd, denne handler om Løken.

Endret av Torden
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Det er jo du som er opptatt av det, så det er følgelig ditt mål jeg snakker om.

Hva? Nå skjønner jeg ikke helt hva du prøver å diskutere?

Jeg diskuterer stuntet til en deltager i et danseprogram. Hva diskuterer du? Meg og mitt liv? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Han er respektløs når han stiller opp i boratdrakt på den måten der uten å informere dansepartneren sin på forhånd. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Og hun ble jo skuffet og følte seg respektløst behandlet. Stakkars henne som må danse med den selvdiggeren der. Jeg hadde faen meg trukket meg om jeg var henne. Hadde de planlagt stuntet sammen for å overraske dommerne hadde det vært litt annerledes, men dansepartneren visste jo ikke om det en gang. Han har gjort narr av dommerne på sosiale medier også har jeg lest, ganske respektløst det også vel? Nei, Frank er den mest Harry og usjarmerende mannen jeg vet om.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Xstrella skrev:

Sofie Elise har da bare vært profesjonell og seriøs i dette programmet?

Ellers så er jo dette en tråd om Frank Løke, om du vil diskutere henne finnes det en tråd for det også. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som han sliter med impulskontrollen i tillegg til at han er umoden. Håper barna hans har en klok mor som kan kompensere for alt det idiotiske faren gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Xstrella skrev:

Man kan jo lure på om dette er et planlagt publikumsfrieri når TV2 pakker henne inn i ukledelige og sekkete klær for å skjule alle implantatene, med det resultatet at vi ser en «søt liten tjukkas» som spretter rundt, et bilde som ikke stemmer med det vi ser ellers (rumpe og pupper trykket inn i kamera, halvåpen munn og senkede øyelokk...)

FL er superopptatt av å vise seg fram og er like mye posør og egosentrert som SE, bare på en litt annen måte. Han leker machomann og er livredd for å fremstå som feminin danser. 

Like ille begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Berga skrev:

Man kan jo lure på om dette er et planlagt publikumsfrieri når TV2 pakker henne inn i ukledelige og sekkete klær for å skjule alle implantatene, med det resultatet at vi ser en «søt liten tjukkas» som spretter rundt, et bilde som ikke stemmer med det vi ser ellers (rumpe og pupper trykket inn i kamera, halvåpen munn og senkede øyelokk...)

FL er superopptatt av å vise seg fram og er like mye posør og egosentrert som SE, bare på en litt annen måte. Han leker machomann og er livredd for å fremstå som feminin danser. 

Like ille begge to.

Ganske drøyt, usaklig og unødvendig å kalle SE for en «tjukkas». Uavhengig av målet ditt med posten.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Berga said:

Han leker machomann og er livredd for å fremstå som feminin danser.

Nettopp! Og det er her han avslører seg: finnes det noe mer maskulint enn en danser som utstråler trygghet, fokus, treningsvilje og talent? 

Frank Løke fremstår som et surt rap fra 80-tallet og hans tolkning av mannsrollen er like aktuell som et fillete Vi Menn-blad på en hytteutedo. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Berga skrev:

Like ille begge to.

Tjukk er hun ikke, men stivsminket og operert ja.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xstrella skrev:

Er det noen i det programmet som ikke er stivsminket?

Og hvorfor blir SE diskutert i denne tråden?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Xstrella skrev:

Jeg sier ikke at hun er en tjukkas, men at hun fremstår/ligner på grunn av klærne kombinert med at hun er lav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...