Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Kan ikke fatte og begripe at han ikke røk ut av SVD på lørdag! Antrekket hans sjokkerte som bare det, men jeg ble nesten mer sjokkert over hvor utrolig dårlig han danset. De 2 tingene i kombo, sier mye om hvem han er. Han provoserer, irriterer, driter seg ut og er så vanvittig PR-kåt at han er totalt blottet for antenner. Jeg synes sååå synd på danselæreren som bruker så mye tid og energi på å lære han opp, så gjør han dette mot henne. Presterer å kle seg nesten naken og gi blaffen i selve dansingen. Forstår godt reaksjonen hennes i ettertid. Jeg tåler han bare ikke, enda mindre nå. Kan ikke skjønne at han ble stemt frem, han kunne jo ikke dansen! Synd at mange folk stemmer på Frank fordi de enten bare kjenner han eller han er forbildet deres, og de glemmer å se på selve prestasjonene. 

Endret av Moondance
Spesifisering
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Justlooking skrev:

Ser på nettavisen at treneren vurderer å trekke seg

De har ordnet opp, og danser videre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Moondance said:

Kan ikke fatte og begripe at han ikke røk ut av SVD på lørdag! Antrekket hans sjokkerte som bare det, men jeg ble nesten mer sjokkert over hvor utrolig dårlig han danset. De 2 tingene i kombo, sier mye om hvem han er. Han provoserer, irriterer, driter seg ut og er så vanvittig PR-kåt at han er totalt blottet for antenner. Jeg synes sååå synd på danselæreren som bruker så mye tid og energi på å lære han opp, så gjør han dette mot henne. Presterer å kle seg nesten naken og gi blaffen i selve dansingen. Forstår godt reaksjonen hennes i ettertid. Jeg tåler han bare ikke, enda mindre nå. Kan ikke skjønne at han ble stemt frem, han kunne jo ikke dansen! Synd at mange folk stemmer på deltakerne fordi de enten kjenner dem eller er forbildet deres, og glemmer å se på selve prestasjonene. 

Hun/han som stemte 101 ganger hjalp vel litt på.

(Dette var en kommentar fra en i Løkes kommentarfelt på instagram)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nobile skrev:

Jeg skjønner heller ikke at hun ikke så det komme etter at han varslet i media et døgn i forveien hva som kunne skje. 

Ikke jeg heller. Jeg reagerte ikke i det hele tatt sånn sett fordi jeg leste det i VG tidligere på dagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at «stuntet» var varslet på forhånd, både til media og partner.. poenget er vel likevel at partneren sa nei, og det respekterte han ikke. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Zenhouse skrev:

Dere som mener at «stuntet» var varslet på forhånd, både til media og partner.. poenget er vel likevel at partneren sa nei, og det respekterte han ikke. 

Det er jo Frank Løke. Jeg kjenner han ikke, men ble ikke overrasket. Hvordan kan de som kjenner han bli det da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren
1 time siden, Zenhouse skrev:

Det er akkurat det.  Han ville danse i boratdrakt, hun sa "nei", og når han ikke fikk tillatelse satset han på tilgivelse, for "Frank Løke gjør som Frank Løke vil".

Jeg leser også at han sier at "han er ikke i nærheten av å angre", for "ekte styrke er å vise hvem du er, å være deg selv, og ikke påvirkes av hva alle andre mener. Jeg bryr meg ikke, jeg gir faen i hva alle andre sier".

De aller aller fleste i dette landet angrer når de har såret de menneskene de (etter eget sigende) bryr seg om, og vil gjøre sitt beste for å  ordne opp.  En blomsterkvast og en unnskyldning blir tomme gester når de ikke følges opp av ektefølt anger.
(Nå vet ikke jeg hva de har sagt seg i mellom, mest sannsynlig angrer han på det han gjorde, men vil ikke innrømme det, for "ekte menn innrømmer ikke feil", eller noe sånt)

"Ekte styrke er å vise hvem du er, å være deg selv", så langt er vi enige, men det er ikke ekte styrke  når du har behov for å tråkke andre ned på veien for å vise hvem du er.  Det er "bølle-oppførsel".
Ekte styrke er når du innser at du har gjort en feil, og står for det!
"Jeg gjorde en feil, og nå får jeg håpe at hun tilgir meg" hadde vist mer styrke enn den forsvarstalen han har kommet med i etterkant.

"Jeg angrer ikke på hva jeg gjorde, men jeg ber om unnskyldning for at du ble såret" blir å legge ansvaret over på henne.  At det er hennes følelser som blir problemet, ikke hans handlinger.

Han ser at han ikke mestrer dansen, og at han må finne på noe som sjokkerer for å gi folk lyst til å stemme ham videre.
Og dessverre er det mange sensasjonslystne som har falt for denne strategien.  De gir blaffen i danseferdighetene hans, men har lyst til å se  hva han kommer med neste gang, og stemmer han videre på grunn av det. 

For all del, jeg tror ikke det var ondskap som lå bak, heller manglende impulskontroll, og et stort behov for å hevde seg selv, men resultatet blir det samme.

Endret av Rosemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren
59 minutter siden, Sol79 skrev:

Det er jo Frank Løke. Jeg kjenner han ikke, men ble ikke overrasket. Hvordan kan de som kjenner han bli det da?

De fleste mennesker vil vel tro det beste om andre, og regner med at de blir respektert når de sier "nei" til noe.

Hun ble sikkert ikke overrasket over at han foreslo å danse i boratdrakten, overraskelsen lå nok i at han ikke respekterte henne da hun sa at dette ikke var noe hun ville være med på.

Og litt på siden, jeg tror de færreste er vant til å forholde seg til to ulike personligheter i en og samme person.  Og det har Frank Løke.
Han har Frank Løke, privatpersonen som er snill, omsorgsfull og seriøs vs Action Frank, hans skapte alter ego som er macho tøff, som mener alt er en vits, og som ikke bryr seg om andre.
Danselæreren kjenner Frank Løke, privatpersonen, og ble helt sikkert tatt på senga da hun plutsellig måtte forholde deg til  hans alter ego, Action Frank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet at han lever av å provosere, utføre stunts og skape reaksjoner, men kan han ikke droppe de greiene gjennom SVD? Han er ikke med der for å kunne drite ut seg selv, en proff danselærer og hele Norge, det er så synd han ikke forstår det. Respektløs og selvsentrert så det overgår alt. Han benytter hvert sekund han får foran kamera til å promotere seg selv med å overkjøre andre og vise hva "ekte styrke ala Frank Løke" er. Noe det virkelig ikke er. Klassisk tegn på bl.a usikkerhet å kalle de negative kritikerne for "haters".

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Han har akkurat det samme uttrykket jeg ser hos de på overflaten knalltøffe bøllene som kommer på mitt kontor for å snakke om hvordan man kan og ikke kan oppføre seg på skolen. 

Det lyser usikkerhet av hele fremtoningen, mens han strever så veldig med å fremstå tøff. Hadde han vært yngre hadde jeg hatt vondt av han, men man bør faktisk forvente mer selvinnsikt og selvtillit hos en voksen mann. 

AKKURAT det samme har jeg tenkt. Han streber sånn etter bekreftelser og minner om en trassig treåring i barnehagen som egentlig aldri ble sett og streber etter det enda. Forstår virkelig ikke greien.....Charterfeber neste for han. Der passer han inn. Flau hele fyren

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gladgutten79 skrev:

Ikke bare litt høy på seg selv den karen der...

Herregud for en uspiselig fyr

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er nok bare nettavisen som vil holde på spenningen. Det var intervju med henne på TV2 i går.

Og: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/e1L65O/tone-jacobsen-vurderte-aa-trekke-seg-fra-skal-vi-danse-etter-frank-loekes-nakensprell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at jeg blir litt bekymra, sånn egentlig. Frank Løke har nå blitt fremmet mye i media, han var kjent idrettsprofil tidligere og ser ut til å ønske å bygge videre til å bli en medieprofil. Han har fått en god del skjermtid blant annet i Farmen og SVD og er aktiv på sosiale medier. Han er mao en influencer. 

Jeg er heier på folk som står fjellstøtt i seg selv, som gjør som de vil og bryr seg lite om jantelov. Til et visst punkt. Skjæringspunktet er når handlingene dine går ut over noen, sårer noen. 

Og det er her jrg blir bekymret, når FL som medieprofil og med et stort antall følgere fronter den type egoisme som han gjør. Hsn blir sett opp til, har massevis av fans dom han formidlet disse holdningene til. 

«Jeg angrer ikke» skriver han. 

Jeg synes det er skremmende at en slik fyr får skjermtid og blir løftet frem av media. Elendig forbilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger ikke flere "sånne" menn som får mer tid i media, som overkjører andre og turer frem når partneren (!) sier nei..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Jeg blir overrasket. Utrolig uprofesjonelt, barnslig og usaklig språk. Skulle trodd han gikk i barnehagen. Dette er ikke kritikk av dommerne, men hets. Helt latterlig språk å bruke!

IMG_2768.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg blir overrasket. Utrolig uprofesjonelt, barnslig og usaklig språk. Skulle trodd han gikk i barnehagen. Dette er ikke kritikk av dommerne, men hets. Helt latterlig språk å bruke!

IMG_2768.PNG

Att det var? Hæ???

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...