Pusheen the cat Skrevet 18. februar 2018 #1 Del Skrevet 18. februar 2018 Hei! Noen gode tips til hva jeg kan gjøre med ferdige broderier? Har blitt endel bilder opp gjennom årene så lurer på om det er noe jeg kan bruke dem til eller lage noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alan Smithee Skrevet 18. februar 2018 #2 Del Skrevet 18. februar 2018 Kommer litt an på hvilken størrelse de har, og hvilket motiv du har brodert. Jeg er glad i å lage bruksgjenstander av håndarbeidet mitt, så jeg har laget en del bokmerker opp igjennom av småbroderiene. De som er ekstra fine, kan få en ramme på seg og henges opp eller gies bort del noen som setter pris på sånt. Hva har du liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 18. februar 2018 #3 Del Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, Pusheen the cat skrev: Hei! Noen gode tips til hva jeg kan gjøre med ferdige broderier? Har blitt endel bilder opp gjennom årene så lurer på om det er noe jeg kan bruke dem til eller lage noe fint? Sett det i ramme og heng det opp på veggen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusheen the cat Skrevet 18. februar 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 18. februar 2018 Endel av de største broderiene har jeg rammet inn på veggen Men det blir litt vel mange bilder om jeg skal henge opp alle. Nå har jeg mange små broderier, a5 størrelse kanskje som bare blir liggende i en skuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 18. februar 2018 #5 Del Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, Pusheen the cat skrev: Endel av de største broderiene har jeg rammet inn på veggen Men det blir litt vel mange bilder om jeg skal henge opp alle. Nå har jeg mange små broderier, a5 størrelse kanskje som bare blir liggende i en skuff. Kan du kanskje lage et lappeteppe der noen av lappene er broderier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Del Skrevet 19. februar 2018 Sy en pute. Anonymkode: dcb5e...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Del Skrevet 19. februar 2018 Hva slags motiv er det da? Vil du beholde dem eller selge dem? Du kan jo brodere på en morsom tekst, som her https://www.google.no/search?tbm=isch&q=bybryderier+finn+bjelke&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwjzvpPq1bLZAhVB6KQKHeg5BdgQBQgyKAA&biw=1280&bih=590&dpr=1.5 Anonymkode: 5fea8...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusheen the cat Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 22. februar 2018 Har vurdert å lage et teppe, det hadde vært morsomt Puter har jeg også laget med endel av broderiene, samt duker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #9 Del Skrevet 22. februar 2018 Bruk dem som innfelling i handlenett. ala dette http://timotei-timotei.blogspot.no/2011/02/slik-syr-jeg-naleputer.html Kjøpte et slikt på en redesingbutikk, bruker det mye og har fått mange komplimenter for at jeg har så fint handlenett. Anonymkode: fc2bf...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå