Gå til innhold

Stewart internasjonale flyplass til New York..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til New York om kort tid. Landet på Stewart internasjonale flyplass. Noen som har reist dit og vet noe om enklest og billigst transportmulighet fra flyplass til sentrum av New York? Er det enkelt å finne flybussen foreks på bussstasjonen i New York... Og går den ofte? Jeg ble litt stresset siden jeg reiser kun for tre dager, også viser det seg at flyplassen er liten og ligger veldig langt utenfor New York. Håper på noen råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar shuttlebuss fra flyplass til Beacon Metro North (togstasjon), og tog videre derfra rett inn til Manhattan (Grand Central). Null stress :) 

Skrevet (endret)

Veldig enkelt å finne flybussen, flyplassen er veldig liten og den står rett utenfor hovedinngangen. Den tar vel en time. Kjempegreit! Lurt å kjøpe billett på forhånd. https://web.coachusa.com/info/shortline/ss.stewartairportexpress.asp?nt=

Alternativet er taxi eller shuttlebuss til Beacon st. og tog derfra til Grand Central, det funker bedre fra Stewart enn til Stewart da det ikke alltid er drosjer på stasjonen når du skal flyplassen

Endret av ashera
Skrevet

Sammenlignet med de store flyplassene bruker du mye mindre tid på innreise, bagasje og innsjekk når du skal hjem, så det går opp i opp selv om det altså tar vel en time med buss inn til Theatre District. 

Skrevet
På 18.2.2018 den 16.21, Sawyer skrev:

Du tar shuttlebuss fra flyplass til Beacon Metro North (togstasjon), og tog videre derfra rett inn til Manhattan (Grand Central). Null stress :) 

Takker for god informasjon :)

På 18.2.2018 den 16.25, ashera skrev:

Sammenlignet med de store flyplassene bruker du mye mindre tid på innreise, bagasje og innsjekk når du skal hjem, så det går opp i opp selv om det altså tar vel en time med buss inn til Theatre District. 

Takk takk for god info. En trøst å høre at det ikke er så verst å lande på Stewart flyplass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...