Gå til innhold

#MeToo i går natt

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Metoo har sørget for at menn som overhodet ikke ville trakassert nå holder seg vekk fra byen. Da er det flere svin på byen. 

Dette er sant, har flere venner som nå har sluttet å gå på byen og faktisk nå opplever at de får flere jenter på døra enn før. Og flere av venninene i vennegjengen vår har partnet seg opp som rene seksuelle partnere fordi de sier at enten holder menn de vil treffe seg vekk, eller så tør mindre ordentlig menn å snakke med dem enn før.

Jeg synes selvfølgelig det burde være uakseptabel oppførsel og at fylla ikke burde være noen unnskyldning. Men når alkohol er narkotikaen folk hovedsakelig har i seg på fredag og lørdags kvelder er det lite annet å gjøre enn å få den personen til å skamme seg i etterkant ved å bli kastet ut av dørvakten. Alkohol direkte påvirker den delen av hjernen som vi ikke har ferdig utviklet når vi er i tenårene, det framhever det instinktet som man allerede har og senker den delen som tenker på konsekvenser fra egne handlinger hos andre. Jeg er ikke helt patetisk og har et par ganger blitt med noen hjem, men da var jeg alltid veldig observant på å sjekke om de bare var fulle, og den eneste gangen jeg har hatt sex med en jente som var skikkelig full så var jeg fjern plus noen shoter. Hun lo faktisk neste morgen når vi våknet og sa "dette kan vi ikke si til noen for vi har voldtatt hverandre". Men selv om jeg har hatt litt suksess så blir jeg oftere venn med kvinner enn jeg blir sex partner. Med mindre dama er den som først viser interesse tør jeg sjeldent å si noe, og vis vi ikke er kompatible personlighets messig i starten finner jeg det veldig vanskelig å snakke med kvinner om emner som ikke er overfladisk, og da mener jeg ikke at det de sier nødvendigvis er overfladisk, men mer at jeg ikke vet hva jeg skal si bare fordi jeg ser noen jeg liker. Så jeg prøvde ofte å gi en "test" hvor jeg fikk innsikt i en av fem kategorier. Om vi ikke matchet på noe av det eller hun kanskje ikke en gang viste om eller brydde seg om noen av de. Så viste jeg om jeg burde vise min interesse som venn eller noe potensielt mer. Fordi jeg har hatt det livet jeg har hatt er det vanskelig å skal være ærlig uten at man virker som man prøver å være deprimerende eller verre prøve å bruke sympati som noe triks. Men en av mine beste venner er nettopp det fordi vi kan snakke om selv de mørkeste ting på samme måte folk snakker om sport eller været. Vi snakker jo ikke bare om det negative hele tiden, men vi er veldig åpne med hverandre og hun har hatt sine problemer som hun aldri trodde hun ville komme seg utav. Det var en periode hvor det gikk dårlig og så ut som at det kom til å bli permanent. Men hun kom seg ut av andre siden av den mørke hulen og er noe hun aldri trodde at hun kom til å være. En normal borger med jobb, hus, mann og barn. Dessverre har det blitt lagt et lokk på hulen min så jeg må leve med at jeg kommer til å må leve et utrolig kjedelig liv og jeg kommer til å må leve det kjedelige livet helt alene for jeg har ikke noe av verdi å tilby. 

Anonymkode: 079ae...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei vet du hva, den må du lenger ut på landet med! Prøver du å legge skylden for at damer blir trakassert over på kvinnene?om vi bare hadde holdt kjeft om det så hadde de blitt mindre overgrep og antastelser? skulle vi heller bare ha akseptert dette sånn at det ikke ble så veldig styr for de mannfolka som faktisk oppfører seg på denne måten? Vi skal bare tie stilt om trakassering slik at de mennene som ikke trakasser eller antaster kvinner slipper å bekymre seg for om de potensielt kan komme til å tråkke over streken i fylla? 

Hva er det du Mener egentlig, hva slags logikk er dette?

Det værste med hele greia er jo at de fleste menn som overgriper/utnytter/antaster/truer kvinner til sex føler jo ikke selv at de har gjort noe galt, de tror de har krav på det... og når jeg leser innlegg og kommentarer fra menn som ikke forstår dette og som sier at #metoo bare er gnål og at kvinner må ta seg sammen, slutte å sutre eller at de kan skylde seg sjøl, så antar jeg at disse mennene har med eller uten viten antastet damer siden den dagen de oppdaga det motsatte kjønn. 

Anonymkode: f9435...89a

Forskjell på å si ifra og det å gå full retard. Les svaret under så ser du litt av forklaringa. 

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er sant, har flere venner som nå har sluttet å gå på byen og faktisk nå opplever at de får flere jenter på døra enn før. Og flere av venninene i vennegjengen vår har partnet seg opp som rene seksuelle partnere fordi de sier at enten holder menn de vil treffe seg vekk, eller så tør mindre ordentlig menn å snakke med dem enn før.

Jeg synes selvfølgelig det burde være uakseptabel oppførsel og at fylla ikke burde være noen unnskyldning. Men når alkohol er narkotikaen folk hovedsakelig har i seg på fredag og lørdags kvelder er det lite annet å gjøre enn å få den personen til å skamme seg i etterkant ved å bli kastet ut av dørvakten. Alkohol direkte påvirker den delen av hjernen som vi ikke har ferdig utviklet når vi er i tenårene, det framhever det instinktet som man allerede har og senker den delen som tenker på konsekvenser fra egne handlinger hos andre. Jeg er ikke helt patetisk og har et par ganger blitt med noen hjem, men da var jeg alltid veldig observant på å sjekke om de bare var fulle, og den eneste gangen jeg har hatt sex med en jente som var skikkelig full så var jeg fjern plus noen shoter. Hun lo faktisk neste morgen når vi våknet og sa "dette kan vi ikke si til noen for vi har voldtatt hverandre". Men selv om jeg har hatt litt suksess så blir jeg oftere venn med kvinner enn jeg blir sex partner. Med mindre dama er den som først viser interesse tør jeg sjeldent å si noe, og vis vi ikke er kompatible personlighets messig i starten finner jeg det veldig vanskelig å snakke med kvinner om emner som ikke er overfladisk, og da mener jeg ikke at det de sier nødvendigvis er overfladisk, men mer at jeg ikke vet hva jeg skal si bare fordi jeg ser noen jeg liker. Så jeg prøvde ofte å gi en "test" hvor jeg fikk innsikt i en av fem kategorier. Om vi ikke matchet på noe av det eller hun kanskje ikke en gang viste om eller brydde seg om noen av de. Så viste jeg om jeg burde vise min interesse som venn eller noe potensielt mer. Fordi jeg har hatt det livet jeg har hatt er det vanskelig å skal være ærlig uten at man virker som man prøver å være deprimerende eller verre prøve å bruke sympati som noe triks. Men en av mine beste venner er nettopp det fordi vi kan snakke om selv de mørkeste ting på samme måte folk snakker om sport eller været. Vi snakker jo ikke bare om det negative hele tiden, men vi er veldig åpne med hverandre og hun har hatt sine problemer som hun aldri trodde hun ville komme seg utav. Det var en periode hvor det gikk dårlig og så ut som at det kom til å bli permanent. Men hun kom seg ut av andre siden av den mørke hulen og er noe hun aldri trodde at hun kom til å være. En normal borger med jobb, hus, mann og barn. Dessverre har det blitt lagt et lokk på hulen min så jeg må leve med at jeg kommer til å må leve et utrolig kjedelig liv og jeg kommer til å må leve det kjedelige livet helt alene for jeg har ikke noe av verdi å tilby. 

Gi faen, tjen penger, bang horer. 

Livet er enklere sånn. Elsk deg selv og vit at dine brødre elsker deg. 

Skrevet
1 time siden, Bakepulver skrev:

Noen her burde gått på et kurs i sosial akseptabel atferd. 

På seg selv kjenner en andre.

