Gå til innhold

Hvordan spiser du cottage cheese?


Fremhevede innlegg

Skrevet

I smoothie og rundstykker. Liker ikke konsistensen. 

Anonymkode: 3140f...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det som ris i «ris»krem. Blander med kremfløte og kunstig søtning. Koker fryst bringebær som jeg har på. Veldig godt. Mer som dessert da. 

Skrevet

Jeg blender den og bruker i gratenger, for eksempel mac and cheese og i vaffelrøre. 

Anonymkode: 6c8b8...689

Skrevet

Blander med mager kesam for at konsistensen skal bli bedre, og så tar i blåbær, eller annen frukt😋

Skrevet

Bruker i havrebriks. 

Anonymkode: a37b6...849

Skrevet

Jeg har det i chiapudding sammen med havremelk og litt fibersirup. Cottage cheese  gjør at puddingen kan tygges og ikke bare «sklir ned» 

Anonymkode: 468cb...8a1

Skrevet

Er tydeligvis en av få som elsker cottage cheese ! Jeg å samboer går igjennom 1 boks hver daglig.

Elsker konsistensen, og jeg liker smaken. Er glad i å spise det med banan eller en kombo av ulike bær, samt havregryn og honning og rosiner. 

- Samboer elsker å spise det med syltetøy og chiafrø. Utrolig godt ! Jeg "craver" det veldig ofte da det for min del er kos.

Anonymkode: 90185...4cb

Skrevet

Jeg spiser det som det er som pålegg på knekkebrød eller skiver. Elsker både smak og konsistens. Har også laget "sjokolademousse" ved å kjøre cottage cheese, kakaopulver og lettmelk i stavmikser. Knallgodt og alle klumpene forsvinner

Skrevet

På havregrøt sammen med friske bær, blandet med kesam/skyr/ yoghurt og med oppskjært frukt på, på skiva med syltetøy eller bananskiver, i salat, på lapper/vafler med bær/syltetøy, i pai sammen med eggestand og grønnsaker, i lasagne istf hvit saus, blender den og bruker den i rundstykkedeig/vaffelrøre, blandet med vårløk, selleri, litt olivenolje, salt og pepper- kjempegodt pålegg! Altså- du kan bruke det til utrolig mye!

Anonymkode: 2e9d7...691

Skrevet

Rett fra boks

Sammen med en skål med yoghurt, nøtter, frø og honning

på brød/knekkerbrød med avokado eller kyllingpålegg

i salater eller ved siden av diverse matretter

Skrevet

Har det smeltet inn i havregrøten, på knekkebrød med syltetøy, i salater, sammen med frukt, bær og korn, i gratenger, og i omelett. Spiser flere store bokser hver uke. 

 

Skrevet

Jeg spiser ikke cottage cheese som et eget måltid, det synes jeg ikke er godt, men jeg bruker det i lapper, omelett, matmuffins og havregrøt.

Anonymkode: 37fa9...873

  • Liker 1
Skrevet

Blander det med kesam og spiser det gjerne med oppkuttet melon eller bær 😍

Anonymkode: 7b610...a85

Skrevet

Spiser det ofte sammen med yoplait - yoghurt og bær eller syltetøy, evt litt hakka mandler. 

En annen variant er med vaniljeyoghurt, kanel, og litt peanøttsmør

Kan også finne på å legge 1ss med det på en kalkun/skinke-bit og rulle rundt og spise

Eller blander med kakao og/eller sjokoladeproteinpulver 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...