Gå til innhold

Menn og tjukke damer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I min vennekrets sier mennene at de foretrekker damer i str. 36/38 med faste bryst og fast rumpe.

Er dette representativt for menn flest i Norge?

Det stemmer jo ikek hvis en ser på gatebildet: det florerer jo av tykke kvinner i dette landet! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok bare drømmebildet som de ønsker seg, men tar til takke med det man får.

Selv liker jeg personen bak fasaden uansett innpakning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo ganske trist dersom norske menn ønsker tynne damer med medium faste pupper, men ikke får det og bare må ta til takke med alt skvapset som finnes i det langstrakte land, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske trist dersom norske menn ønsker tynne damer med medium faste pupper' date=' men ikke får det og bare må ta til takke med alt skvapset som finnes i det langstrakte land, da.[/quote']

Ja, huff og huff. Alle disse vakre, spreke, tøffe mennene og ikke minst kloke hodene må kaste seg vekk på en gjeng med bollefeite budeier.

*hyl *

*skrik*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Unnskyld meg' date=' men er liksom alt over 38 tjukt? :o[/quote']

Vel, i følge min vennekrets bestående av både menn og kvinner så er alt over 38 lubbent og for stort, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ta det med ro, jeg tror vennekretsen din får et litt annet syn på dette etter konfirmasjonen. Sånt går over, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i følge min vennekrets bestående av både menn og kvinner så er alt over 38 lubbent og for stort, ja.

Jeg lar meg dessverre provosere....

FOR en dustete vennekrets du har.

Glad jeg ikke har sånne venner :tunge1:

Skjønner ikke helt hvorfor disse innleggene kommer her til stadighet. Folk som mener at tykke mennesker ikke blir gjort narr av, sett ned på og mobbet, - tar feil. Dessverre.

Ser man sånt oppgulp om tynne mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på utseendene til de mennene jeg,... for de må jo være selveste "guds gave til kvinnene" som man sier,...

Diva: Ja,..Det har vært en del idiotiske tråder ang. tynne mennesker også. (Husker spesielt en, om at sex med tynne mennesker må være ubehagelig pga diverse knoker å ben :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

Hahaha! Good 1 Trøffel :D

Tror vi bare skal slå oss til ro at det er en GRUNN til at denne personen her er "gjest".

Hadde jeg vært ute etter å provosere/få ut frustrasjon/erte opp folk hadde jeg nok også foretrukket å vært anonym.

Mannfolk med omløp i hue går ikke etter klesstørrelse når de skal finne seg kjæreste . Jeg hadde aldri kasta bort til på en mann (rettere sagt guttUNGE) som bare så på det utvendige.

Hvem i huleste bryr seg om hva en eller annen umoden liten fjotts krav om kropp og fasong er da ? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nysgjerrig på utseendene til de mennene jeg,... for de må jo være selveste "guds gave til kvinnene" som man sier,...

Diva: Ja,..Det har vært en del idiotiske tråder ang. tynne mennesker også. (Husker spesielt en, om at sex med tynne mennesker må være ubehagelig pga diverse knoker å ben :roll: )

Jeg har ikke fått med meg det jeg. Selv om jeg har seilt på KG i par tre år nå. Men, en kan ikke få med seg alt heller.

Noe av poenget mitt er vel at en helst ikke bør kødde så mye med folks utseende og rakke ned på folk/favorisere andre folk pga utvendige kvaliteter.

Pøh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Ååååh, giiid, nei, nå ligger jeg virkelig tynt ann her altså!

Jeg er str 38, og eksen min klarte å prestere å si at jeg var lubben :o

Jeg ble litt sånn..."jaaaha, ja... øøøøh, gå vekk litt er du snill"

Jeg er ikke sylslank, men vil da våge å prestere at jeg er fast i fisken! (bortsett fra den lille ølvomma mi da :hoho: )

MENN! Tror avogtil at vi alle kan være supermodeller eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MENN! Tror avogtil at vi alle kan være supermodeller eller?

I deres øyne har de jo modellkropper selv alle sammen - må da være minimumskravet at dama skal være like fin som en selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahahaha.... jeg er oppe i 40 og 42 nå og regnes fremdeles som slank... ja til og med tynn..... hihihi...

men jeg har bilring da... jeg bare går ikke med korte gensere og bukser med lavt liv så man ser det ikke før jeg kler av meg litt... men selv da skremmer jeg dem ikke. Forstå det den som kan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er nok ikke bare gjengen din som har den meningen, det finnes flust av overfladiske folk der ute..

Men heldigvis endrer de mening etterhver. Og gjør de ikke det så driter jeg i det. Takler ikke overfladiske folk likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg var sammen med for to år siden likte veldig godt hoftene og brystene og magen og lårene mine... så begynte jeg på slankekur, gikk fra 80 til 73(er 1.77, da) og han ble direkte lei seg! (jeg var jo selvfølgelig glad!) men jeg fikk streng beskjed om å ikke tape mer vekt - han elsket puppene, magen og hoftene mine...vel, i mine øyne er jeg mer fornøyd nå- under 70 kg, men han fikk meg til å føle meg veldig sexy!! og da var jeg str 42. men disse størrelsene er ikke til å stole på...jeg har bukser i alt fra 38 - 44 der 38 er for stor og 44 for liten...hehe...enten så er de gutta i gjengen din dumme, eller så er de veldig lure :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tanke slo meg plutselig: Kan det hende at gutter som sier de ikke kunne tenke seg å være sammen med en dame som er større enn str 38 er så usikre på seg selv at de ikke ville turt å velge en større dame på grunn av hva "gutta" ville si? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...