Anonymkode: 0c9a7...abc

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva, den må du lenger ut på landet med! Prøver du å legge skylden for at damer blir trakassert over på kvinnene?om vi bare hadde holdt kjeft om det så hadde de blitt mindre overgrep og antastelser? skulle vi heller bare ha akseptert dette sånn at det ikke ble så veldig styr for de mannfolka som faktisk oppfører seg på denne måten? Vi skal bare tie stilt om trakassering slik at de mennene som ikke trakasser eller antaster kvinner slipper å bekymre seg for om de potensielt kan komme til å tråkke over streken i fylla? 

Hva er det du Mener egentlig, hva slags logikk er dette?

Det værste med hele greia er jo at de fleste menn som overgriper/utnytter/antaster/truer kvinner til sex føler jo ikke selv at de har gjort noe galt, de tror de har krav på det... og når jeg leser innlegg og kommentarer fra menn som ikke forstår dette og som sier at #metoo bare er gnål og at kvinner må ta seg sammen, slutte å sutre eller at de kan skylde seg sjøl, så antar jeg at disse mennene har med eller uten viten antastet damer siden den dagen de oppdaga det motsatte kjønn. 

Utifra det du skriver så skjønner jeg din definisjon av MeToo, men på lik linje med tea baggarne som tok over det republikanske parti og SJW har tatt over venstre. Har MeToo blitt tatt over av ganske radikale feminister, kvinner som min egen bestemor som er 40 men oppfører seg ofte som 20 og med en slags ide om at menn skal egentlig være halvt soldtat kvinner kan kommandere som iblant kan ha egne ideer om de er romantiske. Hun er ihvertfall det mest ekstreme eksempelet jeg kan komme på. Det blåste vekk mye dritt, og har gitt oss en modifikasjon vi sterkt trengte, men når jeg hører kvinner si "du har ikke rett til min tid eller oppmerksomhet". Så tenker jeg "greit nok, om du ikke er interessert og har gjort det tydelig er det vanlige mannerer at man da slutter å snakke med vedkommende, men om du ikke skal ha lov til å ta sjansen lengre til å gå opp å snakke med noen, eller noen flere år senere bestemmer seg for at det var uønsket oppmerksomhet fordi opplevelsen ikke var like god som du håpet". Da trengs det enten at noen fort setter et ordentlig ansikt på bevegelsen som skjønner forskjellen mellom trakassering og menneskelig interaksjon, grunnen til at konservative nå er blitt populært blant ungdom er fordi det finnes ansikter og stemmer som er appellerer til dem. Det finnes bokstavelig talt en manne gruppe som er imot at også gutter aldri skal måtte oppleve å bli fysisk skaddet av voksne, og de ble deklarert som kvinne hatere. Når grunnen til at de startet gruppa var at de hørte bestandig hvordan man aldri skulle slå kvinner eller unge jenter. Kvinner mener bestandig at vi menn skal være forsiktig med våre valg av ord, greit nok, men da må de kvinnene som hater gruppa også innse at de har skapt sin egen "fiende" for om de bare hadde sagt at det skal være uakseptabelt uansett om det er kvinne, mann, ung, gammel å være fysisk voldelige mot hverandre. Noe så enkelt hadde alle foruten om psykopate mennesker vært enig i.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På seg selv kjenner en andre.

Nei. På seg selv kjenner du ingen!

Skrevet
2 minutter siden, Bakepulver skrev:

Nei. På seg selv kjenner du ingen!

På seg selv kjenner en (ingen) andre.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På seg selv kjenner en (ingen) andre.

Så flott at du viser at du forstår at det første ordtaket ditt ikke stemmer 🎈

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Utifra det du skriver så skjønner jeg din definisjon av MeToo, men på lik linje med tea baggarne som tok over det republikanske parti og SJW har tatt over venstre. Har MeToo blitt tatt over av ganske radikale feminister, kvinner som min egen bestemor som er 40 men oppfører seg ofte som 20 og med en slags ide om at menn skal egentlig være halvt soldtat kvinner kan kommandere som iblant kan ha egne ideer om de er romantiske. Hun er ihvertfall det mest ekstreme eksempelet jeg kan komme på. Det blåste vekk mye dritt, og har gitt oss en modifikasjon vi sterkt trengte, men når jeg hører kvinner si "du har ikke rett til min tid eller oppmerksomhet". Så tenker jeg "greit nok, om du ikke er interessert og har gjort det tydelig er det vanlige mannerer at man da slutter å snakke med vedkommende, men om du ikke skal ha lov til å ta sjansen lengre til å gå opp å snakke med noen, eller noen flere år senere bestemmer seg for at det var uønsket oppmerksomhet fordi opplevelsen ikke var like god som du håpet". Da trengs det enten at noen fort setter et ordentlig ansikt på bevegelsen som skjønner forskjellen mellom trakassering og menneskelig interaksjon, grunnen til at konservative nå er blitt populært blant ungdom er fordi det finnes ansikter og stemmer som er appellerer til dem. Det finnes bokstavelig talt en manne gruppe som er imot at også gutter aldri skal måtte oppleve å bli fysisk skaddet av voksne, og de ble deklarert som kvinne hatere. Når grunnen til at de startet gruppa var at de hørte bestandig hvordan man aldri skulle slå kvinner eller unge jenter. Kvinner mener bestandig at vi menn skal være forsiktig med våre valg av ord, greit nok, men da må de kvinnene som hater gruppa også innse at de har skapt sin egen "fiende" for om de bare hadde sagt at det skal være uakseptabelt uansett om det er kvinne, mann, ung, gammel å være fysisk voldelige mot hverandre. Noe så enkelt hadde alle foruten om psykopate mennesker vært enig i.

Hysj, la de holde på som de gjør

Da våkner flere menn ;)

Skrevet
7 minutter siden, Bakepulver skrev:

Så flott at du viser at du forstår at det første ordtaket ditt ikke stemmer 🎈

Du bekreftet selv at det stemmer så alt for godt, mister.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er trakassering jo! Det lærer vi tilogmed på barneskolen. Iogmed at du forsvarer hensynsløs grafsing og tafsing så regner jeg med at du gjør dette selv når du går ut på byen. 

Jeg er så jævlig lei av at menn tror at de bare kan forsyne seg. Bli klapset/kløpert i rumpa, jukka på på dansegulvet, få en hånd under skjørtet eller plutselig oppleve at en svær mann dukker opp fra intet og bøyer seg over deg med tungen hengende halvt ute av munnen.  Og enda mer lei av at menn «ikke skjønner problemet». 

Hvis jeg ikke ønsker å bli befølt mellom beina, på rumpa eller brystene, så er det selvfølgelig ikke greit at menn bare tar for seg.

Om du ser på det som trakassering eller ei er fullstendig likegyldig, det er ikke du som blir trakassert. Hvis du er mann kan du umulig påstå å vite hvordan det føles å være kvinne og beklådd av fremmede menn. 

Hvis du anser det som trakassering eller som et overgrep, Så er det ikke mye hverken jeg eller noen andre menn kan gjøre for deg. Jeg har aldri påstått at tafsing eller påtvunget kyssing er OK, Men når man er ute på fylla så gjør både menn og kvinner av og til  saker og ting som vi ikke gjør i det daglige. Jeg har selv en liten datter på fem år, Og hvis en gutt hadde gjort noe slik mot henne og uten hennes samtykke om en 15-20 år, Så hadde jeg slått gutten lam, Men det er en annen sak. 

Anonymkode: 71d50...7f1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bekreftet selv at det stemmer så alt for godt, mister.

Nå viser jo du at du stalker meg #oppmerksomhetssyk.. 

Skrevet
Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Nå viser jo du at du stalker meg #oppmerksomhetssyk.. 

Den diagnosen din, den heter ikke tilfeldigvis paranoia kverulantis?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den diagnosen din, den heter ikke tilfeldigvis paranoia kverulantis?

Du er rapportert! 

Skrevet
2 timer siden, CannibalLektor skrev:

Metoo har sørget for at menn som overhodet ikke ville trakassert nå holder seg vekk fra byen. Da er det flere svin på byen. 

For noe stort tull. Og uansett om «de gode» hadde holdt seg unna så ville ikke det ført til at svina hadde blitt flere. 

Anonymkode: a85b4...054

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Du er rapportert! 

Jeg rakk å rapportere deg først, mister. :tommelsmil:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg rakk å rapportere deg først, mister. :tommelsmil:

Du er rapportert flere ganger.

Skrevet
3 minutter siden, Bakepulver skrev:

Du er rapportert flere ganger.

Så bra. Jeg er sikker på at moddene setter pris på at du spammer dem, mister.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe stort tull. Og uansett om «de gode» hadde holdt seg unna så ville ikke det ført til at svina hadde blitt flere. 

Tror ikke du vet hvordan prosent fungerer. Elementær matematikk. Høyere konsentrasjon av svin. 

Skrevet
27 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Tror ikke du vet hvordan prosent fungerer. Elementær matematikk. Høyere konsentrasjon av svin. 

Ditto. Forholdsmessig, ja. Men det var ikke det du skrev. 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selvfølgelig enig at kvinner skal holde seg til den samme standarden de forventer av menn. Blir helt oppgitt av damer som filer til menn etc for å få frem et poeng og beskytter seg under det at men kan ikke slå tilbake. 

Det eneste jeg ønsker og forventer er at alle kan omgås å ha det gøy uten at noen tar seg friheter, antaster, plager eller truer andre, om det er menn eller kvinner, det er galt. 

Det går ikke an å nekte for at kvinner utsettes for denne seksuelle objektifiseringe og opplever ubehagelige seksuelle tilmærmelser (og det som værre er) langt mer ofte enn hva menn gjør. Jeg sier ikke at alle men er slik, langt der ifra, men at det er nokså utbredt, og den typen menn tråkker nok over grenser i det daglige uten å evne å se at det er galt. 

Jeg har opplevd å bli utsatt for ganske nedverdigende og skremmende/farlige ting av slike menn. jeg ble voldtatt for 10 år siden og fortalte det for første gang til et annet menneske (min kjæreste) for bare noen få dager siden. Denne voldtekten og flere andre grove hendelser har formet ikke bare hvordan jeg ser på menn, men også mitt syn på meg selv og alle rundt meg. Vi jenter vokser opp og blir fortalt at vi må passe oss, ikke drikke for mye, ikke gå alene hjem, ikke flørte med feil folk. Og når en da opplever å bli trakassert eller overgrepet så tenker man ofte at det er ens egen feil fordi man ikke gjorde slik som man blir fortalt eller oppført seg på en måte som legitimerer det man har blitt utsatt for. Kombiner dette med at man nesten aldri blir trodd og at det svært sjelden får noen som helst konsekvens for overgriper, så har man en håpløs situasjon. Det at overgrep skjer såpass hyppig og at det omtrent får gå upåaktet henn gjør jo at kvinner har en intrinsisk skepsis når det kommer til fremmede menn som trosser deres intimsfære uten invitasjon, og opplever det som meget ubehagelig.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere trekker inn dette med at menneskelig interaksjon... TS forklarer jo her at det ubehagelige er at menn beføler henne, ikke at det ubehagelig at menn går opp til henne og snakker med henne. Om det finnes kvinner som mener at enhver tilnærmelse fra en mann er et overtråkk så er jo det ganske kjipt for dem, men tviler sterkt på at det gjelder de fleste kvinner som føler seg trakasserte. De har enten slengt seg på lasset og blitt radikalisert fordi de bare trenger noe å skylde på for alt som er kjipt i livet sitt, eller så har de blitt såpass skada av noe at de ikke lenger kan ha noen form for relasjon til menn... ikke vet jeg, men det er iallefall ikke femi-nazier jeg stiller meg bak, men vanlige jenter som ikke synes det er kult når fremmede forsyner seg av kroppen deres, men som helt sikkert synes det er hyggelig å bli flørta med på andre måter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...