AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 I går natt var jeg på byen, hadde på meg en vanlig blå skinny jeans og en løs t skjorte. Jeg var på en klubb med vennene mine og hadde det kjempegøy. Før tenkte jeg at #MeToo var litt irriterende og gnålende, men... det jeg sitter igjen med fra kvelden min, er den ekle følelsen av alle mennene som tok på og kløp meg i rumpa. Føler meg trakassert, rett og slett, spesielt siden jeg er gift og andre menn tok på meg på et seksuelt vis uten at jeg lnsket det. Å ha på seg en vanlig stram jeans er ikke å «be om det». Hvorfor er det sånn at menn tror det er greit å trakkassere folk på denne måten, å ta på en fremmed jente på en seksuell måte så hemningsløst? Greier ikke menn å prøve å snakke til damer, si hei, hilse, blunke ta på en skulder eller hånd hvis man må, hvis de har så innmari lyst på dama? SPESIELT etter #MeToo? Hvorfor oppfører så lange menn seg fortsatt som vilt grafsende rovdyr? Anonymkode: abe0e...bb6 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går natt var jeg på byen, hadde på meg en vanlig blå skinny jeans og en løs t skjorte. Jeg var på en klubb med vennene mine og hadde det kjempegøy. Før tenkte jeg at #MeToo var litt irriterende og gnålende, men... det jeg sitter igjen med fra kvelden min, er den ekle følelsen av alle mennene som tok på og kløp meg i rumpa. Føler meg trakassert, rett og slett, spesielt siden jeg er gift og andre menn tok på meg på et seksuelt vis uten at jeg lnsket det. Å ha på seg en vanlig stram jeans er ikke å «be om det». Hvorfor er det sånn at menn tror det er greit å trakkassere folk på denne måten, å ta på en fremmed jente på en seksuell måte så hemningsløst? Greier ikke menn å prøve å snakke til damer, si hei, hilse, blunke ta på en skulder eller hånd hvis man må, hvis de har så innmari lyst på dama? SPESIELT etter #MeToo? Hvorfor oppfører så lange menn seg fortsatt som vilt grafsende rovdyr? Anonymkode: abe0e...bb6 Nå får skjerpe deg. Anonymkode: 71d50...7f1 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nå får skjerpe deg. Anonymkode: 71d50...7f1 Skal HUN skjerpe seg? Anonymkode: d2a01...190 13
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 Det er fylla, da går vettet ut . Her er det spesielt unge menn som grafser når du går forbi eller danser ute på gulvet.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #5 Skrevet 17. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal HUN skjerpe seg? Anonymkode: d2a01...190 Ja, Jeg mener at både hun og deg bør skjerpe dere. Det der som hun beskrev er på ingen måte trakassering, Og hvis dette metoo-hykleriet fortsetter så er det snart lettere å flørte med en dame i Saudi Arabia. Anonymkode: 71d50...7f1 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #6 Skrevet 17. februar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, Jeg mener at både hun og deg bør skjerpe dere. Det der som hun beskrev er på ingen måte trakassering, Og hvis dette metoo-hykleriet fortsetter så er det snart lettere å flørte med en dame i Saudi Arabia. Anonymkode: 71d50...7f1 Det er trakassering jo! Det lærer vi tilogmed på barneskolen. Iogmed at du forsvarer hensynsløs grafsing og tafsing så regner jeg med at du gjør dette selv når du går ut på byen. Jeg er så jævlig lei av at menn tror at de bare kan forsyne seg. Bli klapset/kløpert i rumpa, jukka på på dansegulvet, få en hånd under skjørtet eller plutselig oppleve at en svær mann dukker opp fra intet og bøyer seg over deg med tungen hengende halvt ute av munnen. Og enda mer lei av at menn «ikke skjønner problemet». Hvis jeg ikke ønsker å bli befølt mellom beina, på rumpa eller brystene, så er det selvfølgelig ikke greit at menn bare tar for seg. Om du ser på det som trakassering eller ei er fullstendig likegyldig, det er ikke du som blir trakassert. Hvis du er mann kan du umulig påstå å vite hvordan det føles å være kvinne og beklådd av fremmede menn. Anonymkode: f9435...89a 18
Sirah Skrevet 17. februar 2018 #7 Skrevet 17. februar 2018 Regner med at du ga vaktene beskjed slik at disse mennene ble kastet ut? Å tafse på deg uten at du har gitt tillatelse er så klart ikke ok. 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #8 Skrevet 17. februar 2018 Hvis det å bli kløpet i stumpen er noe du aldri har opplevd før lurer jeg egentlig på hvor gammel du er, TS. Anonymkode: 3e33a...354 2
Katten.2.0 Skrevet 17. februar 2018 #9 Skrevet 17. februar 2018 Har en del år med erfaring som dørvakt bak meg. Tror det kun er to ganger jenter har kommet bort til meg for å fortelle om ubehagelige mannfolk. Ellers måtte jeg se det med egne øyne for å hive ut guttene (jeg hev ut samtlige som tafset eller slo på rumpa om jenta ikke kjente ham). Point being, ja, det er helt latterlig mange idiotiske mannfolk som tror de har lov til å tafse kun fordi de er på byen, men vi har alle et ansvar om å gi beskjed til både vedkommende og vaktene for at slike handlinger for konsekvenser. 11
CannibalLektor Skrevet 17. februar 2018 #11 Skrevet 17. februar 2018 Jeg forutså dette og advarte kvinner. Ble møtt med hersketeknikker. Kos dere.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #12 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, CannibalLektor said: Jeg forutså dette og advarte kvinner. Ble møtt med hersketeknikker. Kos dere. Anonymkode: d2a01...190 6
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2018 #13 Skrevet 17. februar 2018 Hva har dette med #MeeToo å gjøre?
CannibalLektor Skrevet 17. februar 2018 #14 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Anonymkode: d2a01...190 Metoo har sørget for at menn som overhodet ikke ville trakassert nå holder seg vekk fra byen. Da er det flere svin på byen. 1
Bakepulver Skrevet 17. februar 2018 #15 Skrevet 17. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, Jeg mener at både hun og deg bør skjerpe dere. Det der som hun beskrev er på ingen måte trakassering, Og hvis dette metoo-hykleriet fortsetter så er det snart lettere å flørte med en dame i Saudi Arabia. Anonymkode: 71d50...7f1 Med andre ord; du vet ikke hva trakassering er! Oppfører du deg så ufint ute? 5
Bakepulver Skrevet 17. februar 2018 #16 Skrevet 17. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det å bli kløpet i stumpen er noe du aldri har opplevd før lurer jeg egentlig på hvor gammel du er, TS. Anonymkode: 3e33a...354 Vet ikke du at det ikke er lov å klype kvinner på stumpen? Hvor gammel er du? 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #17 Skrevet 17. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, Jeg mener at både hun og deg bør skjerpe dere. Det der som hun beskrev er på ingen måte trakassering, Og hvis dette metoo-hykleriet fortsetter så er det snart lettere å flørte med en dame i Saudi Arabia. Anonymkode: 71d50...7f1 Regner du å på noen på en seksuell måte, eller i det hele tatt å ta på noen før man i det hele tatt har hilst på dem eller sett dem i øynene, er en akseptabel form for flørting? Hva med et hei først, eller spørre hva noen heter, eller NOEN som helst annen normal form for ikke truende mellommenneskelf interaksjon?? Anonymkode: abe0e...bb6 1
Bakepulver Skrevet 17. februar 2018 #18 Skrevet 17. februar 2018 Noen her burde gått på et kurs i sosial akseptabel atferd. 2
AgentFassbender Skrevet 17. februar 2018 #19 Skrevet 17. februar 2018 Du får slutte å normalisere fylla da. vøtt. Alle veit jo at de fleste ikke er seg selv da de drikker. 101
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #20 Skrevet 17. februar 2018 43 minutter siden, CannibalLektor skrev: Metoo har sørget for at menn som overhodet ikke ville trakassert nå holder seg vekk fra byen. Da er det flere svin på byen. Nei vet du hva, den må du lenger ut på landet med! Prøver du å legge skylden for at damer blir trakassert over på kvinnene?om vi bare hadde holdt kjeft om det så hadde de blitt mindre overgrep og antastelser? skulle vi heller bare ha akseptert dette sånn at det ikke ble så veldig styr for de mannfolka som faktisk oppfører seg på denne måten? Vi skal bare tie stilt om trakassering slik at de mennene som ikke trakasser eller antaster kvinner slipper å bekymre seg for om de potensielt kan komme til å tråkke over streken i fylla? Hva er det du Mener egentlig, hva slags logikk er dette? Det værste med hele greia er jo at de fleste menn som overgriper/utnytter/antaster/truer kvinner til sex føler jo ikke selv at de har gjort noe galt, de tror de har krav på det... og når jeg leser innlegg og kommentarer fra menn som ikke forstår dette og som sier at #metoo bare er gnål og at kvinner må ta seg sammen, slutte å sutre eller at de kan skylde seg sjøl, så antar jeg at disse mennene har med eller uten viten antastet damer siden den dagen de oppdaga det motsatte kjønn. Anonymkode: f9435...89a 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå