Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Just now, Trude.lutt said:

Jeg forstår henne. Hun er profesjonell danser. Han driter i henne og den jobben hun gjør. Null respekt for andre og andre sine følelser. Hun valgte ikke han som partner.

Det er ikke et alternativ å si at du ikke vil snakke med noen som en løsning på en konflikt når du er godt inn i 40 åra. Hun får bli voksen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, søtsaka skrev:

Det er ikke et alternativ å si at du ikke vil snakke med noen som en løsning på en konflikt når du er godt inn i 40 åra. Hun får bli voksen 

Kanskje hun trenger litt tid? 12-24 timer? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Trude.lutt said:

Kanskje hun trenger litt tid? 12-24 timer? 

Så hun klarer å prate indirekte til han gjennom media, men ikke ta en prat med han på bakrommet? Er jo så ufattelig barnslig dette her 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, søtsaka skrev:

For meg er det pussig hvordan frank løke liksom skal tas så hardt, mens enda mer patetiske menn som mads hansen blir hyllet her inne for å mobbe fine jenter med forvrengte selvbilder. 

Hvordan vet du at de som skriver i denne tråden er de samme som hyller MH? Dessuten har det vært en del kritikk her mot MH også. Og jeg klarer ikke se  sammenligningen som relevant heller, MH setter fokus på et samfunnsproblem, ansvaret til påvirkere. Hva har det med stuntene til FL å gjøre?🧐

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 balanserer på en knivsegg her nå. De risikerer å bukke programmet over til å bli en parodi. 

De har vært flinke til å ha fokus på dans, på danseglede og det positive som dans kan gi deltakerne. 

Samtidig er det kort vei fra de overdådige kostymene, skuespillet, passionen til å bikke over til å bli latterlig. Hårfin balanse. 

Ved å la FL fortsette så risikerer de å lage sirkus av hele greia.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jobbermedbarn said:

Hvordan vet du at de som skriver i denne tråden er de samme som hyller MH? Dessuten har det vært en del kritikk her mot MH også. Og jeg klarer ikke se  sammenligningen som relevant heller, MH setter fokus på et samfunnsproblem, ansvaret til påvirkere. Hva har det med stuntene til FL å gjøre?🧐

Han gjør ikke det. Han tiltrekker seg oppmerksomhet på samme måte som løke. Det som er så rart er at ingen her ser hvordan disse to ville vært som knoll og tott som deltagere i samme program, bare fordi den ene tilsynelatende er lettere å putte i veska å bruke som emosjonelt plaster for sin egen narsisisme og sjalusi, mens den andre er sin egen herre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude.lutt skrev:

Tror han har blokkert meg på Insta..... pga en kritisk kommentar. Snakk om å være barnslig! 

Har han glemt at han har selvironi 😁

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om S.E kom i kun bikini? Hun ville fått hyllest og sexsymbolstempel. Hvis en mann gjør det så er han pervers? Dette er jo ikke rett. Uansett så bør alle tone ned litt pga det er et familieprogram der 5 åringer får se på. Det er et kroppsfikserende program uansett. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Xstrella said:

Hva om S.E kom i kun bikini? Hun ville fått hyllest og sexsymbolstempel. Hvis en mann gjør det så er han pervers? Dette er jo ikke rett. Uansett så bør alle tone ned litt pga det er et familieprogram der 5 åringer får se på. Det er et kroppsfikserende program uansett. 

Det å la barn se på dette mølet er jo egentlig en bekymringssak i seg selv. Å tre sånt dystert husmor dfrittned over hodet på de små, mens de sitter der og moralsierer og fordømmer en fyr som i det minste kan forløse den forknytte stemningen de sikkert er for far og barn, der de sitter og lurer på hva livet er blitt til når dette er lørdagskvelden deres, med et sånt ""morsomt"stunt som skaper litt snakkis, så er det faktisk kanskje seg selv disse kvinnen bør ta en titt på før de er ute og poster sinnainnlegg på facebook og alskensforum, over en ikke-sak.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xstrella skrev:

Tror du virkelig at hun hadde blitt hyllet om hun kom i string og bh som knapt dekket puppene?

Det er ikke mengden hud det er kritikk på her, danserene som kom etter danset også i lite klær, men det er måten det gjøres på. Det er ingen klasse eller humor å spore hos Løke. Kun steinansikt og harde muskler. Finnes ikke sexappeal. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mrs O'Donell skrev:

Tror du virkelig at hun hadde blitt hyllet om hun kom i string og bh som knapt dekket puppene?

Det er ikke mengden hud det er kritikk på her, danserene som kom etter danset også i lite klær, men det er måten det gjøres på. Det er ingen klasse eller humor å spore hos Løke. Kun steinansikt og harde muskler. Finnes ikke sexappeal. 

Så sexappeal er målet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Så sexappeal er målet?

Jeg vet ikke hva som er målet hans. 

Men sexappeal er da en positiv ting? Man trenger slett ikke være vulgær for å ha det, ref danserene i åpne skjorter. 

Dans er jo ofte sensuelt og intimt og det går en hårfin grense før det bikker over. Den grensen har ikke Frank Løke skimtet på lang tid. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Ja det tror jeg. Bare les instagrammen hennes. Barn fra 9 år skriver goals, drømmekroppen, babe og du er såååå perfekt på bildene hennes. Hun viser ofte pupper og rumpe på bildene. Hun vet hun er forbilde for barn, men kjører sexlooken og poster halvnakne bilder. Så dette blir dobbelmoralistisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at poenget her ikke er hva han hadde på seg (les: IKKE hadde på seg), men det faktum at dette stuntet ble gjort uten at dansepartner visste om det på forhånd. Hadde de planlagt dette sammen hadde saken vært en helt annen. Man ser tydelig at hun føler seg ille berørt, men er profesjonell nok til å gjennomføre likevel. Jeg syns det sier mye om FL at han lar henne gjennomgå dette. At han selv velger å fremstille seg som en tulling er hans sak, men å gjøre dette mot en profesjonell danser som bruker tiden sin til å prøve å lære ham å danse er lavmål!

Det virker som ingen var forberedt på dette, dømt etter reaksjonene til dansepartner, programledere og dommere. Han turer tilsynelatende fram på egenhånd, uten tanke på hvordan dette påvirker andre involverte. Han bør diskes fra konkurransen, om han ikke har vett nok til å trekke seg! 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xstrella skrev:

Det tviler jeg på. Det har vært flere tilfeller det er blitt kommentert at div damer har vært litt vel lettkledde.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 timer siden, marthes skrev:

Har ikke sett på TV (ser ikke på svd), men bare lest på VG. Og fyren blir jo bare mer og mer tåpelig... prøver å være noe han aldri vil være. Nei Frank, du vil aldri bli den kule... heller det motsatte. 

Samme her. Ser ikke på programmet, men leser VG og denne tråden. Han er den mest Harry personen jeg vet om! Han tror han selv er så kul og tøff, men er bare blodharry, vulgær og viser null respekt for både dansepartneren sin og dommerne. Han burde beskyttes mot seg selv. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg vet ikke hva som er målet hans. 

Men sexappeal er da en positiv ting? Man trenger slett ikke være vulgær for å ha det, ref danserene i åpne skjorter. 

Dans er jo ofte sensuelt og intimt og det går en hårfin grense før det bikker over. Den grensen har ikke Frank Løke skimtet på lang tid. 

Det er jo du som er opptatt av det, så det er følgelig ditt mål jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Samme her. Ser ikke på programmet, men leser VG og denne tråden. Han er den mest Harry personen jeg vet om! Han tror han selv er så kul og tøff, men er bare blodharry, vulgær og viser null respekt for både dansepartneren sin og dommerne. Han burde beskyttes mot seg selv. 

Hva i all verden er respektløst med dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...