AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Når det kommer scener der en jente tar av klær og viser kroppen. Jeg blir flau.. Og redd om hva han tenker om det. klarer ikke å se sånnt med kjæresten min. andre som opplever d samme? Blir det bedre etter tid? Anonymkode: 662e0...f04
Ansagt Skrevet 18. februar 2018 #2 Skrevet 18. februar 2018 (endret) Du har nok litt å jobbe med psykisk der.. Dette er ikke normalt, men kanskje det blir bedre som du sier når du blir mer voksen. Har du reflektert over hva du er redd skal skje i disse situasjonene? At han begynner å sikle? Er du veldig sjalu ellers? Endret 18. februar 2018 av Ansagt Endre
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 Hvorfor blir du flau? Er du redd han sammenligner deg med damer på tv? Synes du det er flaut med nakenhet? Anonymkode: ed722...bc9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir du flau? Er du redd han sammenligner deg med damer på tv? Synes du det er flaut med nakenhet? Anonymkode: ed722...bc9 Ja, det er derfor. Og vet det det høres veldig teit ut sikkert. men jeg blir litt sånn sjalu på at han tenker "oi hun var så sexy" eller at han får stå av dem foran meg. jeg vil så gjerne ha det gøy med han og unngå slike tanker, men vet ikke ossen. og vet ikke om det er normalt å ha sånne tanker ?.. Anonymkode: 662e0...f04
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 3 timer siden, Ansagt skrev: Du har nok litt å jobbe med psykisk der.. Dette er ikke normalt, men kanskje det blir bedre som du sier når du blir mer voksen. Har du reflektert over hva du er redd skal skje i disse situasjonene? At han begynner å sikle? Er du veldig sjalu ellers? Ja. Er redd han tenke "oi hun er så fin," eller at han ønsket jeg var sånn.. Og sånne tanker kommer i hodet mitt. Eller at han var stå av det. Jeg vet det høres sikkert teit ut, men vil ikke tenke sånnt! Anonymkode: 662e0...f04
Ansagt Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Jeg skal peke på hvor du tar feil med det du tenker. Du tror at dette med å se på andre damer er en big deal. Du henviser til dette som en stor greie om han skulle se en fin dame. Det er det virkelig ikke i hodet på oss gutta. Damer og menn som er både penere og mindre pene en vår valgte partner vil alltid kunne dukke opp. Det må du bare forholde deg til uten å ta helt av. Jeg kan forsikre deg om at alt han tenker skjer veldig fort og er veldig der og da. Han vil antagelig tenke “hun var fin“, og det var det. Ikke noe mer om å men om du skulle vært byttet ut eller sammenlikning med deg osv for sånn tenker ikke menn. Han har valgt deg av en grunn og han er ikke på en evig leting etter en eller annen supermodell i baktankene. Det er deg han har valgt😉. Han lager ikke noe ut av synet oppe i hodet sitt og det bør ikke du heller. Ps. Gutter blir ikke harde av en naken dame eller “liksom-sex“ på film. Det er for soft rett og slett, man blir ikke kåt nok av noe så enkelt. Litt enkel sexuell berøring fra deg derimot eller å se deg i litt ordentlig sexy undertøy kan vel gi han stå ganske fort satt til sammenlikning😉
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Skrevet 18. februar 2018 Skal innrømme at jeg ikke liker det, i det hele tatt. Men blir ikke flau , mere skuffa over tv og vil ikke han skal se deiligere damer enn meg Anonymkode: 83a56...94f
Katten.2.0 Skrevet 18. februar 2018 #8 Skrevet 18. februar 2018 Skjønner ikke hvorfor man må være den fineste partneren vet om til enhver tid. Tenningen man har for hverandre er mye dypere og omfattende enn fettprosent og cupsize.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 På 18. februar 2018 den 19.24, AnonymBruker skrev: Skal innrømme at jeg ikke liker det, i det hele tatt. Men blir ikke flau , mere skuffa over tv og vil ikke han skal se deiligere damer enn meg Anonymkode: 83a56...94f Ja, akkuratt sånn. Anonymkode: 662e0...f04
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 På 18. februar 2018 den 19.20, Ansagt skrev: Jeg skal peke på hvor du tar feil med det du tenker. Du tror at dette med å se på andre damer er en big deal. Du henviser til dette som en stor greie om han skulle se en fin dame. Det er det virkelig ikke i hodet på oss gutta. Damer og menn som er både penere og mindre pene en vår valgte partner vil alltid kunne dukke opp. Det må du bare forholde deg til uten å ta helt av. Jeg kan forsikre deg om at alt han tenker skjer veldig fort og er veldig der og da. Han vil antagelig tenke “hun var fin“, og det var det. Ikke noe mer om å men om du skulle vært byttet ut eller sammenlikning med deg osv for sånn tenker ikke menn. Han har valgt deg av en grunn og han er ikke på en evig leting etter en eller annen supermodell i baktankene. Det er deg han har valgt😉. Han lager ikke noe ut av synet oppe i hodet sitt og det bør ikke du heller. Ps. Gutter blir ikke harde av en naken dame eller “liksom-sex“ på film. Det er for soft rett og slett, man blir ikke kåt nok av noe så enkelt. Litt enkel sexuell berøring fra deg derimot eller å se deg i litt ordentlig sexy undertøy kan vel gi han stå ganske fort satt til sammenlikning😉 Det var kjempe fin tekst som faktis roet meg ned. Tusen takk for så mye infomasjon. Mye jeg ikke visste og setter pris på at du lærer bort kunnskapen! <3 Anonymkode: 662e0...f04 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #11 Skrevet 19. februar 2018 På 18. februar 2018 den 19.24, AnonymBruker skrev: Skal innrømme at jeg ikke liker det, i det hele tatt. Men blir ikke flau , mere skuffa over tv og vil ikke han skal se deiligere damer enn meg Anonymkode: 83a56...94f Blir på en måte ukomfortabel når sexy fine damer kommer på tven mens jeg er med han. Og skjenner jeg blir litt irritert. Virkelig. vil ikke være sånn.. Men er bare sånn jeg reaggerer Anonymkode: 662e0...f04
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #12 Skrevet 19. februar 2018 Er du samme som er redd for at mannen din skal sikle på damer på treningssenteret? Anonymkode: 7f750...044
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #13 Skrevet 20. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir på en måte ukomfortabel når sexy fine damer kommer på tven mens jeg er med han. Og skjenner jeg blir litt irritert. Virkelig. vil ikke være sånn.. Men er bare sånn jeg reaggerer Anonymkode: 662e0...f04 Ja jeg også. Noen ganger bytter jeg kanal og sier "åårhh!" (han vet at jeg ikke liker det men vet neppe at jeg syntes det er så ille som jeg syns det er, koker og stikker inni meg) eller gjør det helt diskret og sier "den var kjedelig" eller "jeg skal bare sjekke om xxxxx har begynt" Anonymkode: 83a56...94f
Mr.Mustache Skrevet 20. februar 2018 #14 Skrevet 20. februar 2018 Tror dere kan komme langt ved å være åpen ned hverandre å dele med han hva du tenker og føler, da slipper du å spekulere så mye🙂
Ansagt Skrevet 20. februar 2018 #15 Skrevet 20. februar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var kjempe fin tekst som faktis roet meg ned. Tusen takk for så mye infomasjon. Mye jeg ikke visste og setter pris på at du lærer bort kunnskapen! <3 Anonymkode: 662e0...f04 Bare hyggelig😊. Any time😉
stan Skrevet 20. februar 2018 #17 Skrevet 20. februar 2018 Amerikanerne har et utrykk som passer her : "I don't mind who gets his motor running, as long as he parks in my garage!" Vi pleier å bli litt tent begge to når vi ser sex på TV'n, det er gjerne dama som sier "at det der må vi også prøve". Også prøver vi 1
femme_folle Skrevet 20. februar 2018 #18 Skrevet 20. februar 2018 TS, du er ikke moden nok til å ha erotiske forhold. Den som har sex med deg har i praksis sex med noen som er et barn, mentalt sett.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #19 Skrevet 20. februar 2018 Jeg er voksen og blir fortsatt ukomfortabel når det dukker opp nakne pupper og lår på skjermen... Altså, det skjer jo hele forbanna tida. Og som regel er dama hottere enn mannen... Irriterende. Men blir ikke akkurat flau, bare litt ille til mote. Anonymkode: b0eeb...dde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå