Gå til innhold

Be ham ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er betatt av en kollega. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med ham, men vet ikke om jeg tør å be ham ut. Vi har machet på tinder, men ikke sendt noen meldinger der.

 

Redd for å bli avvist, at det skal bli rart når vi møtes igjen på jobb osv... Hva tror dere? Bør jeg ta meg sammen å sende ham ei melding, eller burde jeg bare droppe det? 

Anonymkode: e11e9...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har matchet på Tinder virker det jo som han også kan være interessert. Jeg syns du skal ta sjansen, hvis du tror du kan takle det hvis det ikke blir noe av. Har dere mye med hverandre å gjøre på jobben?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Du kan jo gå forsiktig frem da med litt ekstra oppmerksomhet på jobben.. Og se hvordan han responderer på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Dina86 skrev:

Hvis dere har matchet på Tinder virker det jo som han også kan være interessert. Jeg syns du skal ta sjansen, hvis du tror du kan takle det hvis det ikke blir noe av. Har dere mye med hverandre å gjøre på jobben?

Nei, vi har ikke så mye å gjøre med hverandre på jobb. Møtes kun i gangene og til lunsj. 

Anonymkode: e11e9...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi har ikke så mye å gjøre med hverandre på jobb. Møtes kun i gangene og til lunsj. 

Anonymkode: e11e9...b0a

Da blir det jo ikke så ille hvis det ikke blir noe ut av det, jeg hadde definitivt tatt sjansen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...