AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #1 Skrevet 18. februar 2018 Har møtt han i 2-3 mnd og han har vel merket at jeg har vært ekstra stille i de siste dagene. Føler at det han og eksen har er altfor komplisert til at jeg vil involvere meg inn i det (og ja, de har barn). Så er spm om jeg skal være helt ærlig om hvorfor jeg avslutter, eller om jeg bare skal si at jeg ikke har de rette følelsene for å fortsette dating? Han er på jobb og kommer hjem om tre dager, burde jeg vente til da? Litt ubehagelig å skulle avslutte noe med noen, men føler det er nødvendig. Å fade noen ut er en uting, føler vel jeg skylder han såpass. Anonymkode: 3b93c...04b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 Si at du ikke ser en fremtid og ønsker å avslutte. Du kan vente til han kommer hjem igjen, men etter bare et par måneder må du ikke møte han for å gjøre det slutt tenker jeg. Anonymkode: 858e0...dab
moroklompen Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har møtt han i 2-3 mnd og han har vel merket at jeg har vært ekstra stille i de siste dagene. Føler at det han og eksen har er altfor komplisert til at jeg vil involvere meg inn i det (og ja, de har barn). Så er spm om jeg skal være helt ærlig om hvorfor jeg avslutter, eller om jeg bare skal si at jeg ikke har de rette følelsene for å fortsette dating? Han er på jobb og kommer hjem om tre dager, burde jeg vente til da? Litt ubehagelig å skulle avslutte noe med noen, men føler det er nødvendig. Å fade noen ut er en uting, føler vel jeg skylder han såpass. Anonymkode: 3b93c...04b Jeg hadde Nok bare vært ærlig tror jeg. Kan du ikke ringe han evt? Om du tror det kan bli vanskelig å stå på ditt om du møter han ansikt til ansikt så hadde jeg nok tatt det på Tlf heller. Fade ut er absolutt en uting ja :-)
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du ikke ser en fremtid og ønsker å avslutte. Du kan vente til han kommer hjem igjen, men etter bare et par måneder må du ikke møte han for å gjøre det slutt tenker jeg. Anonymkode: 858e0...dab Nei, tenkte vel mer å sende han en mld. Men hvis han blir lei seg (jeg trur egentlig ikke det) så tenkte jeg kanskje det var best å vente til han kommer hjem da. Anonymkode: 3b93c...04b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Jeg hadde sendt en melding når han kom hjem fra jobb Anonymkode: d47de...50b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Jeg hadde vært ærlig. Siden det er så kort tid til han kommer hjem bør du vente til det Anonymkode: 20b01...f7d
Gjest padawan Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Det e rvel enklest å ta det over melding men det beste er å ta det irl når han kommer hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå