Gå til innhold

Mann i 40 årene som blunker til meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

På trening. Han har lenge smilt og hilst på meg, og det gjør ingenting. Men i dag blunket han også skikkelig og smilte litt flørtende. Er det normalt at man gjør til jenter i 20-årene? Haha må bare høre. Er sikkert normalt altså 

Anonymkode: c76fc...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han fikk kun et rusk i øyet.

Anonymkode: 85123...3be

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

På trening. Han har lenge smilt og hilst på meg, og det gjør ingenting. Men i dag blunket han også skikkelig og smilte litt flørtende. Er det normalt at man gjør til jenter i 20-årene? Haha må bare høre. Er sikkert normalt altså 

Anonymkode: c76fc...6c4

Vanlig ja, men ikke akseptabelt. Dette er seksuell trakassering som bør vurderes politianmeldt! Du bør si klart fra slik at han for fremtiden nektes adgang til treningsstudioet, gjerne slik at han blir gjort til latter for alle tilstedeværende. #YouToo! 

Anonymkode: 470ea...64f

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig ja, men ikke akseptabelt. Dette er seksuell trakassering som bør vurderes politianmeldt! Du bør si klart fra slik at han for fremtiden nektes adgang til treningsstudioet, gjerne slik at han blir gjort til latter for alle tilstedeværende. #YouToo! 

Horse Laughing Funny Pic.png

Anonymkode: f446b...b4c

• Liker 1
Skrevet
På 19.2.2018 den 18.03, AnonymBruker skrev:

haha:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...