AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #21 Skrevet 18. februar 2018 I smoothie og rundstykker. Liker ikke konsistensen. Anonymkode: 3140f...215
Hmmmmmm Skrevet 18. februar 2018 #22 Skrevet 18. februar 2018 Jeg bruker det som ris i «ris»krem. Blander med kremfløte og kunstig søtning. Koker fryst bringebær som jeg har på. Veldig godt. Mer som dessert da.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #23 Skrevet 18. februar 2018 Jeg blender den og bruker i gratenger, for eksempel mac and cheese og i vaffelrøre. Anonymkode: 6c8b8...689
Puny Skrevet 18. februar 2018 #24 Skrevet 18. februar 2018 Blander med mager kesam for at konsistensen skal bli bedre, og så tar i blåbær, eller annen frukt😋
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #25 Skrevet 18. februar 2018 Bruker i havrebriks. Anonymkode: a37b6...849
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #26 Skrevet 19. februar 2018 Jeg har det i chiapudding sammen med havremelk og litt fibersirup. Cottage cheese gjør at puddingen kan tygges og ikke bare «sklir ned» Anonymkode: 468cb...8a1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #27 Skrevet 20. februar 2018 Er tydeligvis en av få som elsker cottage cheese ! Jeg å samboer går igjennom 1 boks hver daglig. Elsker konsistensen, og jeg liker smaken. Er glad i å spise det med banan eller en kombo av ulike bær, samt havregryn og honning og rosiner. - Samboer elsker å spise det med syltetøy og chiafrø. Utrolig godt ! Jeg "craver" det veldig ofte da det for min del er kos. Anonymkode: 90185...4cb
Nana Skrevet 20. februar 2018 #28 Skrevet 20. februar 2018 Jeg spiser det som det er som pålegg på knekkebrød eller skiver. Elsker både smak og konsistens. Har også laget "sjokolademousse" ved å kjøre cottage cheese, kakaopulver og lettmelk i stavmikser. Knallgodt og alle klumpene forsvinner
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #29 Skrevet 20. februar 2018 På havregrøt sammen med friske bær, blandet med kesam/skyr/ yoghurt og med oppskjært frukt på, på skiva med syltetøy eller bananskiver, i salat, på lapper/vafler med bær/syltetøy, i pai sammen med eggestand og grønnsaker, i lasagne istf hvit saus, blender den og bruker den i rundstykkedeig/vaffelrøre, blandet med vårløk, selleri, litt olivenolje, salt og pepper- kjempegodt pålegg! Altså- du kan bruke det til utrolig mye! Anonymkode: 2e9d7...691
WilhelmineAmalie Skrevet 20. februar 2018 #30 Skrevet 20. februar 2018 Rett fra boks Sammen med en skål med yoghurt, nøtter, frø og honning på brød/knekkerbrød med avokado eller kyllingpålegg i salater eller ved siden av diverse matretter
Runnershigh Skrevet 20. februar 2018 #31 Skrevet 20. februar 2018 Har det smeltet inn i havregrøten, på knekkebrød med syltetøy, i salater, sammen med frukt, bær og korn, i gratenger, og i omelett. Spiser flere store bokser hver uke.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #32 Skrevet 20. februar 2018 Jeg spiser ikke cottage cheese som et eget måltid, det synes jeg ikke er godt, men jeg bruker det i lapper, omelett, matmuffins og havregrøt. Anonymkode: 37fa9...873 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #33 Skrevet 20. februar 2018 Blander det med kesam og spiser det gjerne med oppkuttet melon eller bær 😍 Anonymkode: 7b610...a85
Lill3My Skrevet 20. februar 2018 #34 Skrevet 20. februar 2018 Spiser det ofte sammen med yoplait - yoghurt og bær eller syltetøy, evt litt hakka mandler. En annen variant er med vaniljeyoghurt, kanel, og litt peanøttsmør Kan også finne på å legge 1ss med det på en kalkun/skinke-bit og rulle rundt og spise Eller blander med kakao og/eller sjokoladeproteinpulver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå