Hedy Lamarr Skrevet 7. januar 2019 #861 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Løkes opptreden i Fire stjerners middag må være noe av det kleineste jeg har sett på tv noensinne. Trodde ikke det var mulig å framstå som så klein, barnslig og så høy på seg selv, samtidig og i hver eneste scene, men det klarte Løke. Synes egentlig synd på ham, det virker som han ikke eier selvinnsikt og ikke aner hvor patetisk han framstår. Endret 8. januar 2019 av Hedy Lamarr 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 8. januar 2019 #862 Del Skrevet 8. januar 2019 Når denne uka er over så håper jeg at norsk media er ferdig med Frank Løke for alltid! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 8. januar 2019 #863 Del Skrevet 8. januar 2019 1 hour ago, SoWhat? said: Selvtillit er fint! Men det hjelper så lite når det gjelder Løke. Tenker at han er litt som Rune Rudberg og Chartersvein. De hiver seg utpå, og gjør masse rart, dumt og drøyt, og så etter 20 år kommer de fram til at det var ganske kleint det de drev med. De vokser opp. Mer eller mindre ihvetfall 😄 så selvtillit er nok ikke alltid nok... Måtte bare kommentere denne. Jeg ser sammenlignignen med Rune Rudberg, men Charter-Svein syns jeg framstår på en helt annen måte. Det er mye tull og rør, men han har utrolig mange fine øyeblikk med gode ord om andre, fine refleksjoner og faktisk selvinnsikt. Det er ikke noe galt med å by på seg selv, men der Charter-Svein i alle fall viser seg omgjengelig og sympatisk er Frank Løke bare fullstendig høy på seg selv og blottet for sosial intelligens. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. januar 2019 #864 Del Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, Puffin skrev: Måtte bare kommentere denne. Jeg ser sammenlignignen med Rune Rudberg, men Charter-Svein syns jeg framstår på en helt annen måte. Det er mye tull og rør, men han har utrolig mange fine øyeblikk med gode ord om andre, fine refleksjoner og faktisk selvinnsikt. Det er ikke noe galt med å by på seg selv, men der Charter-Svein i alle fall viser seg omgjengelig og sympatisk er Frank Løke bare fullstendig høy på seg selv og blottet for sosial intelligens. Ja, jeg er enig. Jeg liker Svein! Men han var jo litt ute og trilla for noen år siden. Han tok jo litt av. Det var mest der jeg sammenliknet. Løke kan jo komme til et punkt hvor han ser seg selv også, men jeg tviler hardt på om jeg noen gang vil like ham. Nettopp fordi han mangler det sympatiske Svein tross alt alltid har hatt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. januar 2019 #865 Del Skrevet 8. januar 2019 Løke blir mer og mer til å spy av. Kunne gjøre så mye dumt på en time. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. januar 2019 #866 Del Skrevet 8. januar 2019 Måtte inn på Dplay for å sjå kva dere snakka om, tenkte det var en liten overdrivelse. Måtte stoppe opp sikkert 20 ganger i løpet av videoen og berre puste ut, for herregud så klein den fyren er. MEN, det var no heilt hinsides bra service han fekk på den meny-butikken då. Har aldri opplevd at nokon triller vogna for meg🤔 Og kven er det som gidder å vere «slaven» til en fyr som dei må kalle actionfrank, som sitter og sykler mens dei lager mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. januar 2019 #867 Del Skrevet 8. januar 2019 28 minutter siden, Belle âme skrev: Måtte inn på Dplay for å sjå kva dere snakka om, tenkte det var en liten overdrivelse. Måtte stoppe opp sikkert 20 ganger i løpet av videoen og berre puste ut, for herregud så klein den fyren er. MEN, det var no heilt hinsides bra service han fekk på den meny-butikken då. Har aldri opplevd at nokon triller vogna for meg🤔 Og kven er det som gidder å vere «slaven» til en fyr som dei må kalle actionfrank, som sitter og sykler mens dei lager mat? Broren hans ihvertfall. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 8. januar 2019 #868 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg blir rett og slett skuffet over Frank jeg. Fikk litt sympati for han under Farmen. Han var knallsterk, jobba hardt og har en tydelig vinnerskalle. Han sa mye dumt og gjorde mye dumt da også, men så har det bare bikka. Fra å beundre den sterke psyken hans (for han har sterk psyke, det beviser han under de konkurransene han er med på, Norseman f.eks.) så har jeg rett og slett fått antipati for han etter det ekstreme eksponeringsbehovet han har i tillegg. Media beit på løken og han klarer verken å sensurere seg eller regulere seg. Jeg synes synd i familien hans som må følge dette sirkuset. Jeg håper han lander snart og innser at han er mer enn god nok som han er. Vi trenger ikke mer Løke i borat eller naken. Seksualisert innhold er ikke drøyt eller kontroversielt lenger, han klarer ikke komme med noe nytt. Et passelig eksempel er fra fire stjerners middag der Eli Hagen lo av det lille Magic Mike-stuntet og hadde det gøy, mens når punkkaka kom på bordet ble det bare for mye. Det var ikke gøy lenger, bare vulgært. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. januar 2019 #869 Del Skrevet 8. januar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 8. januar 2019 #870 Del Skrevet 8. januar 2019 21 timer siden, SoWhat? skrev: Selvtillit er fint! Men det hjelper så lite når det gjelder Løke. Tenker at han er litt som Rune Rudberg og Chartersvein. De hiver seg utpå, og gjør masse rart, dumt og drøyt, og så etter 20 år kommer de fram til at det var ganske kleint det de drev med. De vokser opp. Mer eller mindre ihvetfall 😄 så selvtillit er nok ikke alltid nok... Ikke diss Rune! Jeg trodde han var en kvalm klyse pga hvordan han ble fremstilt, men ble positivt overrasket. Han hadde både humor og selvironi. Det tviler jeg på at sjefsløken har 😜 Lurer forresten på åssen det gikk med utleie av 2.etasjen hans...Jeg ville ikke vært roomie med ham 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. januar 2019 #871 Del Skrevet 8. januar 2019 27 minutter siden, Neket skrev: Ikke diss Rune! Jeg trodde han var en kvalm klyse pga hvordan han ble fremstilt, men ble positivt overrasket. Han hadde både humor og selvironi. Det tviler jeg på at sjefsløken har 😜 Lurer forresten på åssen det gikk med utleie av 2.etasjen hans...Jeg ville ikke vært roomie med ham 😆 Ser han fortsatt med dildo i ræva når han blir nevnt nå 20 år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. januar 2019 #872 Del Skrevet 8. januar 2019 Kleineste med hele fyren er at han kaller seg for ActionFrank 🙈 Ser for meg en på 8 år kunne kalt seg det, men ikke en som nærmer seg 40!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. januar 2019 #873 Del Skrevet 8. januar 2019 Å sitte på en sykkel å lage mat viser en hjerne som på en 8 åring, dei ville synst det var moro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. januar 2019 #874 Del Skrevet 8. januar 2019 41 minutter siden, Neket skrev: Ikke diss Rune! Jeg trodde han var en kvalm klyse pga hvordan han ble fremstilt, men ble positivt overrasket. Han hadde både humor og selvironi. Det tviler jeg på at sjefsløken har 😜 Lurer forresten på åssen det gikk med utleie av 2.etasjen hans...Jeg ville ikke vært roomie med ham 😆 Ikke meninga å disse, men han var jo drøy en gang i tiden. Men han har slitt med sitt, og tviler ikke på at han har selvironi. Jeg tok visst feil eksempler. Det betyr vel at Løke er i en (under)klasse for seg selv. Egentlig liker jeg ikke å disse han heller, men han går jo inn for å drite seg ut så... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 8. januar 2019 #875 Del Skrevet 8. januar 2019 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Ikke meninga å disse, men han var jo drøy en gang i tiden. Men han har slitt med sitt, og tviler ikke på at han har selvironi. Jeg tok visst feil eksempler. Det betyr vel at Løke er i en (under)klasse for seg selv. Egentlig liker jeg ikke å disse han heller, men han går jo inn for å drite seg ut så... Jeg tenker at eksemplene dine er helt legitime. Det er eksempler på menn som i sin tid bikka litt i medias søkelys. Som har gjort mye som ikke nødvendigvis har gagnet dem eller vært hensiktsmessig for dem for å bli tatt på alvor i all den tid det har pågått. Men de har snudd trenden og endret seg og sitt forhold til offentligheten. Det er jo det vi bare må håpe Frank også gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. januar 2019 #876 Del Skrevet 8. januar 2019 5 minutter siden, Marriet skrev: Jeg tenker at eksemplene dine er helt legitime. Det er eksempler på menn som i sin tid bikka litt i medias søkelys. Som har gjort mye som ikke nødvendigvis har gagnet dem eller vært hensiktsmessig for dem for å bli tatt på alvor i all den tid det har pågått. Men de har snudd trenden og endret seg og sitt forhold til offentligheten. Det er jo det vi bare må håpe Frank også gjør. Det er jo ikke akkurat sånn at det kun er i det siste han har vært aktuell i media. Hele den tiden han var håndballspiller utpekte han seg i en veldig negativ retning hver eneste gang han var i medias søkelys. Sparken, ramponering, sparken, drikking osv. Kommer nok ikke til å endre seg noe særlig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 8. januar 2019 #877 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, neiognei skrev: Det er jo ikke akkurat sånn at det kun er i det siste han har vært aktuell i media. Hele den tiden han var håndballspiller utpekte han seg i en veldig negativ retning hver eneste gang han var i medias søkelys. Sparken, ramponering, sparken, drikking osv. Kommer nok ikke til å endre seg noe særlig. Jeg er helt enig med deg, han var bråkete på landslaget. Men da var han i all hovedsak idrettsutøver, med det som mål og mening. Nå er han ikke det lenger. Nå er han en mediapersonlighet (influenser?) Ikke ulikt charter-Svein og representerer kun seg selv. Kjøpt og betalt av tv2 og tv Norge fram til nå. Han får sine minutter på tv og gjør mest mulig ut av det av det han tror han kan skilte med. Med det sagt tror ikke jeg heller at han vil få noen åpenbaring i nærmeste framtid som fører til en endring så lenge flere er villige til å gi han tvtid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. januar 2019 #878 Del Skrevet 8. januar 2019 10 minutter siden, Marriet skrev: Jeg er helt enig med deg, han var bråkete på landslaget. Men da var han i all hovedsak idrettsutøver, med det som mål og mening. Nå er han ikke det lenger. Nå er han en mediapersonlighet (influenser?) Ikke ulikt charter-Svein og representerer kun seg selv. Kjøpt og betalt av tv2 og tv Norge fram til nå. Han får sine minutter på tv og gjør mest mulig ut av det av det han tror han kan skilte med. Med det sagt tror ikke jeg heller at han vil få noen åpenbaring i nærmeste framtid som fører til en endring så lenge flere er villige til å gi han tvtid. Virka mer som at han hadde drikking og drittsekkoppførsel som mål og mening. Ihvertfall mot slutten av karrieren.:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. januar 2019 #879 Del Skrevet 8. januar 2019 Influenser kan han da umulig være? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 8. januar 2019 #880 Del Skrevet 8. januar 2019 24 minutter siden, loffen skrev: Influenser kan han da umulig være? Aner ikke hva det kalles, derfor tok jeg det i parantes. Han er vel en slags mediepersonlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå