Gå til innhold

Opp over ørene forelska, men

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo! har datet en fyr i ca 3 mnd. Vi har det veldig gøy sammen, snakker om alt mulig, har ekstremt sterk fysisk kjemi og jeg er vel ganske forelska. Men, han kan være så sykt bombastisk rundt visse ting og har noen holdninger jeg ikke liker (feks hadde vi en diskusjon om mennesker som jobber i butikk og han var veldig sånn "det er jo egentlig bare å dulle rundt med klær hele dagen"). Noen av mine venner synes han virker bombastisk og liker ikke helt verdiene hans, noe jeg er enig i. Samtidig er han fin på så mye annet. Ingen er perfekte, men hva burde være en deal-breaker?

Anonymkode: 8f41b...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bombastisk, hva legger du i det? :P 

Anonymkode: 7701b...a6f

Skrevet

Er voksen og rasjonell nok til å sette verdier foran kjemiske reaksjoner i hjernen. Hadde med andre ord droppet denne fyren.

Anonymkode: 00a19...897

Skrevet

Om det er deal-breaker er det du selv som må finne ut av. 

Anonymkode: b2d00...2ee

Skrevet

Anonymkode: e061b...7c7

• Liker 2
Skrevet

Ts her. For eksempel at han har mye meninger om hva det innebærer å være ansatt/leder i butikk og i den settingen at det ikke var noe stress uten å vite noe om det.  

Anonymkode: 8f41b...d2f

Skrevet

Virket jo som han var litt nedlatende og forutinntatt i det eksempelet der. Men han har kanskje vist enda dårligere holdninger siden vennene dine ikke liker hans verdier?

Anonymkode: 5cbac...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...